Skrevet av Emne: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show  (Lest 83645 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #210 : 12. september 2008, 14:38 »
VPC i år var et positivt og fantastisk show! Bull Hansen bør slutte å syte og heller skape noe selv i steden for å rive ned det andre skaper.

Ja han kunne f.eks prøve å skrive ei bok eller noe. Der tenker jeg han fikk seg en tankevekker!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #211 : 12. september 2008, 14:40 »
hvem skal betale for det??

TV2. Men de kan få penger av TV3. Og så kan de få penger av TV4, som igjen får penger av TV5, osv osv.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #212 : 12. september 2008, 14:58 »
Men det meste av dop er ikke bra for helsen, der burde fokuset være. Unge mennesker tenker ikke over konsekvensene og de som selger(gjerne/ofte folk som har brukt det over tid som er forbilder for unge menn) forteller ikke baksiden av medaljen, de forteller ikke hele sannheten.
Dessuten hvis folk skal bestemme hele tiden hva de selv skal gjøre så er det ikke demokrati, men anarki.

Jeg sier IKKE at demokrati er at alle til enhver tid skal gjøre som de vil. Det jeg sier er at innenfor gjeldende lovverk kan du faktisk gjøre akkurat som du vil. I et demokrati er mange ting forbudt inntil det er spesifikt tillatt, foreksempel bilkjøring, mens andre ting er tillatt inntil det blir spesifikt forbudt.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #213 : 12. september 2008, 15:25 »
jeg har sagt det i en tidligere tråd å sier det igjen...

hvis det er bare å dope seg så blir en automatisk sterk...

prøv det... og se hva som skjer!!

jeg veit om mange som har prøvd dop, blant annet for å bli sterkest mulig..
å stort sett alle sammen går ikke under kategorien som jeg ville kalle skikkelig sterk!


Beit det ikke på dem mener du?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #214 : 12. september 2008, 15:55 »
Spar deg for idiot komentarer..det ole martin sier er fakta på lørdag,har sett mange startet på steroider som ikke har fått en kilo i masse og heller ikke øket en kilo i styrke!

Men det betyr jo nettopp at det ikke beit på dem, og/eller at de fikk falske varer.

Det finnes seriøse studier på testosteronbruk hvor de som ikke trente i det hele tatt men kun fikk test (600 mg pr uke tror jeg det var) økte flere kg i muskelmasse, og økte mer enn kontrollgruppen som trente med vekter uten test.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #215 : 12. september 2008, 16:04 »
Kan ikke styrkeløfterene bare holde kjeft!!! å krype tilbake det skitne støvete mørke lokalet de kommer fra og ta ole bull med dere. Og kan isje moderatorene stenge hele jævla tråden snart, det er flere brudd på regler her inne  dry og det kommer ikke noe godt ut av å holde den gående, spesiellt ikke i kjølevannet av WSM, utrolig øddeleggende  Sad



Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #216 : 12. september 2008, 16:06 »
Hahaha!  Norsk supperåd inviterer til årsmøte.  Det skinner fort gjennom kven som er for og mot doping her. Er det noken som kjenner seg litt hårsåre for tida kanskje?

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #217 : 12. september 2008, 16:07 »
Spar deg for idiot komentarer..det ole martin sier er fakta på lørdag,har sett mange startet på steroider som ikke har fått en kilo i masse og heller ikke øket en kilo i styrke!

Jeg har sett og snakket med folk som har benyttet seg av steroider, som har klaget over liten effekt av bruken. Dette skyldes som regel en blanding av flere faktorer:

- Kanskje dopet rett og slett er av dårlig kvalitet ?
- Kanskje treningen til vedkommende er for dårlig ?
- Kanskje det ikke tas nok hensyn til restitusjon og næringsinntak ?
- Kanskje det festes for mye, og det også brukes partydop og alkohol?

Å si at dopet ikke virker på alle er å ta litt vel hardt i, mener jeg, så lenge man har overskudd på kalorier, får i seg nok proteiner og trener seriøst, så vil man ha betydelig større fremgang styrkemessig og massemessig enn hva man ellers ville hatt om man utelot steroidene fra likningen.

Fellesnevneren for de som bruker steroider og som får lite effekt av bruken er ofte at kunnskapsnivået er for lavt mht. trening, kosthold, medikamentbruk og restitusjon.

Det hjelper ikke så veldig mye å dope seg dersom man ikke trener spesielt bra, og i tillegg spiser altfor lite mat.

Doperene sier ofte til kritikerene; "Dersom du mener at det bare er til å dope seg for å bli stor og sterk, så prøv selv da!".

Dette er å dra debatten ned på et lavt nivå. Enhver oppegående fornuftig person, vet at det trengs mer enn å bruke doping for å bli stor og sterk. Man må trene hardt og målrettet, og man må spise mye mat, og man må sove og hvile nok.

Misunnelse blir også ofte trukket frem som et argument av bolerene. "De som kritiserer dopingbruk må være misunnelige på de som bruker steroider og som er store og sterke."

Dette argumentet må trolig sees i lys av vedkommende bolers virkelighet, for i hans/hennes virkelighet er det som er viktigst å være stor, og alt annet har mindre betydning.

For mange individer, meg selv inbefattet, oppfatter vi det som en større styrke å bygge opp kroppens styrke og størrelse gjennom mange år med målrettet trening, fremfor å ty til medikamenter for å oppnå dette. Begrepene "liten" og "stor" kan ha flere betydninger, og i mine øyne er et "stort" menneske, et menneske som er ærlig og prinsippfast i det han/hun sier i ord og i handling.

Dopingbrukere er like forskjellige som folk flest, og alle kan ikke skjæres under en kam. Bruk av doping er i visse miljøer akseptert og helt vanlig, men det vil ikke dermed si at dette er noe samfunnet skal omfavne og heller ikke noe som er generelt akseptert i samfunnet pr. i dag.

Det er mye jeg kunne sagt i denne diskusjonen, da det engasjerer meg voldsomt. Det jeg derimot vil holde meg for god til er å komme med direkte personangrep på et offentlig forum, eller å legge meg på et like lavt nivå som enkelte debattanter her inne har valgt å legge seg på.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #218 : 12. september 2008, 16:15 »
Hvis alle reine uttøvere her som kritiserer dopere bare er missunelige, hvorfor begynner de ikke på bol da?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #219 : 12. september 2008, 16:31 »
.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #220 : 12. september 2008, 16:40 »
Det slår meg, etter å ha lest rundt på ganske mange utenlandske forum de siste dagene, at det kun er i Norge diskusjonene går så høyt rundt strongman og doping.

Hva kan dette være?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #221 : 12. september 2008, 16:44 »
Det slår meg, etter å ha lest rundt på ganske mange utenlandske forum de siste dagene, at det kun er i Norge diskusjonene går så høyt rundt strongman og doping.

Hva kan dette være?
Det er få land som har så sunne holdninger til doping som Norge, derfor.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #222 : 12. september 2008, 16:45 »

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #223 : 12. september 2008, 17:28 »
Hvorfor skal man dope seg når man kan bli norges femte sterkeste mann i en alder av 17 år uten å dope seg?

Fordi de ikke er ham?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Kritiserer TV 2 for Strong Man-show
« #224 : 12. september 2008, 17:34 »
Sitat
Sitat fra: BebigBeCut på 11. September 2008, 22:43
Ingen som sier at det er bra prestasjon selv om man doper seg og vinner tour de france, mens hvis man vinner Strongman, da er det bra, selv om man er dopet.  Doping er og forblir juks uansett hvordan du snur og vender på det og det burde absolutt ikke vendes det døve øret til. Virker som noen satt kyllingfilen i halsen når de så utspillet til Bull-Hansen.


vise ord fra en med bilde av en kjempedopet dorian yates som avatar..... honnør..

o0o0 touché. Bildet er stilig (se; Freakshow) , dopet eller ikke, og jeg påstår ikke at han ikke er dopet.
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!