Skrevet av Emne: .  (Lest 51246 ganger)

Utlogget strongman111

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

.
« : 27. september 2008, 01:30 »
a

Utlogget Hellbouncer

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #1 : 27. september 2008, 01:40 »
Du er helt ekstrem og må kule an. Kan ikke holde på sånn.
Die trying

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #2 : 27. september 2008, 01:59 »
Dump henne og finn ei du kan stole på.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #3 : 27. september 2008, 02:29 »
eller .... få litt mer selvtillit og ikke tro hun vil ha alle andre enn deg... Er det som det står på tenker jeg
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Paven

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Slå deg ned! :) ... før jeg gjør det
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #4 : 27. september 2008, 03:26 »
Du må klare å stole på henne. sliter litt med det samme selv, men er ikke sånn at jeg blir sur på andre gutter og sånt. men syns ikke det er digg når dama er på fest med mange andre. men kan du ikke stole på dama di, kan du egentlig bare drite i hele forholdet. da er det ikke verdt noe..

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #5 : 27. september 2008, 08:48 »
Ofte er det en grunn til at du føler det sånn. Har opplevd det med flere x-damer, men når du finner en du vet du kan stole på går den sjalu følelsen bort. Enten det eller så er jeg blitt eldre å gir mer faen i bagateller.
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget fatboy87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #6 : 27. september 2008, 09:20 »
Noken andre som har det slik med dama si?
eg føler eg er heilt ekstrem. Når jenta skal på fest og drikke so klarer eg ikkje og ha det kjekt. Tenker bare på hva hun driver med. Får opp alle muligens tanker om at ho ligger med andre og slikt. Og når eg og ho er på fest ilag, so kan eg klikke og sjelle ut alle gutter eg ikkje kjenner som ho snakker med.. er eit ganske irriterende problem for meg, for det kan gjør at eg havner i bråk med andre og blir sur.


jeg å damen har gjort våre feil...Sad  det ente i sjalusi..men fikk ordnet opp i det da....stund senere fikk møtt veggen på jobb..(overarbeidet)  å blei sjukmeldt...vokste som en feit gris..å fikk elendig selvtillit..da begynte jeg å bli små sjalu..å jo lenger det varte jo verre ble det..til nestn sinnsyk.....så bestemte for å fikse detta...fant den siden her(treningsforum alltså) for å gjøre forandring..fant god veiledning i tips på klær.mat etc...kiloene forsvant å sjalusien forsvant..Smiley  damen min begynte med siden her..å stelt seg litt med helsa:) å ingen av oss er sjalu lenger((litt er normalt da/men det er lite)  så mye av sjalusien kommer av at DU har dårli selvtillit.!!
amh.180cm.134kg. favoritshop:  www.proteinfabrikken.no.
forbilde: Arild Hauge.
min drøm: synke i fettprosent.øke muskelmasse i kropp.
mitt håp: få noen å trene med.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #7 : 27. september 2008, 12:33 »
Noken andre som har det slik med dama si?
eg føler eg er heilt ekstrem. Når jenta skal på fest og drikke so klarer eg ikkje og ha det kjekt. Tenker bare på hva hun driver med. Får opp alle muligens tanker om at ho ligger med andre og slikt. Og når eg og ho er på fest ilag, so kan eg klikke og sjelle ut alle gutter eg ikkje kjenner som ho snakker med.. er eit ganske irriterende problem for meg, for det kan gjør at eg havner i bråk med andre og blir sur.

da kan du neppe ha noe særlig selvtillit.. det er jo helt sykt det du beskriver der!
å da stoler du jo heller ikke no særlig på dama,som du må gjøre ellers kommer du aldri til å takle no sånt!

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #8 : 27. september 2008, 13:12 »
Slike forhold er dømt til å mislykkes, rart du ikke har fått juling av de som snakker med dama di?

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #9 : 27. september 2008, 13:27 »
Er ikke bra å ikke være sjalu heller, for min del så godtok jeg at madammen festet og hang mye i lag med de mannlige arbeidskollegaene sine. Det endte uansett i at hun falt for en av de og jeg tok de på fersken. Mye rare tanker som flyr gjennom huet når du står der å ser at alt er fucked up. For min egen del så skal jeg bli mer sjalu neste gang jeg havner i et forhold. Er tydeligvis ikke bra å gi dem for mye slække heller. En annen ting, er at jeg skjønner faen ikke hva kvinnfolk tenker når de er utro med en fyr som er 20-25 kg mindre enn typen sin heller. Skjønner de ikke at fyren ender opp som kjøttdeig??
"lead with speed - follow with power".

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #10 : 27. september 2008, 13:27 »
strongman111, det der er faktisk littegranne insein, if you dont mind me saying. MEN! Det er alltid et men.. Det hjelper ikke om dama er litt.. humm.. slutty. Har en tendens til å være sånn at om du finner ei du veit du kan stole på så forsvinner sjalusien.

Er ikke bra å ikke være sjalu heller, for min del så godtok jeg at madammen festet og hang mye i lag med de mannlige arbeidskollegaene sine. Det endte uansett i at hun falt for en av de og jeg tok de på fersken. Mye rare tanker som flyr gjennom huet når du står der å ser at alt er fucked up. For min egen del så skal jeg bli mer sjalu neste gang jeg havner i et forhold. Er tydeligvis ikke bra å gi dem for mye slække heller. En annen ting, er at jeg skjønner faen ikke hva kvinnfolk tenker når de er utro med en fyr som er 20-25 kg mindre enn typen sin heller. Skjønner de ikke at fyren ender opp som kjøttdeig??
Fordømra tøs.
Banka du`n?  Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Protein1991

  • Gjest
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #11 : 27. september 2008, 13:29 »
Om du blir fort sjalu og redd for at hun skal ligge med andre må du gå inn i deg selv. Hvorfor tenker du slik? Har du kanskje blitt såret på den måten før?

På en måte er det mer eller mindre "normalt" for menn å være beskyttende ovenfor dama si, men på en annen måte er du kanskje litt ekstrem.
Husk..hun har valgt DEG og ingen andre. Hvis hun roter/ligger med andre på en fest så er hun ikke verdt dine følelser, og da må du finne deg ei annen som er mer lojal. Dessuten et forhold må bygges på tillit!. Uten tillit i et forhold kan du likegodt drite i å ha en kjæreste.

Selvfølgelig tenker jeg også "hva kan skje" når dama mi er på fest uten at jeg er der. Men jeg stoler såpass på henne at jeg vet hun ikke ville såret meg, og klarer derfor være avslappet når hun er på fest med andre.

Bare slapp av og tenk på andre ting. Vær med andre venner osv. La henne være med sine venner og. Forhold trenger også litt avstand i blandt så dere ikke går lei hverandre  Tongue

Lykke til i hvertfall  Smiley

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #12 : 27. september 2008, 13:34 »
strongman111, det der er faktisk littegranne insein, if you dont mind me saying. MEN! Det er alltid et men.. Det hjelper ikke om dama er litt.. humm.. slutty. Har en tendens til å være sånn at om du finner ei du veit du kan stole på så forsvinner sjalusien.
Fordømra tøs.
Banka du`n?  Grin

Gjorde nok det ja, men angrer som en hund den dag i dag. Endte opp med sykehusopphold, politianmeldelse og rettsaken kommer vel opp en gang på nyåret. Har funnet ut at tenner koster flesk å få reparert. Hovedgrunnen til at det klikka helt var vel at jeg kjenner fyren godt og trodde vi var buddies.

Vold løser dessverre ingenting, endte bare opp med at det var jeg som fikk smekken + dårlig rykte.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #13 : 27. september 2008, 13:46 »
Dump henne og finn ei du kan stole på.

Er nok heller hun som bør dumpe han?
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #14 : 27. september 2008, 13:51 »
Gjorde nok det ja, men angrer som en hund den dag i dag. Endte opp med sykehusopphold, politianmeldelse og rettsaken kommer vel opp en gang på nyåret. Har funnet ut at tenner koster flesk å få reparert. Hovedgrunnen til at det klikka helt var vel at jeg kjenner fyren godt og trodde vi var buddies.

Vold løser dessverre ingenting, endte bare opp med at det var jeg som fikk smekken + dårlig rykte.

Ja vold er dårlig løsning. Ødelegge ting han er glad i funker bedre, feks bilen hans.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!