Skrevet av Emne: Tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge?  (Lest 5177 ganger)

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Haha, så sant så sant Cheesy

Jeg har noen med kurdisk, bosninsk(+ noe anna:)) bakgrunn på skolen, de trener bare overkropp, og når jeg spurte om hvorfor de ikke trente ben så sa de at fotball i 10 år fra de var 7, har trent beina godt nok.. så det gadd de ikke!

Jeg sa litt nøytralt at man ikke får spesielt store ben av fotball eller løping generelt, da lurte de på om jeg var full  :Smiley
Power - squat  - rått

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

full av kebab!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Dette er de berømte "disco-trenerene, de må trene armene og brystet, så de ser bra ut på disco'n!". Men jeg har jobbet på ulike gym i 7 år, og aldri sett en pakistaner kjøre skikkelig tung bøy! Dette har da vært i Oslo-traktene. Alle folkeslag og nasjonaliteter er dårlige på bøy, men jeg har f.eks. aldri sett somaliere eller pakistanere gjøre skikkelig tung bøy! Wink

Jeg har sett mange store armer, skuldre, tattoveringer og gullkjeder derimot!  woot


Jeg gleder meg til den dagen den nye fjortiss trenden ikke lengerer pulesveis, tonn med brunkrem, tights, strikk rundt enden av buksebena... men tung bøy! Den som lever for se.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Haha, så sant så sant Cheesy

Jeg har noen med kurdisk, bosninsk(+ noe anna:)) bakgrunn på skolen, de trener bare overkropp, og når jeg spurte om hvorfor de ikke trente ben så sa de at fotball i 10 år fra de var 7, har trent beina godt nok.. så det gadd de ikke!

Jeg sa litt nøytralt at man ikke får spesielt store ben av fotball eller løping generelt, da lurte de på om jeg var full  :Smiley

Spør om de har noen gang vært å handla i butikken, hvis ja så trenger de ikke å trene overkropp.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!