Skrevet av Emne: Hva blir gutta imponert over ved en jente?  (Lest 66830 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #150 : 15. juni 2010, 00:31 »
Søtt å bli brun på kinnet når man gir jenta en kos? Tongue
Da er det i såfall dårlig foundation( er det det heter Wink )
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #151 : 15. juni 2010, 10:49 »
Da er det i såfall dårlig foundation( er det det heter Wink )
Hahaha. Selv om fargen ikke hadde smittet, så hadde det vel ikke vært spesielt digg.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #152 : 15. juni 2010, 13:44 »
Hahaha. Selv om fargen ikke hadde smittet, så hadde det vel ikke vært spesielt digg.

Den skal ikke smitte,  og ikke "synes" Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #153 : 15. juni 2010, 14:20 »
Jeg blir imponert når ei jente ikke skal prøve å omforme deg til den perfekte kjæresten i hennes øyne men godtar deg for den du er Wink At hun er snill og ikke baksnakker folk... Tar vare på utseende og kroppen sin, pynter seg når det passer og ikke for å gå med søpla, liker ikke attention whores Tongue Ei som ikke bare stikker når man har litt problemer men blir igjen å jobber med dem uten å gi opp så lett.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #154 : 15. juni 2010, 14:31 »
Jeg blir imponert når ei jente ikke skal prøve å omforme deg til den perfekte kjæresten i hennes øyne men godtar deg for den du er Wink At hun er snill og ikke baksnakker folk... Tar vare på utseende og kroppen sin, pynter seg når det passer og ikke for å gå med søpla, liker ikke attention whores Tongue Ei som ikke bare stikker når man har litt problemer men blir igjen å jobber med dem uten å gi opp så lett.

Enn som har skjønt det! honnør

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #155 : 15. juni 2010, 14:34 »
Enn som har skjønt det! honnør

tusen takk Smiley I learnt the hard way Tongue

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #156 : 15. juni 2010, 15:00 »
Jeg blir imponert når ei jente ikke skal prøve å omforme deg til den perfekte kjæresten i hennes øyne men godtar deg for den du er Wink At hun er snill og ikke baksnakker folk... Tar vare på utseende og kroppen sin, pynter seg når det passer og ikke for å gå med søpla, liker ikke attention whores Tongue Ei som ikke bare stikker når man har litt problemer men blir igjen å jobber med dem uten å gi opp så lett.
Den går nok begge veier ;
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #157 : 15. juni 2010, 15:16 »
Den går nok begge veier ;

Ikke på lik linje nei, Jenter er mere opptat av detaljer en oss gutter. Jenter har oftes mere å velge i å blir ofte lett veldig kresende at ting skal være slik og slik

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #158 : 15. juni 2010, 16:24 »
Ikke på lik linje nei, Jenter er mere opptat av detaljer en oss gutter. Jenter har oftes mere å velge i å blir ofte lett veldig kresende at ting skal være slik og slik
Sist jeg sjekket var jeg hunkjønn, og det du sier er nok feil for min del, og for mange av mine venninner...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #159 : 15. juni 2010, 16:40 »
Den går nok begge veier ;

Det gjør det nok for mange, men nå var det hva som imponerte meg Wink

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #160 : 15. juni 2010, 18:10 »
Sist jeg sjekket var jeg hunkjønn, og det du sier er nok feil for min del, og for mange av mine venninner...

For din del ja;) Skulle kanskje skrevet de aller fleste. De aller fleste Jenter er veldig ofte slik at de skal ha en bedre kjæreste å setter regler at sånn og sånn skal det være, uten å sette pris på sånn personen faktisk er, for han kan alltid bli bedre å prøver så godt de kan for å endre personligheten dems. Skjønner ikke helt hvorfor de ble sammen når han ikke er bra nok uansett.

Både opplevd det selv, har venner og bekjente som har opplevd det. Å erfaring med å jobbet i et kvinne dominant yrke/yrker de siste 3 årene;) Kvinner ser det bare ikke selv at de er kontroll freaker. Hører om mye drama på kjærlighets fronten for å si det slik:P

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #161 : 16. juni 2010, 01:21 »
For din del ja;) Skulle kanskje skrevet de aller fleste. De aller fleste Jenter er veldig ofte slik at de skal ha en bedre kjæreste å setter regler at sånn og sånn skal det være, uten å sette pris på sånn personen faktisk er, for han kan alltid bli bedre å prøver så godt de kan for å endre personligheten dems. Skjønner ikke helt hvorfor de ble sammen når han ikke er bra nok uansett.

Både opplevd det selv, har venner og bekjente som har opplevd det. Å erfaring med å jobbet i et kvinne dominant yrke/yrker de siste 3 årene;) Kvinner ser det bare ikke selv at de er kontroll freaker. Hører om mye drama på kjærlighets fronten for å si det slik:P

VIsst man har blitt sammen med et menneske, er det jo dette mennesket man ønsker være sammen med. Skal man endre på det, så er det ikke lengre den man ble sammen med.
Jeg har sett menn bli sammen med flotte jenter, og plutselig er jentene påkostet pupper, nye flotte lepper, og gudene vet hva, ... Så blir det slutt, enten fordi hun får ny selvtillitt etter at han har påkoste henne mye. ELLER fordi han går fordi hun plutselig har "endret personlighet" .

Men vet også av jenter som, som du sier, endrer klesstil på gutten, håret,osv.. Forandringen kan være ok Wink Og forandring fryder ..
 Det er greit. Å endre et menneske blir feil. Å kle en opp er noe andre enn å klippe av håret til et blackmetalfan og ikle han røde skinny jeans, tiger of Sweden skjorte og RL-pologenser i rosa ull.. MEN om de kler de opp fra "joggebuksegutter" til velkledde menn, det er noe annet......

VESENTLIG forskjell Wink


(nå har jeg er direkte fobi mot røde skinnyjeans på menn.. grøss og gru..  Lips Sealed )
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #162 : 16. juni 2010, 01:23 »
Tits 'n' ass.

Utlogget Tomz69

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #163 : 27. januar 2016, 15:23 »
Det er fett med jenter som tør å prøve nye ting og være litt utfordrende! Frekke kostymer eller sexy undertøy er tingen.
kondomeriet og www.sensuelt.com har masse frekke saker  biggrin

Utlogget madsis44

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #164 : 27. januar 2016, 21:07 »
Det er fett med jenter som tør å prøve nye ting og være litt utfordrende! Frekke kostymer eller sexy undertøy er tingen.
kondomeriet og www.sensuelt.com har masse frekke saker  biggrin

6år siden sist svar. gz med snikreklameringen.
"I have no fear of fainting. I do squats until I fall over and pass out. So what? It’s not going to kill me. I wake up five minutes later and I’m OK. A lot of other athletes are afraid of this. So they don’t pass out. They don’t go on."

Bøy: 180kg@1x1
Benk: 145kg@1x1
Mark: 250kg@1x1

96mod, 26 år.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!