Skrevet av Emne: hvordan blir man kvitt bloating etter heavy kreatin i noen måner  (Lest 1527 ganger)

Utlogget Kongs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

jeg er sikkert ikke den eneste som har fått litt bloating på magen etter kreatin bruk, men hvordan får man den vekk? er det mye kardio og drit lav fettprosent som må til? eller hvordan får jeg det bort?

er jæævli ugly bugly..

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Trur neppe det er kreatinen som har skyld i det gitt Smiley

Utlogget Kongs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Trur neppe det er kreatinen som har skyld i det gitt Smiley

Noen kreatin typer gir mer bloating enn andre, men jeg spiste som faen, mens jeg gikk på det da, gikk opp som faen, men anyway, har litt spekk på magen, men får jeg det bort vist jeg går ned i fettprosent på magen?

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Noen kreatin typer gir mer bloating enn andre, men jeg spiste som faen, mens jeg gikk på det da, gikk opp som faen, men anyway, har litt spekk på magen, men får jeg det bort vist jeg går ned i fettprosent på magen?

Det er ikkje kreatin som har gjort at du har fått spekk på magen. Det er maten. Det går nok vekk viss du slankar deg litt ja.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Bloating er noe man får om man bruker anabole steroider som anadrol, dbol etc, ikke kreatin. Kroppen drar kanskje litt mer vann som gjør at man får et litt mer "bifft" uttrykk på kroppen, men det lar seg ikke gjøre å overdosere kreatin, da det som blir for mye for kroppen bare blir skillt ut som kreatinin. Du sier selv at du har spist veldig mye, og det er da naturlig at du har lagt på deg litt spekk. Om du er keen på å bli kvitt det, vet du vel hvordan du skal gjøre det? Smiley
Sa brura

Utlogget Svendsen89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Bloating blir også brukt om kreatin ihvertfall på ungdomsslæng, selv om det mulig er litt feil bruk av ordet, men av monohydrat så drar man jo vann, så kan jo på en måte si at man bloater av det...
Høyde: 168 Cm - Vekt: 65 Kg - Alder: 19

Bøy: 105 Kg - BP: 100 Kg - Mark: 115

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!