Skrevet av Emne: Anorektikere på forumet  (Lest 17260 ganger)

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Anorektikere på forumet
« #60 : 17. oktober 2009, 22:33 »
Jeg har faktisk ei venninne som var anorektiker som hengte mye på treningsforum for å lære om kosthold...ved å lese gjennom x antall logger og diskusjoner lærte hun faktisk å få et mer realistisk forhold til mat...hun gikk fra å være skinn og bein til å få en litt mer naturlig og muskulus kropp. Årsaken til at hun hang der i utgangspunktet var jo å lære hvordan hun kunne miste mer kroppsmasse, men holdningene på forummet endret synet hennes til slutt.

Nå sier jeg ikke at hun ble frisk av å treningsforum, men hun sier selv hun hadde enormt stort nytte av å henge der i perioden hun ble frisk..

Var faktisk hun som introduserte meg for forummet også! Og selv må jeg si at 99% av folkene som skriver her, ser ut til å ha et veldig realistisk og fornuftig syn på kropp, mat og helse! Så de få anorektikerne som henger her har kanskje godt av å menges med en slik gruppe trenings og matfikserte mennesker  Wink

Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!