Skrevet av Emne: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver  (Lest 8628 ganger)

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #45 : 31. august 2008, 18:28 »
Fint å se at du har litt kamperfaring Smiley Det er ikke arrangert fullkontaktkamper i Norge ennå i Sanshou. Når jeg gikk mot Helge Lidland sist NC så la ingen av oss noe imellom, og vi fikk ikke reaksjoner fra dommerne fordet. Antar det er fordi "lettkontakt"konkurransene er ment som en oppkjøring til fullkontaktmesterskap senere i år. Jeg har bare gått kamper siden 1999 og konkurrert litt siden 2001, så jeg er ingen veteran Smiley

Ok - skjønte bare ikke helt hvor du ville hen med korrelasjonen "mange poster på forum = konkurrert mye". Som regel er det jo omvendt :-)

Hvor mye veier du?

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #46 : 31. august 2008, 20:43 »
Ok - skjønte bare ikke helt hvor du ville hen med korrelasjonen "mange poster på forum = konkurrert mye". Som regel er det jo omvendt :-)

Det stemmer Wink Jeg synes bare det er fint at folk faktisk har gått noen konkurranser før de dømmer andre sønder og sammen. Jeg mente ikke postcount, mer poster angående temaet som nok engang kommer opp  Smiley

Sitat
Hvor mye veier du?
Jeg veier mellom 81-85kg. Sist mesterskap gikk jeg mot en kickbokser fra Bergen som veide 89kg. Får se hvor jeg ligger nå som dietten er renere og treningen er bedre Smiley

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #47 : 31. august 2008, 21:09 »
Eg driver ikke på med kampsport, ikke vet jeg mye om det heller. Men eg så kjetil kausland sin mma "kunst" kamp i teatergarasjen i bergen..

Da jeg kjedet meg en kveld søkte jeg litt på youtube..

Kan noen fortelle meg hvem denne cung le er?

http://www.youtube.com/watch?v=J2ApsyKddnI&feature=related

Er han god?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #48 : 01. september 2008, 10:56 »
Eg driver ikke på med kampsport, ikke vet jeg mye om det heller. Men eg så kjetil kausland sin mma "kunst" kamp i teatergarasjen i bergen..

Da jeg kjedet meg en kveld søkte jeg litt på youtube..

Kan noen fortelle meg hvem denne cung le er?

http://www.youtube.com/watch?v=J2ApsyKddnI&feature=related

Er han god?

Cung Le er faktisk ikke så værst. Han er tidligere Sanda-champion og har trent over lengere tid med seriøse mma-camps for å takle overgangen til mma. Bakkegamet hans har vi sett lite til, og de fleste motstanderene han har møtt, har vært håndplukkede "cans", men han har allikevel gjort det greit. Det er ingen tvil om at hans stående egenskaper er over par - men jeg må fortsatt understreke at jeg ikke tror det ville holdt mot de beste i hans vektklasse.

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #49 : 02. september 2008, 00:23 »
Hva heter de beste i hans vektklasse?

Lyst å sjekke de ut på youtube
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #50 : 02. september 2008, 01:30 »
om det er middleweight 185 pounds, er det anderson silva, rich franklin, dan henderson og mange mange andre. men Anderson er den ubestridte kjempen som det ikke virker som kan bli slått av noen eller noe.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #51 : 02. september 2008, 11:15 »
Hva heter de beste i hans vektklasse?

Lyst å sjekke de ut på youtube

Sjekk ut Anderson Silva. Han er også regnet som en av de beste pound for pound fighterne noensinne. Det sies også at Anderson Silva er en av de mest tekniske mma-fighterne vi har sett. Han har en solid thaiboksing-bakgrunn, samt at han innehar svart belte i bjj. Nå er han jo selvsagt en meget komplett mma-fighter.

Ellers er Paulo Fhilo ranket som nr 2 i den klassen.
Ifølge mmaweekly er Rich Franklin nr. 3, Robbie Lawler nr. 4, Matt Lindland nr. 5...
¨
Hvis du er helt fersk innen mma og vil vite hvem som er best uavhengig vektklasse, ville jeg sjekket opp Fedor Emelianenko, tidenes største mma-fighter (samt tungvekter) noensinne. Han er MMA sitt svar på Aleksander Karelin, eller boksingens svar på Mohammed Ali. Randy Couture (som også er tungvekt) er vel kanskje boksernes svar på George Foreman :-)


Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #52 : 02. september 2008, 12:33 »
Sjekk ut Anderson Silva. Han er også regnet som en av de beste pound for pound fighterne noensinne. Det sies også at Anderson Silva er en av de mest tekniske mma-fighterne vi har sett. Han har en solid thaiboksing-bakgrunn, samt at han innehar svart belte i bjj. Nå er han jo selvsagt en meget komplett mma-fighter.

Ellers er Paulo Fhilo ranket som nr 2 i den klassen.
Ifølge mmaweekly er Rich Franklin nr. 3, Robbie Lawler nr. 4, Matt Lindland nr. 5...
¨
Hvis du er helt fersk innen mma og vil vite hvem som er best uavhengig vektklasse, ville jeg sjekket opp Fedor Emelianenko, tidenes største mma-fighter (samt tungvekter) noensinne. Han er MMA sitt svar på Aleksander Karelin, eller boksingens svar på Mohammed Ali. Randy Couture (som også er tungvekt) er vel kanskje boksernes svar på George Foreman :-)



Takk takk, de skal sjekkes ut i kveld :=)
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #53 : 02. september 2008, 13:55 »
Antonio Rodrigo Nogueira fortjener også å bli nevnt av MMA-tungvektere, muligens før godeste Randy ...

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #54 : 02. september 2008, 17:27 »
Antonio Rodrigo Nogueira fortjener også å bli nevnt av MMA-tungvektere, muligens før godeste Randy ...

Helt enig...IMO er han ranket som #2. Det er også flere godkjente rankingsider enig i. Det er vel bare det at Randy Couture "pakka" er lettere å selge nye fans, enn hva Nog er :-)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Nybegynner BJJ moser erfaren kunf fu-utøver
« #55 : 02. september 2008, 20:10 »
Enig her også..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!