Skrevet av Emne: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)  (Lest 4162 ganger)

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406


Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #1 : 05. oktober 2008, 22:53 »
er helt ufattelig at kimbo har tidenes glasskjeve... virker ikke som han har det i streetfightene sine, men dette er bare utrolig... han andre backpedela noe helt utrolig og knocker han på et halvjab slag som andre ikke ville ensa engang.. hadetbra til elitexc nå.. mista ken og trekkplasteret deres ble knust.. flott kveld for de!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #2 : 05. oktober 2008, 23:03 »
Som flere har kommentert kan det godt være at kampen er fixed, slagene er jo bare slappe klaps..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #3 : 05. oktober 2008, 23:10 »
Kimbo går rett inn i et slag -- tviler på at han har glasskjeve.
Og selv om Kimbo ikke akkurat er blant de beste MMA-utøverene ser dette ut til å være "a lucky punch".

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #4 : 05. oktober 2008, 23:20 »
ja og slagene på bakken råkte han ikke engang, så dette så bare helt merkelig ut... tviler på at kimbo ville falt mot betaling riktignok når det her ender myten hans og setter en enorm brems for karrieren hans
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #5 : 06. oktober 2008, 19:13 »
Som flere har kommentert kan det godt være at kampen er fixed, slagene er jo bare slappe klaps..
Hvorfor i all verden skal denne kampen være fikset..Huh? det som skjedde på lørdag var det verste som kunne ha skjedd for Elite XC og Kimbo!

Eller,kanskje noe hadde betalt treningspartneren til shamrock for å skalle han på oppvarminga, få kimbo med på greia og påvirke elite til å velge Seth. I mellomtiden hadde de satset enorme pengesummer på Petruzelli...eller vent,så du noen bettinglines på den kampen?

Slapp av...Kimbo har blitt matet skreddersydde cans for å bygge karrieren men nå hadde ikke de noe valg,de måtte sett han opp mot seth. Kimbo gikk rett inn frontkick og et slag og BOOM! den største MMA bobla ever eksploderte. DE fleste med peilig så det her komme...

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #6 : 07. oktober 2008, 12:36 »
Det går rykter om at denne er fikset, men utfallet ble ikke helt som forventet. “… I knew I would do alright standing up with him,” Petruzelli said during the radio interview. Seth Petruzelli  : “The promoters kind of hinted to me, and they gave me the money to stand and trade with him. They didn’t want me to take him down, let’s just put it that way.” Det ser ut som om elitexc har trodd på sin egen Kimbo hype.
...but inside doesnt matter...

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #7 : 07. oktober 2008, 12:48 »
haha.. Dana White ler godt nå tenker jeg
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #8 : 07. oktober 2008, 17:39 »
Hele denne Kimbohypen har bare overbevist meg enda mere om hvor utrolig lite intelligente mange mma-fans er. At det er mulig å tro denne fyren i det hele tatt har noe i f.eks UFC å gjøre er helt ufroståelig for meg.

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #9 : 07. oktober 2008, 21:06 »
Kimbo hypen er mulig når mma prøver å appelere til flere enn hardcore-fans. Det har blitt penger i mma, og elite prøver å melke kua for det den er verdt. Det kan trekkes klare paralleller til andre subkulturer, når det begynner å bli mainstream og genererer penger blir det orginale konseptet utvannet og dusteri ala Kimbo dukker opp. Og mange de "nye" fansa ser mma for å se blod, knock outs og folk som blir bært ut på båre. Mange av de har nada peiling på mma, og det er disse elite har henvendt seg til med Kimbo. Personlig synes jeg det er bare trist at en sport jeg har fulgt siden midten av 90-tallet presenterer seg på denne måten. Det lukter surt. Like surt som i garderoben i et wwe sirkus.
...but inside doesnt matter...

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #10 : 07. oktober 2008, 21:12 »
Det har da vært en del pløsete tjukkaser og avdanka folk innom UFC de siste år og Kimbo er ikke noe værre enn de.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #11 : 07. oktober 2008, 23:29 »
Det har vel ingen nektet for. Og hadde du lest innlegget mitt hadde du kanskje kunne spart deg den posten. Ingen av de "pløsete tjukkasene og avdanka folka" har blitt hypet opp til de grader. Kimbo, som ikke har gjort noe annet enn å banke opp håpløse tilfeller på gata, filmet det og lagt det opp på youtube, blir av elite hypet opp som det neste store og skammelig nok, funnet verdig til å være main event. Arlovski og co er sikkert lite fornøyd med å bli forbigått av en never-has-been. Men for alt jeg vet har du kanskje trodd på elitexc sin hype og hatt en litt tung helg etter at helten har vist hva han er god for.
...but inside doesnt matter...

Utlogget Logan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #12 : 08. oktober 2008, 09:01 »
er helt ufattelig at kimbo har tidenes glasskjeve... virker ikke som han har det i streetfightene sine, men dette er bare utrolig... han andre backpedela noe helt utrolig og knocker han på et halvjab slag som andre ikke ville ensa engang.. hadetbra til elitexc nå.. mista ken og trekkplasteret deres ble knust.. flott kveld for de!

Kimbo har ikke noen glasskjeve i det hele tatt, høyst sannsynlig så var det et slag de fleste ville bli svimmel av. Petruzelli fighta bra, og rund lurte Kimbo med en kick/punch teknikk. Han lurte Kimbo slik at han trudde Seth skulle gi han et spark, så guarden til kimbo gikk ned og han var helt åpen. Så smalt Petruzelli med en rask jab, hvis det er noen slag som tar deg i bakken så er det de salgene kroppen i rekker å reagere på.

Vi må heller ikke glemme at Kimbo har bare slåss proffosjonelt i et år, og han har null bakgrund i noen anne kampsport, street brawling regnes ikke som en kampsport. Så med tanke på hvor lite experience han har, så har han gjort det ekstremt bra.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #13 : 11. oktober 2008, 12:27 »
Det har vel ingen nektet for. Og hadde du lest innlegget mitt hadde du kanskje kunne spart deg den posten. Ingen av de "pløsete tjukkasene og avdanka folka" har blitt hypet opp til de grader. Kimbo, som ikke har gjort noe annet enn å banke opp håpløse tilfeller på gata, filmet det og lagt det opp på youtube, blir av elite hypet opp som det neste store og skammelig nok, funnet verdig til å være main event. Arlovski og co er sikkert lite fornøyd med å bli forbigått av en never-has-been. Men for alt jeg vet har du kanskje trodd på elitexc sin hype og hatt en litt tung helg etter at helten har vist hva han er god for.

Slutt og surr a. Med den hårklippen og skjegget, så er det klart at Kimbo må være main event biggrin
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #14 : 20. oktober 2008, 01:39 »
Jeg ble skuffa over den kampen asså, ble vel egentlig alle... Men kimbo er veldig oppskrytt, og vil lære av dette tapet, jeg selv håper på en rematch som varer litt lengre. Jeg vet at kimbo vil gjøre det stort, han er en av de som faktisk sloss seg opp fra ingenting.
Blablabla

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!