Skrevet av Emne: Treningsforum magasinet nr#2 er ute!  (Lest 11192 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Treningsforum magasinet nr#2 er ute!
« #45 : 31. oktober 2009, 10:58 »
På artikkelen på forsiden nå virker det som om nesten hele 3. utgave består av bodybuilding/fitness.....
store deler av første nummer var preget av at det var NSM og VPC strongman.... så var nummer to velbalansert grunnet ingen spesiell konkurranseperiode.
Nå har det vært NM i bygging og Nordisk i bygging, naturlig at det blir fitness og bygging i bladet. Smiley det skal jo rapportere hva som har skjedd .

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Cleverly disguised as an adult!
« #46 : 31. oktober 2009, 12:07 »
store deler av første nummer var preget av at det var NSM og VPC strongman.... så var nummer to velbalansert grunnet ingen spesiell konkurranseperiode.
Nå har det vært NM i bygging og Nordisk i bygging, naturlig at det blir fitness og bygging i bladet. Smiley det skal jo rapportere hva som har skjedd .

Egil har helt rett i det han skriver her, så jeg kommenterer ikke den noe videre.

Er det noe dere synes vi bør skrive om i Magasinet så må dere sende oss mail og fortelle oss hva som skjer. Alle tips blir vurdert og diskutert, og om ikke det kommer med i første nummer etter vi har fått tipset så er det stor sannsynlighet for at det kommer med i et seinere nummer.

Tips mottas med takk på annkristin@treningsforum.no  biggrin

Vi klarer ikke følge med i alt det som skjer i treningsnorge, så det er viktig at dere faktisk tipser.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Major Eirik Von Thunder

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

• Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
« #47 : 31. oktober 2009, 12:43 »
Dere vet jo sikkert at det er ungdum/junior/veteran NM i styrkeløft om to uker... Oppi nord
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Cleverly disguised as an adult!
« #48 : 31. oktober 2009, 18:45 »
Dere vet jo sikkert at det er ungdum/junior/veteran NM i styrkeløft om to uker... Oppi nord

Nei, jeg visste ikke det. Men Bjørnar følger med på slikt, og jeg er ganske overbevist om at det kommer til å komme en reportasje om det i januar-nummeret.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Down and coming

• Co-Administrator
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

« #49 : 31. oktober 2009, 20:00 »
Klart - selv om jeg kommer til å "måtte" prioritere VM av forståelige grunner Wink

Svak, bitter og dopingfri

Gå til:  

Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

Et varmt bad forbrenner fett

Trening03.03.2021397

Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
Se video.

Kakene som bygger muskler

Kosthold26.01.20211427

Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

5 øvelser med strikk

Trening25.01.2021434

Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.