Skrevet av Emne: Lyst å unngå å bli voldtatt? Konventer til Islam!  (Lest 6383 ganger)

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Åhh os ja! Hva skal man si........
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Du Bæædbåi?!?!?  Du e ALLTID på "siste fra forum" .... Dvs aktiv her...Har du mange venner?  ser du har skiftet bilde,,,,immortal e fra os (utenfor bergen),,,e du ifra de trakter??  Ikke misforstå meg,,,,eg liker deg!!
Kødder du?

Heheheh.. Grin Nei i dag er jeg litt småsyk, så har ikke gjort så mye annet enn å sitte forran pcen. Og det har vært usedvanlig lite aktivitet her i dag.. Ikke rart jeg har stått på 5 siste, har jo gått en halvtime mellom alle innlegg som ikke har kommet fra meg.. Tongue

Synes Immortal er ganske latterlige, men gif-en var litt kul. Dessuten er jeg så langt fra bergenser man kan komme, nemlig trønder.


Egentlig bare tøff i trynet for å skjule at jeg ikke har en eneste venn i hele verden. Sad lol..

Hvor høy skal du bli da tenkte du?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Overraskende, og svært gode innlegg av Rulatoren. Jeg har etterhvert blitt vant til å se venstresiden som en gjeng hyklere som går i mot alle sine egne prinsipper om kvinnefrigjøring, rettigheter for homofile og generell kritikk av religiøs fanatisme til fordel for en politisk korrekthet som er hinsides all fornuft. Godt å se det motsatte i dette tilfellet.

For øvrig er det svært påfallende at hver gang noen skal:

a) fremheve islam
b) sammenligne kristendommen med ekstrem islamisme...

...så må de ty til eksempler fra middelalderen. "Ikke glem at for 500 år siden var kristendommen like ille"... Herlig argument når en diskuterer dagens situasjon...

Utlogget Tannfeen

...så må de ty til eksempler fra middelalderen. "Ikke glem at for 500 år siden var kristendommen like ille"... Herlig argument når en diskuterer dagens situasjon...


Jepp

A: "Islam har tilhengere som gjerne dreper seg selv og andre i religionens navn, skikkelig dust!!11"

B: "Jammen, kristendommen er jo ikke så mye bedre den heller. For 1000 år siden ble den jo innført med vold den også."

A: "Aha, sånn som Islam omtrent har blitt innført fram til i dag tenker du på? lol"

B: "Rassist!!11"
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Islam har tilhengere som dreper seg selv i religionens navn. Betyr det at Islam går ut på å sprenge seg selv?

For å vise litt til dagens situasjon (som flere her er svært opptatt av) så har man svært mange tilhengere av kristendommen som ikke akkurat roper menneskerettigheter. Det er ikke lenge siden en tilhenger av en russisk sekt truet med å sprenge seg selv og tilhengerne sine i lufta i en bunker. For ikke snakke om alle voldtektene av unge jenter som har skjedd i USA. Betyr dette at kristendommen handler om å sprenge seg selv i en bunker, eller voldta ungjenter. Det finnes sekter innen Islam på nesten samme måte som det gjør i kristendommen. Jeg har ikke stort til overs for noen. Men slik generalisering, som at ettersom Islam har tilhengere som gjør ditten og datten, så må hele religionen være ond. Det blir for trangsynt.

Likevel, som jeg har sagt tidligere, jeg er ikke enig i alt som Islam står for.

 

Citius, Altius, Fortius

Utlogget Tannfeen

Islam har tilhengere som dreper seg selv i religionens navn. Betyr det at Islam går ut på å sprenge seg selv?

Blir litt som å si: Kristendommen har tilhengere som kjører bil og har sex, ikke nødvendigvis på samme tid. Betyr det at kristendommen går ut på å kjøre bil og ha sex?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Rapture

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Blir litt som å si: Kristendommen har tilhengere som kjører bil og har sex, ikke nødvendigvis på samme tid. Betyr det at kristendommen går ut på å kjøre bil og ha sex?
Veldig få kjører bil i religionens navn

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266



Hvor høy skal du bli da tenkte du?


Like høy som torkel ravndal! Ikke like høy som bob marley!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Islam har tilhengere som dreper seg selv i religionens navn. Betyr det at Islam går ut på å sprenge seg selv?

For å vise litt til dagens situasjon (som flere her er svært opptatt av) så har man svært mange tilhengere av kristendommen som ikke akkurat roper menneskerettigheter. Det er ikke lenge siden en tilhenger av en russisk sekt truet med å sprenge seg selv og tilhengerne sine i lufta i en bunker. For ikke snakke om alle voldtektene av unge jenter som har skjedd i USA. Betyr dette at kristendommen handler om å sprenge seg selv i en bunker, eller voldta ungjenter. Det finnes sekter innen Islam på nesten samme måte som det gjør i kristendommen. Jeg har ikke stort til overs for noen. Men slik generalisering, som at ettersom Islam har tilhengere som gjør ditten og datten, så må hele religionen være ond. Det blir for trangsynt.

Likevel, som jeg har sagt tidligere, jeg er ikke enig i alt som Islam står for.

Resonementene til Explosive tar ikke tidsperspektivet i betraktning.  Religioner og andre tankekonstruksjoner som nok var framskritt en gang i tiden, er ikke lenger nyttige for oss mennesker.  Det finnes ikke lenger noen problemer som religion løser som ikke gode sekulære samfunnsstrukturer og tenkemåter løser bedre.  Venstresida må kaste Thomas Hylland Eriksen i søpla og isteden ta Karl Marx tilbake.  Det betyr blandt annet å innse at historiske framskritt er reelle.  Moderne sosiale strukturer er faktisk bedre og mer menneskelige enn de som eksisterte i tidligere tider, og sharialov, Erez Israel og pavens ufeilbarlighet i trosspørsmål er eksempler på ideer som rett og slett ikke har hengt med.

Religiøse talspersoner argumenterer rett som det er for at det foregår en slags degenerasjon, at samfunnet vårt blir stadig fattigere på moral og normer.  Dette er feil.  Den totale mengden av moralsk og ideologisk bevissthet er tvert imot økende.  Miljøbevisstheten, antirasismen, kvinnefrigjøringen og den homofile frigjøringen er eksempler på dette.  Dette foregår parallelt med at stadig flere mennesker i verden får noe å spise, kan slukke tørsten, får tak over hodet og lærer å lese og skrive.  Kapitalismen er ille, men vi må ikke la oss lure til å støtte alternativer som er lenger til høyre enn det kapitalismen er.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje

Like høy som torkel ravndal! Ikke like høy som bob marley!
Er det Torkel du har i avataren? Han ser litt "høy" ut jah hehe Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Er det Torkel du har i avataren? Han ser litt "høy" ut jah hehe Grin


Det er captain spaulding
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lyst å unngå å bli voldtatt? Konventer til Islam!
« #41 : 01. september 2008, 00:25 »
...fra den sykeste filmen ever. Hehe..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!