Skrevet av Emne: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??  (Lest 30049 ganger)

Utlogget Cato-Jo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #15 : 24. september 2008, 16:57 »
Hvordan i helvete vet du det var hjerte?? at ikke var nerve stinger??når man kjenner det river i brystet og vondt og puste.. Det gjør jeg hver dag,det er ikke hjerte det har jeg sjekka det er nerve stinger..når man trener hardt får man det..og man skal ikke gå av igjen av steroider når man først begynner,da er vitsen borte..må ev gå over till hgh insulin i off periode da..eller på lave vedlikeholds doser med testo,eller primo....engang var jeg sikker jeg hadde hjertfeil,våknet mitt på natta,og svettet som f,hele venstre armen var sovnet og vondt som feen og puste og hvergang hjerte slo stakk det i brystet,kom på sjukehuset fant di ut at det var kun nerve sting eller hva dem kalte det..om du begynner og bli blå,og vanskelig og puste og holder på og svime av,og du vet du har høyt kolestrol eller blodtyrykk kan du være redd..at det stikker litt i brystet er normalt..
kan du si hvorfor hele vitsen med steroider blir borte hvis du går av? (lol)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #16 : 24. september 2008, 17:12 »
Hvordan i helvete vet du det var hjerte?? at ikke var nerve stinger??når man kjenner det river i brystet og vondt og puste.. Det gjør jeg hver dag,det er ikke hjerte det har jeg sjekka det er nerve stinger..når man trener hardt får man det..og man skal ikke gå av igjen av steroider når man først begynner,da er vitsen borte..må ev gå over till hgh insulin i off periode da..eller på lave vedlikeholds doser med testo,eller primo....engang var jeg sikker jeg hadde hjertfeil,våknet mitt på natta,og svettet som f,hele venstre armen var sovnet og vondt som feen og puste og hvergang hjerte slo stakk det i brystet,kom på sjukehuset fant di ut at det var kun nerve sting eller hva dem kalte det..om du begynner og bli blå,og vanskelig og puste og holder på og svime av,og du vet du har høyt kolestrol eller blodtyrykk kan du være redd..at det stikker litt i brystet er normalt..

Du må nok være forberedt på unormal vekst i hjertemuskulatur etter noen år med steroider. Det kan gå bra, men det kan også gi tidlig død eller alvorlige komplikasjoner.
Ekstra hormoner påvirker også muskulatur i hjertet. Regner med at du skjønner det?

http://www.sportsanalyse.no/wip4/norsk_prosjekt_steroider_farlig_hjertet/d.epl?id=175165
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #17 : 24. september 2008, 17:26 »
Legg ut hva slags bivirkninger du har fått av dopingbruk

....jeg ble født som ei søt lita jente, MEN SE PÅ MEG NÅ!!!!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Tannfeen

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #18 : 24. september 2008, 20:40 »
....jeg ble født som ei søt lita jente, MEN SE PÅ MEG NÅ!!!!

Synes fortsatt jeg ser en liten jente. Har du tatt museflettene, kanskje?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget getfatordietrying

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #19 : 24. september 2008, 20:47 »
Hvordan i helvete vet du det var hjerte?? at ikke var nerve stinger??når man kjenner det river i brystet og vondt og puste.. Det gjør jeg hver dag,det er ikke hjerte det har jeg sjekka det er nerve stinger..når man trener hardt får man det..og man skal ikke gå av igjen av steroider når man først begynner,da er vitsen borte..må ev gå over till hgh insulin i off periode da..eller på lave vedlikeholds doser med testo,eller primo....engang var jeg sikker jeg hadde hjertfeil,våknet mitt på natta,og svettet som f,hele venstre armen var sovnet og vondt som feen og puste og hvergang hjerte slo stakk det i brystet,kom på sjukehuset fant di ut at det var kun nerve sting eller hva dem kalte det..om du begynner og bli blå,og vanskelig og puste og holder på og svime av,og du vet du har høyt kolestrol eller blodtyrykk kan du være redd..at det stikker litt i brystet er normalt..
roid rage.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #20 : 25. september 2008, 08:50 »
roid rage.
Unødvendig kommentar.
Raymond har en måte å skrive på som er litt... "muntlig" eller "offensiv", men det betyr ikke at mannen er dum eller full i roid-rage.

Han har like mye rett til å komme med sin mening som andre har. Og i dette temaet, så har han sikkert erfaringer og innspill å komme med som er greie å få.

Smiley

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #21 : 25. september 2008, 10:40 »
Og i dette temaet, så har han sikkert erfaringer og innspill å komme med som er greie å få.

Som at det ikke er noe vits i å ha av-perioder om man bruker steroider. Cheesy
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #22 : 25. september 2008, 10:45 »
Har Fått Noen Virkninger Som Går På At Jeg Bruker Stor Bokstav I Starten Av Hvert Ord.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #23 : 25. september 2008, 10:46 »
Som at det ikke er noe vits i å ha av-perioder om man bruker steroider. Cheesy
det er ikke sikkert det er helsemessig optimalt å utsette kroppen for de bivirkningene som kommer etter en kur, nei. Flere har funnet det mer hensiktsmessig, etter deres mål, å bridge i steden for å gå helt av.

Det er ikke alle vedtatte sannheter som nødvendigvis er riktige. derfor kan Raymond mene det han vil på grunnlag av sine erfaringer. Smiley

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #24 : 25. september 2008, 10:53 »
det er ikke sikkert det er helsemessig optimalt å utsette kroppen for de bivirkningene som kommer etter en kur, nei. Flere har funnet det mer hensiktsmessig, etter deres mål, å bridge i steden for å gå helt av.

Det er ikke alle vedtatte sannheter som nødvendigvis er riktige. derfor kan Raymond mene det han vil på grunnlag av sine erfaringer. Smiley

Og det er som regel de samme som trenger HRT-behandling i en alder av 30 år. Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #25 : 25. september 2008, 10:56 »
Joda, men når vi diskuterer bruk av medisin til ikke-medisinske formål, så er det ikke sikkert at det finnes noen RIKTIG måte å gjøre det på.

Alle varianter har nok sine fordeler og ulemper. Pest kontra kolera på en måte.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #26 : 25. september 2008, 10:59 »
nedsatt sexlyst ialfall. Må være utrolig kjedelig å få det.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #27 : 25. september 2008, 11:02 »
Joda, men når vi diskuterer bruk av medisin til ikke-medisinske formål, så er det ikke sikkert at det finnes noen RIKTIG måte å gjøre det på.

Alle varianter har nok sine fordeler og ulemper. Pest kontra kolera på en måte.

Tror du virkelig 1-2 lavdoserte, korte kurer pr år i 3-4 år, gjør de samme skadene på kroppen sammenliknet med 3-4 år konstant kuring med de tyngste steroidene?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #28 : 25. september 2008, 12:17 »
Tror du virkelig 1-2 lavdoserte, korte kurer pr år i 3-4 år, gjør de samme skadene på kroppen sammenliknet med 3-4 år konstant kuring med de tyngste steroidene?
Nei, helt klart ikke. 2 lavdoserte 6-ukere gjør sikkert mindre skade enn 4 år konstant på.

Men 2 lavdoserte 6-ukere gir også mindre fremgang, muskelvekst og styrke enn 4 år på kontinuerlig gjør.

Mitt poeng var litt imellom der, at de som kjører en "typisk" kur på store doser, kanskje ikke har godt av å gå helt av i 2-3 måneder før neste typiske kur igjen... derfor bridger enkelte av dem, slik at de slipper den katabole og tunge perioden av varer.

Jeg sier absolutt ikke at dette er bra, men jeg peker på at enkelte velger å gjøre det slik. Som sagt før... det er ikke sikkert det går an å bruke steroider på en RIKTIG måte medmindre man er syk og virkelig TRENGER dem.

Smiley

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #29 : 25. september 2008, 17:05 »
Og det er som regel de samme som trenger HRT-behandling i en alder av 30 år. Tongue

De ser vel på HRT som en mulighet til å få gratis varer Wink

litt surt er det vel å måtte trykke lave doser resten av livet, men de som velger å trykke mye varer sammenhegende i mange år regner jeg med har vurdert det slik at det er verdt det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!