Skrevet av Emne: .  (Lest 51272 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #15 : 27. september 2008, 13:57 »
En annen ting, er at jeg skjønner faen ikke hva kvinnfolk tenker når de er utro med en fyr som er 20-25 kg mindre enn typen sin heller. Skjønner de ikke at fyren ender opp som kjøttdeig??

hva har vekta å si egentlig?

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #16 : 27. september 2008, 14:01 »
Ja vold er dårlig løsning. Ødelegge ting han er glad i funker bedre, feks bilen hans.

Haha...liker tankegangen din, men i og med at han er en femi-kokk så interesserer han seg ikke for normale ting som biler ol. Tok tenna hannes istedet, men det var ikke meningen for å si det mildt. Et slag var tydeligvis nok: 4 fortenner, måtte sy 6 sting i bakhodet i illegg til hjernerystelse. 2 av tennene hang faktisk sammen etter at de var slått ut. Har drevet en del med boksing i mine yngre dager og har vært i del del slosskamper, men denne tok kaka. Var som å smekke til en veistikke. Eneste forskjellen er at veistikka spretter tilbake. Fikk faktisk medfølelse med stakkaren etterpå. Vold er noe dritt ja, sliter med dårlig samvittighet enda. Men kommer likevel aldri til å tilgi tosken.

Kvinnfolk er roten til alt ondt.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget fatboy87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #17 : 27. september 2008, 14:02 »
Noken andre som har det slik med dama si?
eg føler eg er heilt ekstrem. Når jenta skal på fest og drikke so klarer eg ikkje og ha det kjekt. Tenker bare på hva hun driver med. Får opp alle muligens tanker om at ho ligger med andre og slikt. Og når eg og ho er på fest ilag, so kan eg klikke og sjelle ut alle gutter eg ikkje kjenner som ho snakker med.. er eit ganske irriterende problem for meg, for det kan gjør at eg havner i bråk med andre og blir sur.


det sjalusi mye kommer av(hos gutter veffal)  
det e at den gutten dama di står å snakker med ser ganske bra ut, viss dere skjønner.  du er sånn middels vanli fyr..å han som prater md dama de er macho.sprek.humoristisk.     å du føler at han er bedre etcc...videre..enn DEG.  


det er en av de store åsakene til sjalusi..
amh.180cm.134kg. favoritshop:  www.proteinfabrikken.no.
forbilde: Arild Hauge.
min drøm: synke i fettprosent.øke muskelmasse i kropp.
mitt håp: få noen å trene med.

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #18 : 27. september 2008, 14:04 »
hva har vekta å si egentlig?

Har vel egentlig veldig lite å si. Om personen mangler mentalsperre, da har dama/herremannen som ble tatt me buksa nede, et større problem Smiley
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #19 : 27. september 2008, 14:05 »
hva har vekta å si egentlig?

Tja, si det. Hun burde jo skjønne at jeg kom til å bli forbanna. Var jo kompis med fyren også, hun burde jo skjønt at det kunne gå til helvete hvis det blei oppdaga.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #20 : 27. september 2008, 14:12 »
Om du blir fort sjalu og redd for at hun skal ligge med andre må du gå inn i deg selv. Hvorfor tenker du slik? Har du kanskje blitt såret på den måten før?

På en måte er det mer eller mindre "normalt" for menn å være beskyttende ovenfor dama si, men på en annen måte er du kanskje litt ekstrem.
Husk..hun har valgt DEG og ingen andre. Hvis hun roter/ligger med andre på en fest så er hun ikke verdt dine følelser, og da må du finne deg ei annen som er mer lojal. Dessuten et forhold må bygges på tillit!. Uten tillit i et forhold kan du likegodt drite i å ha en kjæreste.

Selvfølgelig tenker jeg også "hva kan skje" når dama mi er på fest uten at jeg er der. Men jeg stoler såpass på henne at jeg vet hun ikke ville såret meg, og klarer derfor være avslappet når hun er på fest med andre.

Bare slapp av og tenk på andre ting. Vær med andre venner osv. La henne være med sine venner og. Forhold trenger også litt avstand i blandt så dere ikke går lei hverandre  Tongue

Lykke til i hvertfall  Smiley

Honnør for å være fornuftig !

Citius, Altius, Fortius

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #21 : 27. september 2008, 14:40 »
Haha...liker tankegangen din, men i og med at han er en femi-kokk så interesserer han seg ikke for normale ting som biler ol. Tok tenna hannes istedet, men det var ikke meningen for å si det mildt. Et slag var tydeligvis nok: 4 fortenner, måtte sy 6 sting i bakhodet i illegg til hjernerystelse. 2 av tennene hang faktisk sammen etter at de var slått ut. Har drevet en del med boksing i mine yngre dager og har vært i del del slosskamper, men denne tok kaka. Var som å smekke til en veistikke. Eneste forskjellen er at veistikka spretter tilbake. Fikk faktisk medfølelse med stakkaren etterpå. Vold er noe dritt ja, sliter med dårlig samvittighet enda. Men kommer likevel aldri til å tilgi tosken.

Kvinnfolk er roten til alt ondt.
honør!!! Smiley han fortjente det så jævlig:)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #22 : 27. september 2008, 14:45 »
Sjalusi fører kun dårlige ting med seg. Hvorfor skulle noen andre være mer attraktive enn deg? Man må være the man.
Sa brura

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #23 : 27. september 2008, 14:49 »
80% av alle damer er horer og utro, kom dem i forkjøpet:) ikke forvent for mye av dem da blir du bare skuffa

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #24 : 27. september 2008, 14:56 »
80% av alle damer er horer og utro, kom dem i forkjøpet:) ikke forvent for mye av dem da blir du bare skuffa

Har du statistikker og henvise til ?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #25 : 27. september 2008, 14:57 »
LOL, noen er en bitter fuck Cheesy

Definisjonen på ei hore er ei som har sex for penger. Tviler på at 80% av alle kvinner har dette, da de aller fleste har godt betalt arbeid, og derfor har sex kun for nytelse.
Sa brura

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #26 : 27. september 2008, 15:02 »
Gjorde nok det ja, men angrer som en hund den dag i dag. Endte opp med sykehusopphold, politianmeldelse og rettsaken kommer vel opp en gang på nyåret. Har funnet ut at tenner koster flesk å få reparert. Hovedgrunnen til at det klikka helt var vel at jeg kjenner fyren godt og trodde vi var buddies.

Vold løser dessverre ingenting, endte bare opp med at det var jeg som fikk smekken + dårlig rykte.
Han burde self sagt ifra, men jeg skjønner meg ikke på dere som klikker på fyren når det helt klart, 100%, er dama som har gjort noe galt og er uærlig.

Fyren på toppen er latterlig sjalu btw. Skaff deg litt selvtillit og ditch damer som du ikke vet du kan stole på/er uærlige.

I mellomtiden skal jeg være singel og ha det gøy et par år til Smiley

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #27 : 27. september 2008, 15:15 »
LOL, noen er en bitter fuck Cheesy

Definisjonen på ei hore er ei som har sex for penger. Tviler på at 80% av alle kvinner har dette, da de aller fleste har godt betalt arbeid, og derfor har sex kun for nytelse.

Nja, kvinnfolk koster deg penger uansett. Regner en på det så kan det faktisk lønne seg å leie inn en proff eller lignende. Alle pengene en legger seg opp som singel, ryker i det en får seg fast følge. Spørsmålet mitt er: hvor i huleste gjør de av lønna si? Tviler sterkt på at sminke, sko og en stusslig Corolla er det som stikker av med spenna. Når det kommer til ferier, weekendturer etc. så er det jo alltid vi som må legge ut. Selv om en egentlig ikke er så keen på en spaweekend til Hankø eller storbyferie i Roma. Så skal en ha mus så må en betale for det, ingenting kommer gratis her i livet.

Er det rart vi gutta har høyere lønn?
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #28 : 27. september 2008, 15:18 »
Koster vel ikke mer enn 2-300 for mus i dyrebutikken.,.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #29 : 27. september 2008, 15:19 »
Han burde self sagt ifra, men jeg skjønner meg ikke på dere som klikker på fyren når det helt klart, 100%, er dama som har gjort noe galt og er uærlig.


Seff er det mye godt dama. Men dersom en roter med dama til en kamerat er han fullstendig klar over hva han gjør og er ikke helt uten skyld... Jeg hadde ikke akkurat valgt å fortsette vennskapet med en kamerat som hadde rotet med dama mi... Han kokken som stormbringer snakker om burde visst langt inni granskogen bedre. Han tenker seg nok bedre om neste gang han roter med dama til noen.

Til trådstarteren. Stol på dama di, det setter hun nok pris på. Dersom hun ikke setter pris på det og velger å være utro, da er du hun som mister ansikt og karma og alt det der og ender opp med rykte som et tarvelig horepakk... Men ikke tenk på sånt, det er å kaste bort energi. Du bør være såpass at du stoler på den du er i lag med. Snakk med dama di dersom det er noe som plager deg.
Citius, Altius, Fortius

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!