Skrevet av Emne: tragisk!  (Lest 4830 ganger)

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

tragisk!
« : 13. juni 2007, 14:33 »
jeg går i 10 klasse nå, begynner på vidregående nå i sommer. det er ei jente i 8 klasse som er så inbilsk at hu trur at jeg liker hu. hu trur jeg ser på hu å vinker til hu hele tiden, men har jo aldri gjort det, å nå sier hu at hu har hatt seg med meg. i tilleg er hu skikkelig imposliten, flger ettermeg spammer meg fult på hamarungdom.no

jeg har fått noen tips av venner, å det er å være frekk, men jeg er langt ifra glad i å være frekk, men det er like før jeg blir det.

noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre?

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: tragisk!
« #1 : 13. juni 2007, 14:37 »
Bare til å ha deg med hu det jo, så er problemet ute av verden  Wink
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: tragisk!
« #2 : 13. juni 2007, 14:42 »
ånei nei det eksemplet er helt ute av min verden Tongue

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: tragisk!
« #3 : 13. juni 2007, 14:59 »
Det er vel en av to muligheter her:

1. Hun er faktisk kjempeforelsket i deg og gjør masse dumt, for å få deg til å like henne. At det er det motsatte som skjer, skjønner hun ikke...
2. Hun er bare stokk, stein dum.

Da foreslår jeg følgende:

Om det er 1 som er riktig: Snakk med henne. Si at du syns det er hyggelig at hun liker deg, men at du ikke er interessert, og at du ikke liker at hun holder på sånn. Å være frekk mot henne, vil bare såre henne om hun virkelig er forelsket. Så om hun bryr seg om deg, så tar hun det seriøst og slutter å plage deg.

Om det er 2 som er riktig: Drit i henne. Du skal jo snart over på en annen skole likevel. Husk at det stort sett vil komme for en dag at hun lyver. Da er det hun som driter seg ut, når alle finner ut at hun ikke har hatt seg med deg likevel.

Vi har vel alle gjort noe dumt når vi er forelsket, så litt tabbekvote bør hun få ha.  Wink

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: tragisk!
« #4 : 13. juni 2007, 15:09 »
Det er vel en av to muligheter her:

1. Hun er faktisk kjempeforelsket i deg og gjør masse dumt, for å få deg til å like henne. At det er det motsatte som skjer, skjønner hun ikke...
2. Hun er bare stokk, stein dum.

Da foreslår jeg følgende:

Om det er 1 som er riktig: Snakk med henne. Si at du syns det er hyggelig at hun liker deg, men at du ikke er interessert, og at du ikke liker at hun holder på sånn. Å være frekk mot henne, vil bare såre henne om hun virkelig er forelsket. Så om hun bryr seg om deg, så tar hun det seriøst og slutter å plage deg.

Om det er 2 som er riktig: Drit i henne. Du skal jo snart over på en annen skole likevel. Husk at det stort sett vil komme for en dag at hun lyver. Da er det hun som driter seg ut, når alle finner ut at hun ikke har hatt seg med deg likevel.

Vi har vel alle gjort noe dumt når vi er forelsket, så litt tabbekvote bør hun få ha.  Wink

takk for tipset, tenke selv på at jeg ville såre hu vis jeg er frekk. men takk for savr Smiley

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: tragisk!
« #5 : 13. juni 2007, 15:25 »
jeg går i 10 klasse nå, begynner på vidregående nå i sommer. det er ei jente i 8 klasse som er så inbilsk at hu trur at jeg liker hu. hu trur jeg ser på hu å vinker til hu hele tiden, men har jo aldri gjort det, å nå sier hu at hu har hatt seg med meg. i tilleg er hu skikkelig imposliten, flger ettermeg spammer meg fult på hamarungdom.no

jeg har fått noen tips av venner, å det er å være frekk, men jeg er langt ifra glad i å være frekk, men det er like før jeg blir det.

noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre?

Fortelle folk at det hun sier ikke er sant, blokk henne på internettsider/msn, overse henne IRL, så er vel problemet løst.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: tragisk!
« #6 : 13. juni 2007, 16:53 »
Fortelle folk at det hun sier ikke er sant, blokk henne på internettsider/msn, overse henne IRL, så er vell problemet løst.

sier til folk at det ikke er sant, men det er fortsatt irreterende at hun sier det, i tilleg prøver jeg å overse hu så mye som mulig

Utlogget Thomas.R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: tragisk!
« #7 : 21. september 2008, 23:59 »
Noen som har det problemet Grin =/
I intend to live forever. So far, so good.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: tragisk!
« #8 : 22. september 2008, 16:37 »
Be henne hjem til deg, knull henne sønder og sammen. Men overse henne totalt IRL, bare le og fnys av det om folk spørr om du har pult henne. Spørr de litt hånlig om hvem de tror på? Deg eller en liten fjortissberte. Og om folk er så trangsynte at de ikke gidder å være med deg eller syns du er teit fordi en eller anne liten fjortiss sier hun har hatt seg med deg, sier mer om dem en det gjør om deg. De er ikke verdt å være med uansett da.


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: tragisk!
« #9 : 22. september 2008, 16:44 »
Nå spurte han om hjelp sommeren 2007. Tror neppe han trenger noen råd nå, om fortsatt eksisterer på forumet.

Utlogget Tannfeen

Sv: tragisk!
« #10 : 22. september 2008, 18:42 »
Hørte rykter om at de har gifta seg og har en unge på 4 mnd.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: tragisk!
« #11 : 22. september 2008, 20:00 »
Det stemmer ja Smiley
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: tragisk!
« #12 : 22. september 2008, 20:16 »
noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre?
Du kan begynne med å lære deg norsk.

Dang, litt bumping her ja. Vitsen med å bumpe en så gammel tråd da? Skulle vært auto-ban for sånne tullete n00b-greier altså, man blir medlem her, og det første man gjør er å plukke opp eldgamle tråder.. Tongue

Edit:ser nå at trådstarter er pålogget, så kanskje det er oppdatering i saken? Har norsk-karakteren blitt noe bedre siden sist? Smiley

Åh.. nei var ikke det tråden handla om nei. Hmm utvikling i den andre greia da? Med hu der dama eller hvordan det var?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: tragisk!
« #13 : 30. oktober 2008, 18:32 »
Dersom jenta forsatt stalker han tror jeg hun har mentale problemer, hvis ikke kan denne låses og bumper sendes herfra til helvette Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!