Sivilombudsmannen sier at jeg blir tullet med av ambassaden i London.

(1/12) > >>

johncons:
En tråd her, hvor folk sa jeg skulle til psykolog, fordi jeg innbilte meg, at jeg ble tullet med av myndighetene, ble stengt.

Men jeg fikk et brev fra Sivilombudsmannen, i går, hvor de skrev, at UD sa til dem, at ambassaden i London, driver å tuller med meg.

Så da har jeg i hvertfall fått bekreftet at ikke alt jeg skriver er oppsinn, sånn som enkelte vil ha det til.

Her er mer om dette brevet osv:

Jeg jobbet på Microsoft-aktiveringen, i Liverpool, i 2005 og 2006.

Det var den skandinaviske aktiveringen, og folk som jobbet der, ble behandlet som slaver, vil jeg si.

Det har jeg en link til her, med mye om hva som foregikk:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Det virka også for meg, som at noen eller alle av de nordiske jentene der, var under kontroll av noe kriminelle nettverk.

Så jeg kontaktet ambassaden i London, og ga de alle papirene jeg hadde, fra Arvato/Microsoft.

Men ambassaden sa, at jeg måtte ta det med politiet i England.

Men politiet i England, begynte å tulle, å kalte meg 'Miss Erik Ribsskog', på brev de sendte, og løy, og opererte med falske e-post adresser osv.

Og også den engelske spesialenheten, hvor jeg klagde på politiet, de unnlot å svare på e-poster jeg sendte osv.

Så kontaktet jeg ambassaden.

Og da nektet ambassaden, å svare meg.

Så kontatet jeg UD, og de svarte heller ikke.

Men nå, har Sivilombudsmannen undersøkt.

Og han sier at ambassaden, fikk ordre, fra UD, om å svare meg.

Men alikevel svarte ikke ambassaden i London meg.

Høres dette rart ut?

Er det kanskje noe jeg har funnet på, at den norske ambassaden i London, nekter å gjøre det som sjefene deres i Utenriksdepartementet sier?

Neida.

Her er brevet fra Sivilombudsamannen, så burde det være mulig å se at noe er galt hos ambassaden, og også hos UD, som ikke svarte meg, men bare ambassaden:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/den-norske-ambassden-i-london-gjr-ikke.html


Goophy:
Sitat fra: johncons på 27. september 2008, 07:26

Det var den skandinaviske aktiveringen, og folk som jobbet der, ble behandlet som slaver, vil jeg si.
Neida, du har bare vært en del av den fantastiske callsenter-verdenen.
Ting er sånn der.

proteingutn:
Sitat fra: johncons på 27. september 2008, 07:26

En tråd her, hvor folk sa jeg skulle til psykolog, fordi jeg innbilte meg, at jeg ble tullet med av myndighetene, ble stengt.

Men jeg fikk et brev fra Sivilombudsmannen, i går, hvor de skrev, at UD sa til dem, at ambassaden i London, driver å tuller med meg.

Så da har jeg i hvertfall fått bekreftet at ikke alt jeg skriver er oppsinn, sånn som enkelte vil ha det til.

Her er mer om dette brevet osv:

Jeg jobbet på Microsoft-aktiveringen, i Liverpool, i 2005 og 2006.

Det var den skandinaviske aktiveringen, og folk som jobbet der, ble behandlet som slaver, vil jeg si.

Det har jeg en link til her, med mye om hva som foregikk:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Det virka også for meg, som at noen eller alle av de nordiske jentene der, var under kontroll av noe kriminelle nettverk.

Så jeg kontaktet ambassaden i London, og ga de alle papirene jeg hadde, fra Arvato/Microsoft.

Men ambassaden sa, at jeg måtte ta det med politiet i England.

Men politiet i England, begynte å tulle, å kalte meg 'Miss Erik Ribsskog', på brev de sendte, og løy, og opererte med falske e-post adresser osv.

Og også den engelske spesialenheten, hvor jeg klagde på politiet, de unnlot å svare på e-poster jeg sendte osv.

Så kontaktet jeg ambassaden.

Og da nektet ambassaden, å svare meg.

Så kontatet jeg UD, og de svarte heller ikke.

Men nå, har Sivilombudsmannen undersøkt.

Og han sier at ambassaden, fikk ordre, fra UD, om å svare meg.

Men alikevel svarte ikke ambassaden i London meg.

Høres dette rart ut?

Er det kanskje noe jeg har funnet på, at den norske ambassaden i London, nekter å gjøre det som sjefene deres i Utenriksdepartementet sier?

Neida.

Her er brevet fra Sivilombudsamannen, så burde det være mulig å se at noe er galt hos ambassaden, og også hos UD, som ikke svarte meg, men bare ambassaden:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/den-norske-ambassden-i-london-gjr-ikke.html




En medlem som har hatt det morsomt med å lage ny bruker eller?

johncons:
Sitat fra: Goophy på 27. september 2008, 08:08

Neida, du har bare vært en del av den fantastiske callsenter-verdenen.
Ting er sånn der.


Neida, jeg har tatt opp dette på BBCs message-board, og fått bekreftet at slike ledelsesmetoder er
ulovlige i England:

Og det her er snakk om Microsoft, sin outsourcede produktaktivering, som bruker 'reinforcement', som ledelsesmetode, det er en metode som egentlig skal brukes til dressur av hunder osv.

Så mennesker på Microsoft-aktiveringa, ble dressert som om de var hunder da, kan man si.

http://www.scribd.com/doc/4744613/Thread-About-the-Use-of-Negative-Reinforcement-as-a-Management-Method-at-Arvato-Services-Liverpool

darker:
jaha.... spent på hvordan denne tråden utvikler seg

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side