Skrevet av Emne: Sckank's treningslogg  (Lest 521 ganger)

Utlogget Sckank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sckank's treningslogg
« : 25. oktober 2008, 16:51 »
Lite søvn og alt er bare crap. Jobben forlanger mye for tiden. Uansett:

Knebøy - 3 x 180              Oi i dag var dette tungt. Er skikkelig daff. Gikk ned til
              2 x 160  To sett  Gikk helt greit uten anstrengelser, men uff så lite energi!
Lårcurl -  5 x 75    To sett  Dette gikk veldig lett, men lite anstrengelser i knebøyen så ....
Gluteus Medius - 8 x 70 To sett   Oi kjempelett jo

Benkpress - 3 x 117.5 - Herregud, så vidt jeg greide siste! Sad Må ned i denne øvelsen og
                  4 x 110
                  3 x 110
Pushdown - 7 x 50
                  5 x 50
             
Foroverlent roing med stang - 3 x 115 Tre sett ... litt juksing på siste men det går Smiley
Hantelcurl 5 x 25kg To sett
Cabelcurl  9 x 50
               6 x 50
Veldig korte pauser på benk og utover.

Curl håndledd 3 sett
Litt vondt i høyre håndledd.
Crappy trening egentlig. Er på diett og lite søvn i tillegg hjelper ikke!
KB - 192 | ML 200 | BP 127.5

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.