Skrevet av Emne: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??  (Lest 30043 ganger)

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« : 21. september 2008, 00:39 »

Som topic sier...  Legg ut hva slags bivirkninger du har fått av dopingbruk slik at vi kan unngå at unge og gamle begynner med doping. Gi de en mulighet til å lese her hva som skjer med kroppen og få bevis på hvor farlig det er..
Powerlifter...

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #1 : 21. september 2008, 10:41 »
Mener du dopingmidler som AAS?


Hvilken betegnelse tror du AAS går under i idrettsammenheng??

AAS - Androgene - Anabole - Steroider = Anabole Stoffer - Dopingklasse - S1.


Ja jeg mener dopingmidler ja..  For eks. AAS og EPO...
Powerlifter...

Utlogget Ciber

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #2 : 21. september 2008, 10:49 »
Anabole Androgene Steroider, for og være helt nøyaktig >Cheesy

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #3 : 21. september 2008, 12:38 »
Anabole Androgene Steroider, for og være helt nøyaktig >Cheesy

 Cool Cool    2thumbsup


Powerlifter...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #4 : 21. september 2008, 12:41 »
Tror meningen med denne tråden ikke er at den skal skli ut som den forrige, så fint om folk som skriver bare for å skrive kan holde seg unna, så får vi holde oss til saken:

Bivirkninger du som bruker/har brukt dopingmidler har fått.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #5 : 21. september 2008, 23:03 »
Jeg er pt på en gym, og kjenner veldig mange og ser veldig mange hver dag. Må si at EKSTREEEM kvise vekst er en bivirkning jeg har sett på mange jeg kjenner som er på. Dette er ikke små kviser, men cm dype... Dette er en temmelig nasty bivirkning for de som vil se best mulig ut...
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget imnot2strong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #6 : 24. september 2008, 14:59 »
Jeg brukt AS i forskjellige varianter 4 ganger, (altså 4 kurer) de sterkeste bevirkningene er nok at hjertet har begynt og slå lovlig fort en del ganger, ikke vært å skjekket dette hos lege, så vet ikke hva det er.
Dette skjer ikke bare når jeg er i bevegelse, men også når jeg sitter rolig, gjør jævlig vondt når det pågår, og er temmelig skummelt. Dette har jeg kun merket når jeg har vært på "kur" men ikke ellers, elelrs er det jo mindre farlige ting som mye kviser og kaldsvetting.
Rocco: Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... (fra boondock saints)

Utlogget Gullgutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #7 : 24. september 2008, 15:08 »
Off-topic, ble du svær imnot2strong?

Utlogget imnot2strong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #8 : 24. september 2008, 15:13 »
nja, har vel godt opp fra 75, til 97 kg på 1 1/2 år, men svær ble jeg vel ikke, og vil si at jeg raste jo ned i vekt like hurtig som jeg gikk opp, om ikke alt ble borte, så iallefall mye, også derfor det var fristende å begynne på igjen et par måneder etter endt kur 1-2-3 gangen, begynt å få vondt i hjertet siste gangen for ca 2år siden, og da bestemte jeg meg for at nok var nok.
Rocco: Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... (fra boondock saints)

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #9 : 24. september 2008, 15:44 »
 Tongue

Utlogget imnot2strong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #10 : 24. september 2008, 15:49 »
tror ikke på meg? hvorfor i all verden skulle jeg opprette en bruker på siden her for og skrive i en tråd jeg fant interesant, og så lyve om det? greit jeg ikke er noen lege, og dermed ikke klarer og begrunne hvorfor det er sann og sann, jeg bare prøvde og dele min erfaring, og ikke noe mer en det.. 
Rocco: Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... (fra boondock saints)

Utlogget imnot2strong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #11 : 24. september 2008, 15:52 »
[
Hvordan i helvete vet du det var hjerte?? at ikke var nerve stinger??når man kjenner det river i brystet og vondt og puste.. Det gjør jeg hver dag,det er ikke hjerte det har jeg sjekka det er nerve stinger..når man trener hardt får man det..og man skal ikke gå av igjen av steroider når man først begynner,da er vitsen borte..må ev gå over till hgh insulin i off periode da..eller på lave vedlikeholds doser med testo,eller primo....engang var jeg sikker jeg hadde hjertfeil,våknet mitt på natta,og svettet som f,hele venstre armen var sovnet og vondt som feen og puste og hvergang hjerte slo stakk det i brystet,kom på sjukehuset fant di ut at det var kun nerve sting eller hva dem kalte det..om du begynner og bli blå,og vanskelig og puste og holder på og svime av,og du vet du har høyt kolestrol eller blodtyrykk kan du være redd..at det stikker litt i brystet er normalt..


nei, jeg vet vel ikke om det var hjertet, det føltes som om hjerte pumper/slår veldig fort noen ganger, og stikker i brystet som du sier, dette skjedde bare noen ganger, men var sinnsykt ubehagelig, men som sagt har ikke vært hos noen lege, da det gikk over. antagligvis dumt av meg, men sann er det..
Rocco: Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... (fra boondock saints)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #12 : 24. september 2008, 15:56 »
Latterlig å gå til Angrep på en Person som prøver å fortelle oss hvordan han har opplevd bruk av dopingmidler.
Hvordan i helvete vet du det var hjerte??
Er vel ganske naturlig for en vanlig person å anta at det har noe med hjerte å gjøre når det er vondt i området. At han ikke er lege med innsikt i Dopbruk, kan han vel ikke klandres for.
Når man går rundt og har vondt rundt vitale organer, så gjør man kanskje lurt å slutte, uansett om det er det ene eller andre.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Tking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 58

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #13 : 24. september 2008, 16:09 »
@Trådstarter

Er det sånn at du ikke hadde noen peiling på hva du tok og hva slags bivirkninger det kunne gi deg når du tok det?
Yeah buddy, light weight baby!!!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #14 : 24. september 2008, 16:46 »
Hvordan i helvete vet du det var hjerte?? at ikke var nerve stinger??når man kjenner det river i brystet og vondt og puste.. Det gjør jeg hver dag,det er ikke hjerte det har jeg sjekka det er nerve stinger..når man trener hardt får man det..og man skal ikke gå av igjen av steroider når man først begynner,da er vitsen borte..må ev gå over till hgh insulin i off periode da..eller på lave vedlikeholds doser med testo,eller primo....engang var jeg sikker jeg hadde hjertfeil,våknet mitt på natta,og svettet som f,hele venstre armen var sovnet og vondt som feen og puste og hvergang hjerte slo stakk det i brystet,kom på sjukehuset fant di ut at det var kun nerve sting eller hva dem kalte det..om du begynner og bli blå,og vanskelig og puste og holder på og svime av,og du vet du har høyt kolestrol eller blodtyrykk kan du være redd..at det stikker litt i brystet er normalt..

Er du seriøs? Tongue Det er både vanlig og hensiktsmessig å ha "av-perioder".
Ingen vecka utan deca!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!