Skrevet av Emne: Anorektikere på forumet  (Lest 17235 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Anorektikere på forumet
« : 17. september 2008, 20:39 »
Jeg synes forumet bør gjøre mer for å stoppe disse fra å spørre om slankeråd. Disse syke menneskene burde absolutt ikke få lov til å spørre etter slanketips i hytt og gevær.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Anorektikere på forumet
« #1 : 17. september 2008, 21:36 »
Jeg synes forumet bør gjøre mer for å stoppe disse fra å spørre om slankeråd. Disse syke menneskene burde absolutt ikke få lov til å spørre etter slanketips i hytt og gevær.

greit jeg skal slutte å gi deg tips,når du er så uhøflig og utakknemelig! Angry

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Anorektikere på forumet
« #2 : 17. september 2008, 21:38 »
Jeg synes forumet bør gjøre mer for å stoppe disse fra å spørre om slankeråd. Disse syke menneskene burde absolutt ikke få lov til å spørre etter slanketips i hytt og gevær.

For mennesker som disse, er treningsforum faktisk en "farlig" plass.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Anorektikere på forumet
« #3 : 17. september 2008, 21:41 »
styrkeløfterne her kan vel gi dem ett dytt i riktig retning  Grin

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Anorektikere på forumet
« #4 : 17. september 2008, 21:50 »
Helt enig i at mennesker som sliter med anoreksi ikke bør spørre om slankeråd. Hvis det er derfor de er her burde det stoppes. Men jeg har også erfart her at det er flere her som sliter med mat som har et ønske om å bli frisk og lære hvordan man spiser og trener skikkelig. De anorektiske som er her på forumet som prøver så godt de kan å gå opp i vekt og bli "normal" syns jeg skal få være her. - Disse burde jo selvsagt ha et hjelpeapparat rundt seg i form av lege og pyskolog og ikke ta alle tips/råd for god fisk.

I tillegg vil jeg legge til at jeg mener ikke å generalisere ved å sette alle med en anorektisk spisevegring i en bås. De er forskjellige akkurat som alle andre. - og nei, det er faktisk ikke en klisjè.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Anorektikere på forumet
« #5 : 17. september 2008, 21:51 »
Jeg synes forumet bør gjøre mer for å stoppe disse fra å spørre om slankeråd. Disse syke menneskene burde absolutt ikke få lov til å spørre etter slanketips i hytt og gevær.

Agreed, honnør til Gammer's som har et godt poeng!

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Anorektikere på forumet
« #6 : 17. september 2008, 21:53 »
Helt enig i at mennesker som sliter med anoreksi ikke bør spørre om slankeråd. Hvis det er derfor de er her burde det stoppes. Men jeg har også erfart her at det er flere her som sliter med mat som har et ønske om å bli frisk og lære hvordan man spiser og trener skikkelig. De anorektiske som er her på forumet som prøver så godt de kan å gå opp i vekt og bli "normal" syns jeg skal få være her. - Disse burde jo selvsagt ha et hjelpeapparat rundt seg i form av lege og pyskolog og ikke ta alle tips/råd for god fisk.

I tillegg vil jeg legge til at jeg mener ikke å generalisere ved å sette alle med en anorektisk spisevegring i en bås. De er forskjellige akkurat som alle andre. - og nei, det er faktisk ikke en klisjè.

Også et godt poeng, folk som vil bli sunnere og få kjøtt på beina igjen er velkomne, forumet er jo fullt av folk som kan veldig mye om kosthold, trening og livsstil for øvrig!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Anorektikere på forumet
« #7 : 17. september 2008, 21:58 »
Skal nevnes at veldig mange med spiseforstyrrelser hverken går til psykolog eller i det hele tatt får time/råd til å gå til psykolog. Kjenner flere med diverse psykiske problemer, og det er aldri så lett som å "bare gå til psykolog". Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette forumet er farlig for anorektikere? Det er vel ingen forum i dette land som fokuserer så mye på å ete som på dette forumet. Dette er mennesker som har få steder å henvende seg til, og internettforum blir kanskje en trygg havn, der de kan se andres reaksjoner, få råd etc uten å drite seg ut. Skal vi bare hive dem ut herfra også da? Hva med alle de mennene her med megareksi? Skal vi hive ut dem fordi de har et sykelig forhold til sin egen kropp og størrelse? Det er jo ikke akuratt sunt å veie 150kg heller..
Sa brura

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Anorektikere på forumet
« #8 : 17. september 2008, 22:01 »
Skal nevnes at veldig mange med spiseforstyrrelser hverken går til psykolog eller i det hele tatt får time/råd til å gå til psykolog. Kjenner flere med diverse psykiske problemer, og det er aldri så lett som å "bare gå til psykolog". Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette forumet er farlig for anorektikere? Det er vel ingen forum i dette land som fokuserer så mye på å ete som på dette forumet. Dette er mennesker som har få steder å henvende seg til, og internettforum blir kanskje en trygg havn, der de kan se andres reaksjoner, få råd etc uten å drite seg ut. Skal vi bare hive dem ut herfra også da? Hva med alle de mennene her med megareksi? Skal vi hive ut dem fordi de har et sykelig forhold til sin egen kropp og størrelse? Det er jo ikke akuratt sunt å veie 150kg heller..

Well said. Stiller meg bak deg!

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Anorektikere på forumet
« #9 : 17. september 2008, 22:01 »
Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette forumet er farlig for anorektikere? Det er vel ingen forum i dette land som fokuserer så mye på å ete som på dette forumet.
Problemet er at de kun leser og tar til seg det som står skrevet om dietter og deffing, alt som innebfatter å spise hopper de glatt over.

Har jo vært mange eksempler på personer som ber om råd, får veldig mange gode råd, men velger å ignorere de og kun ta til seg det som blir skrevet om videre slanking...

Hive de ut synes jeg dog man ikke skal. Mulig de tar til seg noe fornuftig i lengden.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Anorektikere på forumet
« #10 : 17. september 2008, 22:05 »
Problemet er at de kun leser og tar til seg det som står skrevet om dietter og deffing, alt som innebfatter å spise hopper de glatt over.

Har jo vært mange eksempler på personer som ber om råd, får veldig mange gode råd, men velger å ignorere de og kun ta til seg det som blir skrevet om videre slanking...

Hive de ut synes jeg dog man ikke skal. Mulig de tar til seg noe fornuftig i lengden.

Greit nok, men de vil jo bare logge seg inn med en ny bruker, fikse ny ip, eller gå på et annet forum. Og da er problemet ute av verden? Synes heller vi kan vie disse menneskene litt oppmerksomhet istedenfor å bare pælme dem ut. Men jeg ser helt klart argumenter imot at de skal være her også.
Sa brura

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Anorektikere på forumet
« #11 : 17. september 2008, 22:06 »
Problemet er at de kun leser og tar til seg det som står skrevet om dietter og deffing, alt som innebfatter å spise hopper de glatt over.

Har jo vært mange eksempler på personer som ber om råd, får veldig mange gode råd, men velger å ignorere de og kun ta til seg det som blir skrevet om videre slanking...

Hive de ut synes jeg dog man ikke skal. Mulig de tar til seg noe fornuftig i lengden.

Jeg synes de burde få skriveforbud i det minste. Anorektikere som blir lært opp i videre slanking er ikke et gode. Har sett stygge tilfeller og noen ender i selvmord.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Anorektikere på forumet
« #12 : 17. september 2008, 22:07 »
Anorektikere som blir lært opp i videre slanking er ikke et gode. Har sett stygge tilfeller og noen ender i selvmord.
Tror du ikke de da bare gjør som Unknown_Soldier nevnte over?
Er jo en viss person som ihvertfall har hatt en 5-6 brukere her.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Anorektikere på forumet
« #13 : 17. september 2008, 22:07 »
Jeg synes de burde få skriveforbud i det minste. Anorektikere som blir lært opp i videre slanking er ikke et gode. Har sett stygge tilfeller og noen ender i selvmord.

Sieg heil Smiley
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Anorektikere på forumet
« #14 : 17. september 2008, 22:08 »
Jeg synes de burde få skriveforbud i det minste. Anorektikere som blir lært opp i videre slanking er ikke et gode. Har sett stygge tilfeller og noen ender i selvmord.

Da burde de jo få LESEforbud da..det er vel ingen her som lærer de opp, heller at de leser om slanking.
Synes forumbrukerne her er veldig gode til å gjennomskue anorektikere, og jeg kan aldri huske å ha sett en tråd der noen med allerede lav vekt får noen slankeråd.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!