Skrevet av Emne: Politiutdanning  (Lest 4429 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Politiutdanning
« #30 : 02. oktober 2008, 12:42 »
Jesus christus ... Det har jo ikke noe med saken å gjøre Wink

Selvsagt har det det. En som ikke har noe med saken å gjøre, er forøvrig Jesus.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Politiutdanning
« #31 : 02. oktober 2008, 18:15 »
Du må like å opptre som ett arrogant rasshøl på en evigvarende powertrip med sterkt mangelfullt utviklede sjelsevner.

Sleng på "avhengig av å følge ordrett det som står i læreboka for å fungere på jobb", så har du de fleste fengselsbetjent-aspiranter også.

No offence Egil(Grin), du er sikkert en trivelig type, men de fleste av dere er noen jævla rasshøl når dere er på jobb.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Politiutdanning
« #32 : 02. oktober 2008, 20:51 »
De fleste som søker seg til uniformerte såkalte autoritetsjobber er jo i utganspunktet de aller svakeste og feigeste av oss, noe må jo også de gjøre for å føle seg som menn og siden de ikke kan hevde seg i sammfunnet ellers så er jo det å gi f.ex  sine medmennesker bøter for bagateller en enkel og grei måte og forstørre penis og ego  på Grin Når det er sagt så finnes det selvsagt skikkelige idealister og reale folk også innefor overnevnte yrker men de er i et sørgelig mindretall det har alle som har hatt noe med slike regelraslere å gjøre erfart.....

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Politiutdanning
« #33 : 02. oktober 2008, 21:16 »
Syns trådstarter burde satse på å bli politi jeg.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: Politiutdanning
« #34 : 02. oktober 2008, 21:19 »
Sleng på "avhengig av å følge ordrett det som står i læreboka for å fungere på jobb", så har du de fleste fengselsbetjent-aspiranter også.

No offence Egil(Grin), du er sikkert en trivelig type, men de fleste av dere er noen jævla rasshøl når dere er på jobb.
If you can`t do the time - don`t do the crime.. Grin Grin Grin
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Politiutdanning
« #35 : 02. oktober 2008, 21:35 »
If you can`t do the time - don`t do the crime.. Grin Grin Grin

Det er ikke det som er saken. Problemet er kjepphøye, frekke og blærete aspiranter som rakker ned på andre. Og det har jo som kjent en jævla bra rehabiliterende effekt, i likhet med det meste annet i fengslene her.

Hadde de klart å ta imot det som blir slengt tilbake hadde det enda vært noe, men da er det plutselig ikke greit lenger. Mye folk som ikke sku jobba i det systemet der gitt.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Politiutdanning
« #36 : 02. oktober 2008, 22:57 »
De fleste som søker seg til uniformerte såkalte autoritetsjobber er jo i utganspunktet de aller svakeste og feigeste av oss, noe må jo også de gjøre for å føle seg som menn og siden de ikke kan hevde seg i sammfunnet ellers så er jo det å gi f.ex  sine medmennesker bøter for bagateller en enkel og grei måte og forstørre penis og ego  på Grin Når det er sagt så finnes det selvsagt skikkelige idealister og reale folk også innefor overnevnte yrker men de er i et sørgelig mindretall det har alle som har hatt noe med slike regelraslere å gjøre erfart.....
...mens andre ikke trenger noen uniform for å bevise for verden hvor tjukke de er i huet... Grin

Syns trådstarter burde satse på å bli politi jeg.
Hehe tida mi er verdt mer enn som så.. Spesielt mtp at man må gå skift.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!