Skrevet av Emne: prohormoner og kids.. på tf.no, går det ann å spille dum?  (Lest 16601 ganger)

Utlogget Antidop

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Javel. jeg forstår at jeg like greit kan ringe psykiatrisk for å få meg selv innlagt, siden jeg tydeligvis lever i en alternativ virkelighet eller noe slikt, hvor alt er snudd på hodet!

Vi ser jo hva deres "gråsone-holdning" fører til bla. i tour de france, hvor syklistene nærmest frådet EPO ut av kjeften mens de var på vei opp bakkene! Takk for den lissom. herregud

Utlogget Angus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 94

Javel. jeg forstår at jeg like greit kan ringe psykiatrisk for å få meg selv innlagt, siden jeg tydeligvis lever i en alternativ virkelighet eller noe slikt, hvor alt er snudd på hodet!

Vi ser jo hva deres "gråsone-holdning" fører til bla. i tour de france, hvor syklistene nærmest frådet EPO ut av kjeften mens de var på vei opp bakkene! Takk for den lissom. herregud
Javel. jeg forstår at jeg like greit kan ringe psykiatrisk for å få meg selv innlagt, siden jeg tydeligvis lever i en alternativ virkelighet eller noe slikt, hvor alt er snudd på hodet!

Vi ser jo hva deres "gråsone-holdning" fører til bla. i tour de france, hvor syklistene nærmest frådet EPO ut av kjeften mens de var på vei opp bakkene! Takk for den lissom. herregud

Du har det moro nå hva?
PER ADUA AD ASTRA

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Hvor gammel er du antidop? Hva er yrket ditt? Hvorfor hater du steroider så enormt?

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

 
Hvor gammel er du antidop? Hva er yrket ditt? Hvorfor hater du steroider så enormt?
og trener du?

Utlogget Nesserfan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Når vi først snakker om prohormoner, Gregg Valentino solgte prohormoner
på hjemmesiden sin. Sist jeg skjekka (rundt 2-3 uker siden) solgte han flere
sorter. Nå har han kun Dr. Jekyl and mr Hyde til salgs. He didn't see that one
comin'!

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Javel. jeg forstår at jeg like greit kan ringe psykiatrisk for å få meg selv innlagt, siden jeg tydeligvis lever i en alternativ virkelighet eller noe slikt, hvor alt er snudd på hodet!

Vi ser jo hva deres "gråsone-holdning" fører til bla. i tour de france, hvor syklistene nærmest frådet EPO ut av kjeften mens de var på vei opp bakkene! Takk for den lissom. herregud


Ja du bør faktisk legges inn.. Godt du tar vettet i bruk.  Du er ikke helt for tapt enda virker det som.

Sammenlingningene dine er jo helt på trynet.  Enten er du gal eller så kødder du.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Alle vet at Tour de France's enorme EPO gjennomsyring er brukerne på TF's feil, jeg kjører hvert år ned til Frankrike med EPO boden min (forkledd som pølsebod, litt flaut når man MÅ legge en pølse i brød for å late some når en ikke evner å bruke en pølseklype fordi en er retardert av all dopingen) og har en daglig omsetning på rundt 80.000 Euro.
Har også med meg noen venner og venniner i "tisseboden" som leverer ut urinprøver som brukes til cover-up, ikke mange som vet dette, men; Lance Armstrong har vært gravid tre ganger.
Har også flere medsammensvorne her inne som hjelper til med å bære pallene med Nandrolon (som de hiver i seg før de bærer selvsagt) og alle Insulin bøttene (ja, bøtter!!) men jeg holder meg for god til å sladre på de.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
For min del så kan dem godt produsere atomraketter i kjelleren på Ica nær, uten at det bryr meg et grann.
Ja, det er jo faktisk MYYYYYE viktigere å forhindre bruk av bol enn å kjempe mot atomvåpen.. biggrin

Antyder du at jeg bør legges inn på psykiatrisk? At jeg innbiller meg ting?
Ribsskog? Tongue

At jeg ikke har sett denne tråden før. Helt fantastisk bra.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

ah, det har jeg 0 peil på. sikkert noen der ute.. h-drol er iallefall en t-bol clone vet jeg.
h-drol er en Halodrol 50 klon, hvor bare rundt 10-15% konverterer til turinabol, resten er eget  methylert steroid viss jeg ikke husker feil.
Superdrol og pherplex er også steroider - ikke prohormoner

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!