Skrevet av Emne: Hva blir gutta imponert over ved en jente?  (Lest 67024 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #15 : 05. september 2008, 10:24 »
Må ikke være "drama-queen"!!! Ikke hyling og skriking opptil flere ganger i uka. Rolig temperement, snill.

Det var oppførselen og lynne.

Utseende bør være så smekkert som mulig! I starten av et forhold er sex det viktigste for mannen. Det er viktig på lang sikt også, men etterhvert begynner andre egenskaper enn sex og utseende å påvirke.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget monx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 3

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #16 : 05. september 2008, 20:28 »
Imponerende at du har 2 poster, og begge handler om temaet gutt/jente. Dette er et treningsforum Wink

Selv om det er et treningsforum må man få lov til å poste det man vil. Det er ikke sikkert det er alle som er like ivrig etter å legge ut hele livet sitt her. Men siden det er trening som er min store interesse, så ble det derfor naturlig at jeg poster på dette forumet.

Til dere andre, takk for svar.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #17 : 05. september 2008, 20:31 »
200 i markløft

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #18 : 05. september 2008, 20:49 »
Ingen Sex og Singelliv, Cosmo eller Mag inspirerte tanker

Over gjennomnittet reflektert

Svært bra i senga. Forskjellen her på jenter er utrolig stor, og desverre blir det sånn at har du kjørt en Ferrari gidder du ikke bruke tid senere på en gjennomsnittlig Golf

For likestilling, men mot feminisme og slikt idioti. Innser at det er greit å være forskjellige noen ganger

Trener og holder seg i form, både utseende og helsemessig

Skikkelig timeglassfigur, smal midje og stor rumpe og lår

Hundre prosent ærlig, uten skjulte hensikter eller planer. Ei du kan stole på hundre prosent

Smil, sjarm og et utadvendt vesen

--- Det er vel det jeg kom på sånn i farten Smiley

Utlogget hummer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #19 : 06. september 2008, 20:41 »
Tørre å være seg selv, ha vett i hodet, snill og søt.  Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #20 : 06. september 2008, 21:19 »
Jeg blir imponert over jenter som trener med kontinutet, tungt og som er målbevisste. Jenter som vet hva de vil og som har en plan for å komme dit, og ikke bare dasser rundt og forventer at progresjonen skal komme av seg selv. Som en konsekvens av dette blir jeg imponert over damer med bra fysikk og/eller styrke, og da mener jeg ikke tynne rusbrusjenter som fra naturens side er bestykket med en kropp som i de fleste øyne ser bra ut. Tar man på disse er det som å putte fingeren i en noe kald rømmegrøt og det flyter ikke min båt...

Hva gjelder utseende behøver hun ikke nødvendigvis se ut som en gudinne, men da jeg selv bruker mye tid på trening (og det som da hører med) er det viktig at hun i alle fall viser at hun vil ta vare på egen helse. Dette er ikke synonymt med å se ut som en fitness-modell, men å kunne ha en brukbar fysikk og være i stand til å utføre de fleste fysiske aktiviteter på en tilfredstillende måte.

Videre blir jeg imponert over damer som tør å ta seg inn i mannsdominerte områder, enten det være seg innen jobb, studier eller trening. Man bør følge sine egne drømmer og ambisjoner, og ikke la seg stoppe pga at en type retning er forbeholdt det ene kjønnet. Vil man så kan man, men det hjelper ikke å syte!

Jeg forstår godt at jenter må være jenter på samme måte som gutter noen ganger må være gutter, og det betyr å dolle seg opp og shoppe som om det ikke kommer en dag imorra, men jeg setter stor pris på om dette ikke er den viktigste aktiviteten en jente/dame har - da syns jeg fort vedkommende er ganske grunn... Hun må gjerne gjøre dette nå og da, men bør brenne for andre aktiviteter, men hva dette kan jo være så mangt. Det bør heller ikke være å komme seg ut på byen for å drikke seg full og flashe puppene, men en eller annen aktivitet som ikke krever at man kaster integriteten på sjøen er bra. Det er også den fordel om hun klarer å oppføre seg selv om ting ikke går helt som tiltenkt, og jeg vil neppe være i nærheten av en dame som lager spetakkel i tide og utide pga bagateller.

Jeg setter også stor pris på at en person er ærlig i sin fremferd og ikke er villig til å "gå over lik" for å få viljen sin. Hun må også inneha empati og være reflektert over de valgene hun tar, og være tøff nok til å stå for disse selv om hun skulle møte litt motbør.

Videre er jo sjarm og humør viktige faktorer, og det er spesielt viktig at vedkommende ikke tar seg selv så høytidlig, men kan være både barnslig og humørfylt når situasjonen passer til den slags. Jeg setter stor pris på bruk av ironi og sarkasme og da er det selvsagt fint hvis hun forstår og benytter seg av den slags selv.

Det er selvsagt flere faktorer jeg kunne nevnt, men det er kanskje greit å stoppe nå... Smiley



Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #21 : 06. september 2008, 21:23 »
Ingen Sex og Singelliv, Cosmo eller Mag inspirerte tanker

Over gjennomnittet reflektert

Svært bra i senga. Forskjellen her på jenter er utrolig stor, og desverre blir det sånn at har du kjørt en Ferrari gidder du ikke bruke tid senere på en gjennomsnittlig Golf

For likestilling, men mot feminisme og slikt idioti. Innser at det er greit å være forskjellige noen ganger

Trener og holder seg i form, både utseende og helsemessig

Skikkelig timeglassfigur, smal midje og stor rumpe og lår

Hundre prosent ærlig, uten skjulte hensikter eller planer. Ei du kan stole på hundre prosent

Smil, sjarm og et utadvendt vesen

--- Det er vel det jeg kom på sånn i farten Smiley


Veldig bra sagt Smiley dog, bryr meg ikke sååå mye om hvor utadvendt og sånt hu er, bare jeg får hu Wink hehe.. Og bare hu ser bra ut, så kan man jobbe med hvor bra hu er i senga Wink

Er ganske opptatt av at hu holder seg i form og tenker en god del på helsa - kosthold osv Smiley (men ikke å spise lite og unngå alt av godsaker)
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #22 : 07. september 2008, 22:17 »
Det kommer vel strengt tatt an på gutten. Vanskelig å sette opp noen fasit og si at alle guttene blir imponert over ditt og datt... Det er vel også en forskjell på å bli imponert og like... Jeg kan godt si at jeg liker at en jente har en spretten rumpe, men det er mange jenter med spretne rumper, så jeg blir ikke akkurat imponert over det. For meg må det noe ekstra til, noe som overrasker litt utenom det vanlige, f eks humor jeg kan brøle av latter av...   
Citius, Altius, Fortius

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #23 : 07. september 2008, 23:14 »
målbevvisste jenter er flott!

Utlogget luke_chadwick

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #24 : 09. september 2008, 13:41 »
at hun svelger

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #25 : 17. september 2008, 16:27 »
Viktig at hun er trofast, jævla surt når de går bak ryggen på en. Bedre å si fra at det er slutt, enn å lure partneren sin i alle fall (unngår mye bråk og faenskap på dette viset). Ellers så er humor viktig, liker jenter med selvironi  Smiley

Kommer langt med normal oppførsel, ellers så er jeg svak for damer som er glad i rock.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #26 : 17. september 2008, 16:37 »
At de har bein i nesen og vet hva de vill på en sexy måte Cheesy
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #27 : 17. september 2008, 16:49 »
Blir imponert av en jente som trener hardt for å se bra ut også etter at hun fylte 25 ... Dvaske sosialantropologi- og feministdamer som tror at "mye å ta i er mye å være glad i" er ikke spesielt imponerende.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #28 : 17. september 2008, 17:29 »
Selv om det er et treningsforum må man få lov til å poste det man vil. Det er ikke sikkert det er alle som er like ivrig etter å legge ut hele livet sitt her. Men siden det er trening som er min store interesse, så ble det derfor naturlig at jeg poster på dette forumet.

Til dere andre, takk for svar.

Legge ut livet sitt? Hvem har sagt noe om det?

Og dersom trening er din store interesse, altså at det ikke er å spørre dumme spørsmål på et forum å håpe at noen kjekke, trente gutter med six pack svarer, hvorfor har du da ikke EN post om trening?  Grin

Forresten,  så svarte jeg på hva jeg liker jeg å, så syns jeg også fortjener en takk!
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #29 : 21. september 2008, 14:45 »
At dama hver dag du kommer fra jobb/trening/byen sitter naken og klar i stua ville imponert meg Smiley





da mener jeg ikke tynne rusbrusjenter som fra naturens side er bestykket med en kropp som i de fleste øyne ser bra ut. Tar man på disse er det som å putte fingeren i en noe kald rømmegrøt og det flyter ikke min båt...

Hahahah Cheesy
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!