Skrevet av Emne: Ny Mr olympia vinner  (Lest 11243 ganger)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #30 : 28. september 2008, 20:52 »
ENDELIG!!!!!! Dette har vi ventet lenge på! Det var på tide at en både symmetrisk og estetisk fin bygger vant Mr. O. I`m happy!

Det burde da vel plassert Ronny Rockel på top 5? Han ser perfekt ut, symetrisk og estetisk.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #31 : 28. september 2008, 20:57 »
Det burde da vel plassert Ronnie Rockel på top 5? Han ser perfekt ut, symetrisk og estetisk.
Helt enig, David Henry burde også ha kommet høyere med fler.
Og hvis det er symmetrien og estetikken som skal telle, så skal ikke en dvask Cutler havne foran Heat!

Mr.Olympia er og blir tull fra start til stopp Smiley
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #32 : 28. september 2008, 21:11 »
Hæ, allerede ett år siden sist? Lite fuzz om olympia når Coleman ikke er med... Gratulerer til Dexter, var jo mange som ville at dømmingen på olympia skulle forandre seg, og at han skulle komme høyere opp på pallen - som den estetiske byggeren han er.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #33 : 28. september 2008, 21:53 »
Jeg blir litt overrasket over det jeg leser her inne. At Dexter ikke har bredde over skuldrene eller bein er en helt absurd uttalelse. Dexter er MYE breiere over skuldrene enn Phil som han blir sammenliknet med. Dexter er nesten uten svakeheter. Tørr og fin uten noen muskelgrupper som skiller seg spesielt ut Smiley





Tar bare med en liten uttalelse fra en som har sett fler konkurranser enn de fleste, nemlig Milos Sarcev

"I usually don't PUBLICLY predict the winner(s) or say who I believe should win coming into the final round of any particular contest...respecting the fact that things could change in the "mean time"...but this time I will say this: (And to clarify right away: My opinion is based this time ONLY according to photos and video report that I have seen so far...as this is the first Olympia in a looooooong time that I didn't attend... [or overall - third Mr. Olympia since the 1988 in Los Angeles (3 out of 21  Cool- not bad, I guess]

Dexter Jackson  is so superior to the rest of the lineup - he should take first, second and third place automatically...and let judges decide about the rest...

I must admit that Phill Heath is ABSOLUTELY SPECTACULAR and certainly I would put him clearly as the second place finisher {and if he does win - I would have NO complains... For the time being I will NOT elaborate WHY I do think Dexter is so superior to Phill (and others) as it would take me forever...Again, I want to emphasize that my judgment is based on judging EVERY ASPECT that should be considered in OVERALL assessment of the BEST physique in the world!}

And considering EACH and EVERY aspect of judging that SHOULD be implemented and (more importantly) enforced in professional bodybuilding competitions in leading Federation of the world...yesterday - Jay Cutler should loose his title and Dex and Phil should be no1 and no2...

And I hope I am showing no disrespect to others (as many are my personal friends or at least acquaintances ...) but I am just calling it as I see it..."
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #34 : 28. september 2008, 22:14 »
Det burde da vel plassert Ronny Rockel på top 5? Han ser perfekt ut, symetrisk og estetisk.

Ronny var rett og slett ikke i god nok form. skulle vart et par kg lettere for og kunne hevde seg. Men Det er rett som du sier at han har en fantastisk estetisk fysikk!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #35 : 28. september 2008, 22:17 »
Herlig at Dexter vant, det har jeg venta lenge på..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #36 : 28. september 2008, 22:25 »
Ronny var rett og slett ikke i god nok form. skulle vart et par kg lettere for og kunne hevde seg. Men Det er rett som du sier at han har en fantastisk estetisk fysikk!

Jeg mener man skal se ut som ham, slik som mange sverger til Ahmad Haidar enda! :-)

Her er et sammenligningsbilde av front latspreads.







Shoot me if Im wrong, men han er smal over skuldrene.

Han kan sammenlignes med Mark Dugdale; Fin fysikk, veldig estetisk, men dog veldig smal over skuldrene.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget littlepablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #37 : 28. september 2008, 23:39 »
Har ikkje fulgt med i år... stilte ikkje Ronnie Coleman?
han har nok lagt poserinstrusa på hylla du..
På pressekonferansen som var på fredag kommer det fram at Coleman har sagt til flex magazine at han skal stille til neste år...blir spennende å se!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #38 : 29. september 2008, 00:19 »
Jeg sier meg enig med Eirik-kaaby. Dexter Jackson er ikke så liten som enkelte skal ha det til, og synes beina er velproporsjonerte. Han har ingen svake punkter, men er full av sterke, og det er akkurat DET som gjorde han til vinner. Men både Freeman og Heath var også utrolig gode etter min mening.

All black=all good!

Hvordan kan man mene at Jackson mangler legger sammenlignet med Wolf?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Hege N

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #39 : 29. september 2008, 00:40 »
Jeg sier meg enig med Eirik-kaaby. Dexter Jackson er ikke så liten som enkelte skal ha det til, og synes beina er velproporsjonerte. Han har ingen svake punkter, men er full av sterke, og det er akkurat DET som gjorde han til vinner. Men både Freeman og Heath var også utrolig gode etter min mening.

All black=all good!

Hvordan kan man mene at Jackson mangler legger sammenlignet med Wolf?

Wolf vant jo ikke, så det er vel ikke naturlig å sammenligne Mr. O vinneren med andre som har samme svakheter? En komplett Mr. Olympia bør ikke ha en muskelgruppe som er direkte underutviklet. Tror de fleste på forumet her er enig i at Dexter er i knallform og at det er en bra utvikling at man ikke må være monsterstor med growth-belly for å kunne vinne, men det er vel overdrivele å si at han ikke har noen svake punkter, når nettopp leggene er ikke-eksisterende.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #40 : 29. september 2008, 01:20 »
Wolf vant jo ikke, så det er vel ikke naturlig å sammenligne Mr. O vinneren med andre som har samme svakheter? En komplett Mr. Olympia bør ikke ha en muskelgruppe som er direkte underutviklet. Tror de fleste på forumet her er enig i at Dexter er i knallform og at det er en bra utvikling at man ikke må være monsterstor med growth-belly for å kunne vinne, men det er vel overdrivele å si at han ikke har noen svake punkter, når nettopp leggene er ikke-eksisterende.

Det var ikke jeg som dro fra Wolf som eksempel, men ser poenget ditt.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #41 : 29. september 2008, 18:37 »
På pressekonferansen som var på fredag kommer det fram at Coleman har sagt til flex magazine at han skal stille til neste år...blir spennende å se!
ååja, høres bra ut..!
Skulle ønske marcus ruhl kunne gjort det samme, råeste mannen i mr O finst ikke..
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #42 : 29. september 2008, 18:39 »




Liten avvrivning ute å går her ja.. Tongue
Ser forøvrig litt ut som min venstre pec, avvrivningen altså Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Ny Mr olympia vinner
« #43 : 01. oktober 2008, 22:12 »
Liten avvrivning ute å går her ja.. Tongue
Ser forøvrig litt ut som min venstre pec, avvrivningen altså Smiley

er det pga avrivningen du ikke stiller i olympia i år? Smiley

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Ny Mr olympia vinner
« #44 : 02. oktober 2008, 00:00 »
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!