Skrevet av Emne: Tips til navn for ditt/dine barn  (Lest 4902 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #30 : 30. september 2008, 08:13 »
Jeg glemte jo det helt åpenbare: Når folkemusikk- og -eventyr-prinsessen får et barn til med forfatterspiren kan de jo kalle sneipen for "Turaluraluralei"!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #31 : 30. september 2008, 08:29 »
Helt ærlig så synes jeg ikke Emma Tallulah er så ille, jeg. Og med tanke på at søstrene hennes heter Maud Angelica og Leah Isadora, så føyer hun seg fint inn i rekken av barn med fantasifulle, fantastiske navn!

Egil påstår hardnakket at det er Ari som har feiltolket en Elvis-låt; "Emma Tallulah, she's my baby .... "

 Grin

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget stigvj

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 962
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 962

  • Some play hard to get, I play hard to want........
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #32 : 30. september 2008, 09:03 »
Jeg fatter ikke hvem som kan finne på å kalle ungen sin Behn til etternavn.
Et godt Fornavn ville jo da vært Skinne eller Legg    ?!?

Har uansett det beste på lager til en evt gutt i kongefamilien  "Hans Hugo" (for de som ikke forstår....... si det fort og tenk koffert)
Some people wear Superman pajamas. Superman wears Chuck Norris pajamas.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #33 : 30. september 2008, 09:40 »
Fatter ikke at du gidder. Stikk og tren eller no. Smiley

Klokka 01.16?

Sånn forøvrig spiller verdens minste fioliner verdens tristeste melodier, sånn bare for din skyld. Liver er hardt og greier Sad

Utlogget gressrot

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #34 : 30. september 2008, 09:41 »
alle kan i hvertfall være helt enig i at Tallulah er et nokså uvanlig navn, men det er ikke dermed sagt at det er stygt. Kanskje hun blir ekstremt fin, og gir en helt ny klang til navnet?? (jeg vet at md disse foreldrene så er hun ikke genetisk anlagt, men gi det en sjanse)
Stakkar, det er jo navnet hennes, hun som kommer til å bli mobbet, for det og for at faren bare kan snakke som om han var i en erotisk tilstand hele tiden

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #35 : 30. september 2008, 10:00 »
BadBoy Tallulah Jubalubahei

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #36 : 30. september 2008, 13:51 »
Klokka 01.16?

Sånn forøvrig spiller verdens minste fioliner verdens tristeste melodier, sånn bare for din skyld. Liver er hardt og greier Sad
Latterlige, latterlige mann.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #37 : 30. september 2008, 14:03 »
Klokka 01.16?

Sånn forøvrig spiller verdens minste fioliner verdens tristeste melodier, sånn bare for din skyld. Liver er hardt og greier Sad

Spar deg Tallullah!
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #38 : 30. september 2008, 14:13 »
Jeg synes fortsatt at Maud Angelica og Leah Isadora er pompøse og pretensiøse navn! Jeg klarer ikke å vende meg til slike overdådige og svulmende navn, og det lyser stormannsgalskap lang vei.

Emma er et flott navn, men Tallullah..! Navneloven har en bestemmelse som forbyr skjemmende navn på de stakkars barna som blir hetende sånn som dette, hvor er overmakta når man trenger dem som mest, hallo!


Education is important, but big biceps are importanter.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #39 : 30. september 2008, 14:18 »
Latterlige, latterlige mann.

Ikke alle synes "Mot i Brøstet"-humoren din er kremen av humor, kom over det :p. Har ikke du enda et emne om bilen din å lage?

Og banebrytende burn,  reFlexioN.

Begynner å bli kjedelig, men for all del ...


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #40 : 30. september 2008, 14:21 »
Begynner å bli kjedelig, men for all del ...


Helt enig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #41 : 30. september 2008, 15:24 »
Ikke alle synes "Mot i Brøstet"-humoren din er kremen av humor, kom over det :p. Har ikke du enda et emne om bilen din å lage?
Jeg har ikke "Mot i Brøstet"-humor, men skjønner jo at dette er uttrykket du bruker om all humor du ser på som dårlig. Men vent.. du har jo ikke humor i det heletatt. Finnes det egentlig noe du ser på som moro?  Huh

Neida, synes bare det er litt komisk å lese hvordan du bruker dine.. øh.. overlegne retoriske evner til å gruse enhver motstand i en diskusjon, selv når det i utgangspunktet ikke er noe å diskutere. Litt trist, i grunnen, du klarte jo ikke en gang å se humoren i "Tallulah", du var bare helt nødt til å prate ihjæl hele vitsen.

Hehe har jeg laga så mange tråder om bilen min da? Kan ikke huske å ha skrevet noe om bilen min her i det heletatt, men  du går altså rundt og husker at jeg i en fjern fortid skrev noe sånt?  woot
For min del er dine innlegg som oftest ute av mitt hode så fort jeg klikker meg til en annen nettside.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #42 : 30. september 2008, 17:13 »
Ikke alle synes "Mot i Brøstet"-humoren din er kremen av humor, kom over det :p. Har ikke du enda et emne om bilen din å lage?

Og banebrytende burn,  reFlexioN.

Begynner å bli kjedelig, men for all del ...



Godt at det finnes snusfornuftige folk som deg da Balthazar, en som vet hva alle liker. Smiley
Er jo tross alt ikke alle som googler alt de kommer over for å finne opphavet til ditt og datt heller. For meg høres faktisk Tallullah ut som et jungelnavn (selv om jeg nå vet bedre).

Hvilken bil?
"lead with speed - follow with power".

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #43 : 01. oktober 2008, 00:25 »
Finnes det egentlig noe du ser på som moro?  Huh

Ja. Men når selve hovedpoenget i en vits hvilker på en sterotypi som kobles til noe som overhodet ikke har noe med denne å gjøre, da synes jeg ikke det er morsomt. Mer plagsomt. Men for all del, ethvert avvik fra din egen fremgangsmåte må jo være absurd. Du er flink til å skrive at jeg "prater i hjel" ditten og datten. Desverre er du tilsvarende flink til å syte over alt mulig. Der jeg er alt for seriøs er du er sytepave. En forutsigbar formel, med andre ord, og det ender vanligvis opp i barnslige krangler som denne. Men det er alltid like morsomt at du velger den pedantiske fremgangsmåten for å angripe pedanten Smiley

Stormbringer: Jeg har vel ikke hevdet å vite hva noen liker? Isåfall: hvor? Navnets betydning har blitt diskutert opp og ned i sladdermedia de siste dagene, og for de av oss som leser sånt (VG, Dagbladet) er det vanskelig å ikke få med seg hva som ligger i navnet til den nye dattera deres. Ut fra hukommelsen kan jeg også fortelle deg at en georgisk foss bærer samme navn, og at det på et eller annet indianerspråk betyr noe sånt som "rennende vann". Ingen skal komme her og si at VG har mistet sin nytteverdi.

IntX

  • Gjest
Sv: Tips til navn for ditt/dine barn
« #44 : 01. oktober 2008, 00:31 »
Tallulah høres ut som et hore-klengenavn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!