Skrevet av Emne: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??  (Lest 31411 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #60 : 30. september 2008, 21:14 »
Ok, det var dårlig formulert av meg:) Men det er ikke lovlig å kjøpe og selge, ikke sant?

Men lovlig eller ikke lovlig, gjør akkurat hva dere vil med kroppene deres:) Bare hold dere unna organisert idrett!




Veldig bra, hvorfor kan ikke alle følge vicci`s eksempel! Smiley Honnør!
Sa brura

Utlogget Anger is a Gift

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #61 : 30. september 2008, 21:21 »
We lost a moron, fucking celebrate.

Bill Hicks? Cheesy

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #62 : 30. september 2008, 21:45 »
Bill Hicks? Cheesy

Hehe, korrektomundo Smiley
Sa brura

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #63 : 30. september 2008, 21:50 »
Kommer ikke noe godt ut av og røyke og drikke alkhol heller..Og heller ikke alle kaffeomane rundt om kring som MÅ ha kaffe for og holde seg våken,koffein er på doping listen det og etter som det jeg kan huske..ingenting er bra,man må ofre for og komme dit man vill,hvert enkelts valg..om man mister en nyre, so what??Dra till iran der selger di en nyre glatt for 20k..hehhe..dette var spøk..men alt er farlig,peanøtter,for mye melk,mye protein..alt må brukes med måte...:)Enkelt og greit!!

Slike argumenter er for gamle nå. Bare fordi du så på bigger faster stronger at kun 3 døde årlig av steroider i USA, er det flere ting enn døden som kan skje. Ødelagt nyre, hjerteproblemer, smerter osv osv osv. Greit nok at du har tatt det valget å bruke AAS, men hva er poenget å promotere det? Det kommer ingenting godt ut av at ungdommer og lettpåvirkelige mennesker leser at du har hatt flotte resultater! Jeg respekterer at folk doper seg, men det er ikke poeng å dra flere med seg!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #64 : 30. september 2008, 21:53 »
Synes kort sagt at "Bolere" er en gruppe mennesker som får unødvendig mye hets og krenkelser i forhold til andre mennesker som driver med ting som er skadelig(ere) for dem selv.

Bolærne. Flertall.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #65 : 30. september 2008, 21:56 »
Slike argumenter er for gamle nå. Bare fordi du så på bigger faster stronger at kun 3 døde årlig av steroider i USA, er det flere ting enn døden som kan skje. Ødelagt nyre, hjerteproblemer, smerter osv osv osv. Greit nok at du har tatt det valget å bruke AAS, men hva er poenget å promotere det? Det kommer ingenting godt ut av at ungdommer og lettpåvirkelige mennesker leser at du har hatt flotte resultater! Jeg respekterer at folk doper seg, men det er ikke poeng å dra flere med seg!

Honnør for den gitt.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget ruhl85

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

  • sulten
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #66 : 30. september 2008, 22:02 »
jeg har ikke prøvt aas men har en kompis som fikk fatale følger,  en morgen ble han funnet død. han hadde hengt seg inne på rommet sitt sier ikke at det er kun av bruken av aas men han kombinerte med øl , cokain, piller og amfetamin, ikke alle har syken til å takle harde stoffer som aas blander med div andre stoffer, sier ikke dettte gjelder alle men er noe som kan ramme personer med svak psyke
Meldlem av kristiansand Strongteam

7 plass showlift 2010 Smiley
7 plass showlift 2011 :/
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108172.msg1758783;topicseen#new

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #67 : 30. september 2008, 22:10 »


Men lovlig eller ikke lovlig, gjør akkurat hva dere vil med kroppene deres:) Bare hold dere unna organisert idrett!


Påstår du at vi som påpeker åpenbare feil i argumentasjon eller påstandene mot doping her bruker steroider?

Du gjør ikke den fatale feilen, vel? Det må være fullstendig klart at det går an å påpeke latterlige påstander uten at man av den grunn er dopa.

Å lyve om bivirkninger eller finne på ting har vært prøvd som kampanje mot doping tidligere og med konsekvenser...
Når de unge oppdager at påstandene er løgn, så blir de SANNE bivirkningene også stemplet som usanne. Wink

Så doping bekjempes nok best med sannhet og åpen diskusjon, ikke tull og tøys. Så herksteknikker som å påstå at alle som ikke er fanatisk motstander derfor er BRUKERE er for dumme.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #68 : 30. september 2008, 22:13 »
Påstår du at vi som påpeker åpenbare feil i argumentasjon eller påstandene mot doping her bruker steroider?

Du gjør ikke den fatale feilen, vel? Det må være fullstendig klart at det går an å påpeke latterlige påstander uten at man av den grunn er dopa.

Å lyve om bivirkninger eller finne på ting har vært prøvd som kampanje mot doping tidligere og med konsekvenser...
Når de unge oppdager at påstandene er løgn, så blir de SANNE bivirkningene også stemplet som usanne. Wink

Så doping bekjempes nok best med sannhet og åpen diskusjon, ikke tull og tøys. Så herksteknikker som å påstå at alle som ikke er fanatisk motstander derfor er BRUKERE er for dumme.

Honnør i mente!
Sa brura

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #69 : 30. september 2008, 22:18 »
jeg har ikke prøvt aas men har en kompis som fikk fatale følger,  en morgen ble han funnet død. han hadde hengt seg inne på rommet sitt sier ikke at det er kun av bruken av aas men han kombinerte med øl , cokain, piller og amfetamin, ikke alle har syken til å takle harde stoffer som aas blander med div andre stoffer, sier ikke dettte gjelder alle men er noe som kan ramme personer med svak psyke

Ja dette blir et veldig dårlig eksempel egentlig(ikke slemt ment). Hvis man først velger å benytte seg av AAS, er det en tommelfingerregel å holde seg unna narkotiske stoffer. Det kan med sikkerhet føre til mye gærent!
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Vicci

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 443

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #70 : 30. september 2008, 22:22 »
Hehe.. enei, overhodet ikke. Jeg får utdype meg litt klarere: Til de som ønsker å ta valget/har tatt valget å bruke steroider; Gjør hva dere vil, bare ikke gå inn i en organisert idrett eller dra med dere unge ugjennomtenkte gutter som vil bli stor i morgen. Ok?Smiley

Jeg har da aldri påstått at de som ikke er "fanatisk motstander" er en bruker har jeg vel? Da må jeg i så fall be om unnskyldning.

Har jeg lyvet om bivirkninger? Jeg er helt enig om at doping best bekjempes med sannhet og en åpen diskusjon. Jeg har aldri brukt selv, så jeg har kanskje ikke mye jeg skulle sagt om akkurat det, men jeg har sett andre brukere få div bivirkninger som ikke har vært helt ønskelig. Det er ikke løgn..

Utlogget ruhl85

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

  • sulten
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #71 : 30. september 2008, 22:22 »
ja , men dette er jo et extremt tilfelle, og mange som bruker aas kommer inn i miljøer der andre stoffer er lett tilgjenngelig, ,  men dette er jo noe som sikkert bare rammen e 1 av 5000 ,
Meldlem av kristiansand Strongteam

7 plass showlift 2010 Smiley
7 plass showlift 2011 :/
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108172.msg1758783;topicseen#new

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #72 : 30. september 2008, 22:25 »
ja , men dette er jo et extremt tilfelle, og mange som bruker aas kommer inn i miljøer der andre stoffer er lett tilgjenngelig, ,  men dette er jo noe som sikkert bare rammen e 1 av 5000 ,

Jeg vil heller si 1 av 5. Har du det i deg å ta skrittet over til steroidene, har du sikkert i deg å dra noen linjer på byen også. Det som spiller rollen er nok fornuft.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #73 : 30. september 2008, 22:29 »
Hehe.. enei, overhodet ikke. Jeg får utdype meg litt klarere: Til de som ønsker å ta valget/har tatt valget å bruke steroider; Gjør hva dere vil, bare ikke gå inn i en organisert idrett eller dra med dere unge ugjennomtenkte gutter som vil bli stor i morgen. Ok?Smiley

Jeg har da aldri påstått at de som ikke er "fanatisk motstander" er en bruker har jeg vel? Da må jeg i så fall be om unnskyldning.

Har jeg lyvet om bivirkninger? Jeg er helt enig om at doping best bekjempes med sannhet og en åpen diskusjon. Jeg har aldri brukt selv, så jeg har kanskje ikke mye jeg skulle sagt om akkurat det, men jeg har sett andre brukere få div bivirkninger som ikke har vært helt ønskelig. Det er ikke løgn..
Det er jo disse bivirkningene tråden handler om. Smiley
Løgnen var å påstå at doping var ulovlig. Hvis en uvitende person leser det, så kan han tro det.

Vet ikke hvor gammel du er, men tidligere var det plakater på helsestasjonen hvor det stod; "Det som gjør deg stor der oppe, gjør deg liten der nede"...  Jeg kan lett se for meg at når det argumentet avsløres som løgn, så er det lett å tro at alle andre påstander om bivirkninger sikkert også er løgn og skremselspropaganda.

Derfor er det viktig å være presis og korrekt når man som statlig organ skal advare og forebygge. Jeg mener vi ofte glemmer det beste antidopingarbeidet som gjøres... Nemlig det holdningsskapende arbeidet i idrettslag og klubber rundt omkring. Holdninger som skapes med korrekte utsagn og sunn input. FOr til syvende og sist så er det et personlig valg som gjør at noen velger den ene eller andre fremgangsmåten i sin trening. Og personlige valg er et spørsmål om verdier og moral. Ikke bivirkninger og juss.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #74 : 30. september 2008, 22:44 »
4% av norske gutter/menn har prøvd AAS. Av de som har trent sammenhengende mer enn 1 år havner i ny statestikk som tilsier at 19% har prøvd. 1/5.
Jeg trår stille i diskusjoner som dette. Uansett hvilken side en velger så blir det dårlig stemning. Dere som argumenterer for AAS burde reklamere mindre og heller skrive om de opplevde ulempene ved bruk. Dere som har fordommer burde tie og heller lytte til de som har erfaring med disse legemidlene.

- Coach X -

Det hørtes dra fryktelig mye ut?!

Der jeg trener er det ikke 19% som tar proteinpulver en gang...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!