Skrevet av Emne: .  (Lest 51269 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #45 : 28. september 2008, 11:52 »
En annen ting, er at jeg skjønner faen ikke hva kvinnfolk tenker når de er utro med en fyr som er 20-25 kg mindre enn typen sin heller. Skjønner de ikke at fyren ender opp som kjøttdeig??

DAMN STRAIGHT!!
Honnør for den! Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #46 : 28. september 2008, 11:59 »
hva har vekta å si egentlig?

Det ER størrelsen det kommer an på! Jo større ræv, jo bedre knebøy! Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #47 : 28. september 2008, 12:08 »
Nja, kvinnfolk koster deg penger uansett. Regner en på det så kan det faktisk lønne seg å leie inn en proff eller lignende. Alle pengene en legger seg opp som singel, ryker i det en får seg fast følge. Spørsmålet mitt er: hvor i huleste gjør de av lønna si? Tviler sterkt på at sminke, sko og en stusslig Corolla er det som stikker av med spenna. Når det kommer til ferier, weekendturer etc. så er det jo alltid vi som må legge ut. Selv om en egentlig ikke er så keen på en spaweekend til Hankø eller storbyferie i Roma. Så skal en ha mus så må en betale for det, ingenting kommer gratis her i livet.

Er det rart vi gutta har høyere lønn?


Her finner du en kalkulator som lar deg beregne hvor mye du betaler for å knulle dama di:
http://www.costofsex.com/

Den tar høyde for tapt arbeidstid for å gjøre ting du egentlig ikke vil, spandering av kino, ferie etc. gaver osv. og fordeler det på antall ligg i uka med dama di. Så regner den seg frem til både den økonomiske og reelle kostnaden per ligg basert på timelønna di.

Egentlig ganske artig.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #48 : 28. september 2008, 12:12 »
Det sier vel kanskje litt om deg også?
egentlig ikke.. jenter vil altid finne noe bedre en eller annen gang

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #49 : 03. oktober 2008, 20:56 »
Nja, kvinnfolk koster deg penger uansett. Regner en på det så kan det faktisk lønne seg å leie inn en proff eller lignende. Alle pengene en legger seg opp som singel, ryker i det en får seg fast følge. Spørsmålet mitt er: hvor i huleste gjør de av lønna si? Tviler sterkt på at sminke, sko og en stusslig Corolla er det som stikker av med spenna. Når det kommer til ferier, weekendturer etc. så er det jo alltid vi som må legge ut. Selv om en egentlig ikke er så keen på en spaweekend til Hankø eller storbyferie i Roma. Så skal en ha mus så må en betale for det, ingenting kommer gratis her i livet.

Er det rart vi gutta har høyere lønn?

Du prøver å si "Alle damer er horer, enten betaler man dem cash eller så må man betale middager, ferier, ditt og datt osv.? " Wink Hørt den før, men er ikke helt enig : )

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #50 : 05. oktober 2008, 14:50 »
Du prøver å si "Alle damer er horer, enten betaler man dem cash eller så må man betale middager, ferier, ditt og datt osv.? " Wink Hørt den før, men er ikke helt enig : )

Hoho..nei, da. Jeg mener ikke at "alle damer er horer". Mye bra der ute også, tingen er vel at jeg personlig bruker mer penger når jeg er i et forhold. Mye av dette er jo selvfølgelig min egen skyld. Gammeldags vettu, liker å spandere Smiley. Men for all del, skjønner godt at innlegget mitt kan misforstås. Ble litt vel ivrig der gitt.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #51 : 05. oktober 2008, 15:02 »
Gå alltid i lag med henne på fester, og bland deg for all del ikke inn i hvem hun snakker med. Men med hvem hun kysser/roter med. Men selv da tyr du ikke til noe, du konfrotnerer dama verbalt. Enten kommer hun sippende etter deg, eller så viser hun sannheten.

Utlogget Daeemon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #52 : 14. oktober 2008, 21:12 »
Du har helt feil tankegang når det gjelder sjalusi!
Når dama er ute og farter så skal det bare bety at du endelig skal får mer tid for deg selv, og "slipper" henne. Holder du oppe denne holdningen og samtidig ikke er en tøffel eller virker veldig "needy", så kommer mest sansynlig hun til å tenke på deg hele tida mens hun er ute.
18 år
BP 120
ML 180
KB 100x10 (ikke maksa enda)

Utlogget Andersen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 112

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #53 : 22. oktober 2008, 23:21 »
Nja, kvinnfolk koster deg penger uansett. Regner en på det så kan det faktisk lønne seg å leie inn en proff eller lignende. Alle pengene en legger seg opp som singel, ryker i det en får seg fast følge. Spørsmålet mitt er: hvor i huleste gjør de av lønna si? Tviler sterkt på at sminke, sko og en stusslig Corolla er det som stikker av med spenna. Når det kommer til ferier, weekendturer etc. så er det jo alltid vi som må legge ut. Selv om en egentlig ikke er så keen på en spaweekend til Hankø eller storbyferie i Roma. Så skal en ha mus så må en betale for det, ingenting kommer gratis her i livet.

Er det rart vi gutta har høyere lønn?

Sykeste jeg noen gang har hørt. Hvorfor skal det være sånn at dama skal ha alt gratis?
Er jo vanlig at man deler utgiftene likt i et forhold.. Da vi ser bort ifra bursdager og julaften selvfølgelig. Hender jo engang iblandt at man gjør noe fint for dama, men ikke av noen andre grunner enn at man er glad i kjæresten sin. Dette går jo selvfølgelig begge veier.

Jeg lever ihvertfall økonomisk sett dobbelt så bra nå som jeg har kjæreste, pga dobbelt opp med penger på visse ting.

Hvis du betaler for musa kan du likesågodt bestille en snygg dame fra Thailand. biggrin

Utlogget KreV

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #54 : 24. oktober 2008, 11:17 »
Gå alltid i lag med henne på fester, og bland deg for all del ikke inn i hvem hun snakker med. Men med hvem hun kysser/roter med. Men selv da tyr du ikke til noe, du konfrotnerer dama verbalt. Enten kommer hun sippende etter deg, eller så viser hun sannheten.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser dette. Hvis du klarer å stå å se på at dama di roter med andre uten å "bryte inn", har du nok en indre ro som er få forunt.(Eller tøffel, med andre ord)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #55 : 24. oktober 2008, 12:02 »
jeg og er vant till og betale alt for en dame,absolutt alt...Virker som at det er kjempe greier det..di sier nei at ikke vill bli spandert på og osv..men dem blir med alikevell Smiley
Jeg spanderer nesten aldri, når jeg først gjør det, presiserer jeg at det kun er for å være gentleman. Betaler self biljard el om jeg drar henne med på noe sånt, men drar vi på kafé etter på, betaler hun kaffen sjæl. Gjerne min også som betaling for at jeg betalte biljarden.

Å få jenter til å spandere på deg er også gøy, særlig om det er en skikkelig ovenpå jente som ikke helt skjønner hvorfor hun gjør det Cheesy

Noen jenter har lagt merke til det og vi har snakket om spandering. Jenter flest digger litt utfordring og vil ikke "få" alt. Å spandere drinker på byen skjønner både du og dama at er "betaling for å sitte med jente". Da har du allerede lagt opp til å feile, du burde jo få henne til å komme etter deg, ikke underlegge deg henne som det første du gjør.


Ser du dama rote med en dude på byen tar du self ikke å bare ser på, men tar hånden hennes, og fører henne til en plass der dere er isolert fra andre og spør "wtf?".

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #56 : 24. oktober 2008, 12:27 »
Haha...liker tankegangen din, men i og med at han er en femi-kokk så interesserer han seg ikke for normale ting som biler ol. Tok tenna hannes istedet, men det var ikke meningen for å si det mildt. Et slag var tydeligvis nok: 4 fortenner, måtte sy 6 sting i bakhodet i illegg til hjernerystelse. 2 av tennene hang faktisk sammen etter at de var slått ut. Har drevet en del med boksing i mine yngre dager og har vært i del del slosskamper, men denne tok kaka. Var som å smekke til en veistikke. Eneste forskjellen er at veistikka spretter tilbake. Fikk faktisk medfølelse med stakkaren etterpå. Vold er noe dritt ja, sliter med dårlig samvittighet enda. Men kommer likevel aldri til å tilgi tosken.

Når man kjenner en fyr som vet du og dama er i ett fast forhold, og han ligger med hun er dette fullt og helt fortjent.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #57 : 26. oktober 2008, 21:30 »
jeg og er vant till og betale alt for en dame,absolutt alt...Virker som at det er kjempe greier det..di sier nei at ikke vill bli spandert på og osv..men dem blir med alikevell Smiley

Haha...værre enn meg og du da skjønner jeg. Toppers det, ekte mannfolk skjemmer vekk dama si. Så får metro-gutta styre sitt eget liv og være så gjerrig de bare vil Cheesy

Noe skal en jo bruke spenna på og.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #58 : 26. oktober 2008, 21:40 »
Toppers det, ekte mannfolk skjemmer vekk dama si.
Kødder du?
Det er så sykt beta-male å betale en jente for å være med en. Manipulativt, wussy og beta.

En alpha krever verdi og gøy. Å kjøpe et smykke el til henne (typ forhold) fordi du ønsker å se det på henne og hun er et slags luksusobjekt for deg er self helt greit, men da forteller du hva hun skal gå med det smykke til også.

Å kjøpe dinner og drinker til jenter er bare wussy.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Ekstremt fort sjalu.
« #59 : 26. oktober 2008, 21:42 »
Kødder du?
Det er så sykt beta-male å betale en jente for å være med en. Manipulativt, wussy og beta.

En alpha krever verdi og gøy. Å kjøpe et smykke el til henne (typ forhold) fordi du ønsker å se det på henne og hun er et slags luksusobjekt for deg er self helt greit, men da forteller du hva hun skal gå med det smykke til også.

Å kjøpe dinner og drinker til jenter er bare wussy.

Noen som har lest David DeAngelo? Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!