Skrevet av Emne: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??  (Lest 30051 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #90 : 02. oktober 2008, 14:45 »
Bifalles. Selv om bruk i seg selv er lovlig(?) aner det meg at kjøp, salg, oppevaring osv ikke er det, samt bistå/bidra eller hjelpe til slik at AS kommer inn i landet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #91 : 02. oktober 2008, 14:46 »
Overlege oftebro på aker sykehus gjorde en undersøkelse for noen år siden der han forsket på steroide misbruk blant kroppsbyggere og styrkeløftere, i denne undersøkelsen var det nesten hundre stk som deltok. han  kunne ikke finne noen utbrette bivirkninger i de som hadde brukt mye over lang tid, mye over kort tid, lite over lang tid eller lite overkort tid. konklusjonen var at det er genetisk hva hver enkelt tåler.

Han fant heller ikke ireverser bare bivirkninger kun midlertidlige. Lengre senskder ble ikke redgjort i denne undersøkelsen, selv om det var noen som hadde brukt steroider i over 10 år.
Dette gjelder også meg selv.


Bare en liten presisering; Styrkeløfterne var med som referansegruppe, dvs muskelmenn uten steroidebruk. Blant disse var det nemlig mulig å finne representanter for muskulært godt trente menn uten dophistorikk ...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #92 : 02. oktober 2008, 14:52 »
Overlege oftebro på aker sykehus gjorde en undersøkelse for noen år siden der han forsket på steroide misbruk blant kroppsbyggere og styrkeløftere, i denne undersøkelsen var det nesten hundre stk som deltok. han  kunne ikke finne noen utbrette bivirkninger i de som hadde brukt mye over lang tid, mye over kort tid, lite over lang tid eller lite overkort tid. konklusjonen var at det er genetisk hva hver enkelt tåler.

Han fant heller ikke ireverser bare bivirkninger kun midlertidlige. Lengre senskder ble ikke redgjort i denne undersøkelsen, selv om det var noen som hadde brukt steroider i over 10 år.
Dette gjelder også meg selv.

Har selvfølgelig hatt noen som avrene muskler, høyt blodtrykk, lav/høy sexlyst, svette osv...
Men jeg har tatt blodprøver gjevnlig i alle år, de siste viste faktisk at de er bedre enn jeg hadde som 18 åring, blodtrykk på 120/80 med en vekt på 119kilo veide 75 som 18 åring.
Har også to velskapte barn, den ene ble kona mi gravid med en mnd etter avsluttet kur.

Vil bare si at jeg forsvarer ikke bruk av AS. men etter 12 års bruk av alt som er av steroider vil jeg dele mine erfaringer.

Når man først henviser til en undersøkelse, er det viktig at man fremstiller den korrekt. Slik at det ikke blir misforståelser, men utenom det er det bra at det kommer frem litt info som er understøttet, ikke bare svada.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget osito

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 76

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #93 : 02. oktober 2008, 15:18 »
På slutten av 80 tallet og begynnelsen på 90 tallet var det på min kant av landet en oppblomstring av dopbruk. Av ca 20 stk som jeg vet brukte div. dop i 5 til 10 år, har ca 8-10 måtte hatt pykisk hjelp i perioder. Den andre halvparten burde vel hatt hjelp til tider, så psykiske problemer er påfallende hos denne gruppen. Tror det er bare to av disse trener i dag..

Dette er bare en betraktning, ingen vitenskapelig unersøkelse...

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #94 : 02. oktober 2008, 15:34 »
hvorfor trimmer folk privatbilene sine?
hvorfor tar du heisen i stedet for trappa?
du jukser ikke når du ikke konkurrerer. eller konkurrerer på like vilkår.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #95 : 02. oktober 2008, 15:53 »
Jeg synes det er juks å bruke roids selv om man ikke konkurrerer - sålenge man NEKTER for AS bruk.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #96 : 02. oktober 2008, 15:55 »
er det juks å bruke kosttilskudd også da, hvis du nekter på det?

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #97 : 02. oktober 2008, 16:30 »
Korfor skulle nokon nekte for å ta kosttilskudd...?

"Spiser du mat ?"

"NEHEI ALDRI!"
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #98 : 02. oktober 2008, 16:34 »

Honnør....  Endelig et konstruktiv innlegg.




Sånn skal det gjøres dere skapbolere som er så feige at dere setter dere ned på senga og gjør i stand en 250 for i det hele tatt og tørre gå ut blandt folk.. 


Jeg husker jeg var i strømstad for mange år siden og hørte på Dorian Yates sitt foredrag. Når han spurte om noen lurte på noe anng drugs satt alle skolerett i salen. Ingen turte si noen ting, mens Dorian sa "Drugs is an natural thing in a bodybuilders life. Thats the reason way we look like we do" Dette syns jeg var tøft gjort av han. Og jeg fikk selvfølgelig respekt for både han og det han driver med. De som ikke tørr stå for det de driver med har jeg null respekt for.. 

Hvorfor skal folk på steroider "innrømme" at de bruker det? Hva godt kommer ut av det?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #99 : 02. oktober 2008, 16:50 »
Når man her snakker om moralske standpunkt ang. kriminalitet innenfor smugling av AAS og andre dopingmidler bør man egentlig tenke på det når man kjøper ting fra Kina også. Mer er det ikke å si om den saken. Hvis en skal gå og tenke moral hele tiden ender man tilslutt i Bellona, eller andre sirkus. Sad

Moral er menneskenes forsøk på å gjøre seg viktige overfor naturen
- Nietzsche

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #100 : 02. oktober 2008, 16:51 »
Hvorfor skal folk på steroider "innrømme" at de bruker det? Hva godt kommer ut av det?

Hva godt kommer det ut av å ljuge om det da?
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #101 : 02. oktober 2008, 16:56 »
En mann som preker moral, er som regel en hykler, og de kvinnene som gjør det, er uten unntak stygge.

- Oscar Wilde

 Cool

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #102 : 02. oktober 2008, 19:28 »
Hvorfor skal folk på steroider "innrømme" at de bruker det? Hva godt kommer ut av det?


De skal ikke innrømme noe som helst. De skal stå for det de gjør....  Det hadde stått mere respekt av at en stor og sterk strongman som for eks Arild Haugen hadde sagt at grunnen til at jeg tok alle steinene på norges sterkeste mann er fordi jeg bruker steroider. Jeg velger å gjøre dette med kroppen min for å prøve og bli sterkest i værden..  Hadde denne mannen gjort det hadde nok de fleste fått mere respekt for han.

Skjønner du hvor jeg vil henn??  Det handler om og stå for det man gjør.. Og fortelle folk fordeler som ulemper..
Powerlifter...

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #103 : 02. oktober 2008, 19:37 »
Sitat fra: Herbert PølseSpiser link=topic=76393.msg1078279#msg1078279
Det hadde stått mere respekt av at en stor og sterk strongman som for eks Arild Haugen hadde sagt at grunnen til at jeg tok alle steinene på norges sterkeste mann er fordi jeg bruker steroider. Jeg velger å gjøre dette med kroppen min for å prøve og bli sterkest i værden..  Hadde denne mannen gjort det hadde nok de fleste fått mere respekt for han.

Skjønner du hvor jeg vil henn??  Det handler om og stå for det man gjør.. Og fortelle folk fordeler som ulemper..

Nei - det er et personlig valg som ikke angår noen andre. Tror du mannen i gata hadde hatt mer respekt for en strongman som sier at han bruker steroider?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #104 : 02. oktober 2008, 19:37 »
Du tenker på noe ala dette?


Sitat
Treningsmengden er strengt tatt ikke noe spesielt høy i forhold til hva mange andre gjør, men jo, dette var nok helt på grensen og jeg burde (og kommer til å) kutte ned på kardiomengden blant annet. Dette var også helt mot slutten av dietten da treningsmengden var på det høyeste.

Quote:
Kanskje stygt å spørre, men tar du medikamenter eller er det heilt rein bygging ?
Ikke bare er det et personlig spørsmål, men det er også umulig å svare på uten at det blir diskusjon av det - møtte på samme problemstilling når jeg jobbet hos TN og fikk det spørsmålet på forumet deres etter at noen postet bilder fra NM.

Hva ville du gjort i min situasjon, som grunnlegger og daglig leder av et firma som har som målsetning å bli den største aktøren ikke bare i Norge men også ute i den store verden?

Jeg har brukt tidligere, lave doser og i korte perioder. Jeg vil anse meg som "rein" nå men det blir jo et definisjonsspørsmål.

Kilde: Børge svarer på spørsmål om han har brukt dop. (Se litt nede på sida der.)



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!