Skrevet av Emne: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)  (Lest 4163 ganger)

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #15 : 20. oktober 2008, 11:02 »
Kimbo hadde vel tenkt å gjøre meget krort prosess med Petruzelli, og gikk rett inn i både et kne og en høyre (så det ut som). Seth så jo livredd ut, bare heiv alt mulig mot Kimbo, og han hadde griseflaks. Det er tunge karer, og de hanskene er ikke særlig tynne, så en skal ikke være for kjapp med å gi Kimbo glasskjeve-stempelet IMO.

Et slag trenger ikke være så grisehardt for å knocke noen med de hanskene der, og det er jo de slaga man ikke ser som vanligvis ender i KO. Og det slaget der kan vel ingen påstå å ha sett skikkelig. Tongue
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #16 : 20. oktober 2008, 13:25 »
Synes ikke Seth så livredd ut akkurat. Og han har møtt bedre motstandere enn Kimbo
...but inside doesnt matter...

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #17 : 20. oktober 2008, 23:22 »
Tja, Kimbo var jo storveis opphypet da, det gjør vel noe med psyken til en. Jeg tviler ikke på at han ble satt inn der for å gjøre noe annet enn å tape, men heldigvis gikk det ikke sånn (jeg er ingen stor Kimbo-fan).

Men at det der var noe mer enn panisk overlevelses-modus, det har jeg veldig vanskelig for å tro på. Vi får spørre han. Wink Jeg er i alle fall glad han vant, hehe.

Angående hans tidligere fighter har jeg ikke noe særlig grunnlag for å uttale meg. Har bare sett han mot Matt Hammil, og der tapte han da.
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #18 : 21. oktober 2008, 03:03 »
Jeg ble skuffa over den kampen asså, ble vel egentlig alle... Men kimbo er veldig oppskrytt, og vil lære av dette tapet, jeg selv håper på en rematch som varer litt lengre. Jeg vet at kimbo vil gjøre det stort, han er en av de som faktisk sloss seg opp fra ingenting.
De fleste jeg kjenner jublet når Kimbo tapte. Hvordan vet du at kimbo kommer til å gjøre det stort,hans enormt gode bakkegame eller han sylskarpe standup? Jeg er ikke en av de som tror han har en glasskjeve men så vanvittig soild synes den ikke. Synes å huske at han ble tagget i en av youtubekampene også.

perfect element: Seth hadde ikke flaks når han knocket kimbo! Flaks er hvis kimbo sklir på litt blod i buret og knocker seg i fallet. Seth prøvde å treffe Kimbo med sparket og slagene sine og traff perfekt...hvordan kan de være griseflaks?

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #19 : 21. oktober 2008, 03:14 »
Vel på en måte har Kimbo allerede gjort det stort. Han har fått helt utrolig mye oppmerksomhet og er sikkert den MMA fighteren som får best betalt av samtlige hvis vi setter prestasjonene i sammenheng med lønna. Som fighter vil han imidlertid aldri bli blant de beste.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #20 : 21. oktober 2008, 09:16 »
Tja, Kimbo var jo storveis opphypet da, det gjør vel noe med psyken til en.

Men at det der var noe mer enn panisk overlevelses-modus, det har jeg veldig vanskelig for å tro på. Vi får spørre han. Wink Jeg er i alle fall glad han vant, hehe.

Angående hans tidligere fighter har jeg ikke noe særlig grunnlag for å uttale meg. Har bare sett han mot Matt Hammil, og der tapte han da.

Nå er det vel sånn at de uskolerte, nye fansa trodde på Kimbo hypen. De fleste fightere lot seg nok ikke lure. Seth har bla møtt Sapp, som er noen nr større enn Kimbo.
...but inside doesnt matter...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #21 : 21. oktober 2008, 09:31 »
Dette kunne gått bra for Kimbo det, hadde han ikke fått den ENE trefferen over øret mellom sekund 19 og 20 i videoen i første post her.

Kimbo blir rystet av å stupe inn i jabben, og rystet nok til å tryne forover. han er godt påveg oppover igjen mens halvbra slag hagler over ham, det ene treffer høyre øre/området og han går rettned igjen. Han var ikke i stand til å forsvare seg, kampen blir brutt, men han trenger ikke mer enn et par sekunder før han er påveg opp igjen.

Ikke lucky, men fair. Han må tåle såpass.

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #22 : 21. oktober 2008, 11:39 »
De fleste jeg kjenner jublet når Kimbo tapte. Hvordan vet du at kimbo kommer til å gjøre det stort,hans enormt gode bakkegame eller han sylskarpe standup? Jeg er ikke en av de som tror han har en glasskjeve men så vanvittig soild synes den ikke. Synes å huske at han ble tagget i en av youtubekampene også.

perfect element: Seth hadde ikke flaks når han knocket kimbo! Flaks er hvis kimbo sklir på litt blod i buret og knocker seg i fallet. Seth prøvde å treffe Kimbo med sparket og slagene sine og traff perfekt...hvordan kan de være griseflaks?

Vel, jeg syns liksom Seth virka så innmari i ubalanse, han stod bortimot parallellt med ryggen helt inni buret, så bare ikke helt hvor han kunne gått derifra hvis han ikke hadde tagget Kimbo idet han charget rett inn. Men for all del altså, Seth kan vel mulig være den bedre fighteren her, kanskje stilen hans bare ser snodig ut. Tongue

Men jeg liker ikke Kimbo engang, så vil ikke indirekte forsvare han mer! Sad
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Utlogget DannyOcean

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: Kimbo Slice Vs. Seth Petruzelli (video)
« #23 : 17. november 2008, 19:21 »
For de som mener Seth Petruzelli hadde griseflaks, eller var heldig i det hele tatt kan jo glede seg til jula. Rykter om at de skal gå kamp mot hverandre igjen da.

Jeg gleder meg ihvertfall til å se kimbo bli rundhjult igjen!
183 cm.
Morgenvekt før: 96/97 kg. Nå: 87kg.
Mål: Ned i fettprosent/ned i vekt.

If you're gonna walk on ice, you might as well dance!

Logg DannyOcean

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!