Skrevet av Emne: Hva er riktig og gjøre?  (Lest 17734 ganger)

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Hva er riktig og gjøre?
« : 08. oktober 2008, 14:35 »
.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #1 : 08. oktober 2008, 14:36 »
.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #2 : 08. oktober 2008, 14:47 »
Du kan jo alltid sette han på "plass" ved å skremme han litt?  Trenger ikke akkurat å slå han helseløs eller i det hele tatt gjøre noe fysisk med han. Om du så gjør det så vil det nok få konsekvenser med andre folk som han kjenner mest sannsynlig, og vold er ikke den beste løsningen i en slik situasjon. Det er kanskje den enkleste måten du kommer på nå som du er rimelig forbanna på fyren sikkert. Men jeg er ikke noe flink på dette når det gjelder å skremme noen, men er helt sikkert noen andre her på forumet som har noen bra triks som gjør at han pisser i buksa Wink

Eller så kan du jo dumpe dama som vil nok være det lureste vis hu er så "laus" at hu roter med andre gutter.
Vi vet jo ikke åssen du er eller dama di er så er litt vanskelig å fortelle hva du skal gjøre. Prøv å finne det ut selv, men ikke gjør noe så dumt som å grise banke fyren.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #3 : 08. oktober 2008, 14:49 »
Riktig å gjøre? Hvor gammel er du, gutt? Dersom du skal denge en fyr to uker etter en hendelse taper du soleklart i livet. Dersom du skal denge en fyr uansett, taper du soleklart i livet.

Den dama di er vel neppe noe tess hvis hun driver på sånn som det der, så rett og slett: Dump henne. Uansett hvor full man er, klarer man å tenke noenlunde klart. DET kan jeg mye om :p

Eller eventuelt: Ingen på dette forumet veit noe om deg, dama di eller han kisen, så derfor er råd fra oss så godt som ubrukelige.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #4 : 08. oktober 2008, 14:54 »
Det at du ikke tenkte på å gjøre noe med han før du fant ut at han var yngre enn deg sier vel litt mer om deg enn om han. Nå gjør du det bare fordi du har muligheten uten å få bank selv og fordi du har et "motiv" (dårlig som det er). Prøv heller å dropp dama, man skal ikke rote med random folk på fest...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #5 : 08. oktober 2008, 15:06 »
.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #6 : 08. oktober 2008, 15:07 »
Det er flere fisk i havet gutt!
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget DanielØvre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

  • Kaliber Gym
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #7 : 08. oktober 2008, 15:09 »
Er du skeptisk stoler du ikke på dama di, og stoler du ikke på dama di, fungerer ikke forholdet dere... Quit the game before the pain!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #8 : 08. oktober 2008, 15:14 »
Helt ubrukelige råd alle sammen. Damer digger badboys, slik som meg selv og javelite f.eks.

DENG DRITTEN UT AV HAM.

Noen her skriver at det er feigt å ville gjøre noe med det nå, siden du har funnet ut at han er mindre enn deg. Det at en kar som er mindre enn deg roter med dama di er en STØRRE FORNÆRMELSE enn om en eldre, storkar hadde gjort det.

Etter å ha banka fitta ut av ham, så sier du dette til dama di; prøver du deg på noe sånt piss igjen så får du deg faenmeg en smekk du og.

Så har du make up sex med a.

Case closed.

"vold er feigt, løser ingen problemer nag nag nag"

FOLK MÅ BEGYNNE Å STÅ OPP FOR SEG SJÆL!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #9 : 08. oktober 2008, 15:15 »
Hvorfor gå etter fyren? Er dama som er i forhold, er hennes ansvar å vise respekt for partneren sin. Visst hun vil gå å sleike andre guttunger i kjeften så er det hun som må ta ettereffektene. Fyren var bare på riktig sted til riktig tid. Visst du mener det er hans skyld, så mener jeg du er på bærtur.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #10 : 08. oktober 2008, 15:18 »
Fyren var bare på riktig sted til riktig tid.

Hvis han blir kvesta til det ugjenkjennelige som følge av gjerningen, kan det vel diskuteres om han var på rett sted til rett tid.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #11 : 08. oktober 2008, 15:23 »
Du skal da ikke slå jenter mann! Hadde helt klart dengt kuken på stedet, men å vente i to uker etter hendelsen er bare patetisk.. Du gikk nok glipp av sjangen din til å ta ut noe frustrasjon  Wink
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #12 : 08. oktober 2008, 15:26 »
Hva har han gjort? Kysset en jente. Hva har hun gjort? Sviktet kjæresten sin. Hva er verst? Du bestemmer nok det men jeg anbefaler deg å tenke deg litt om og se på hvem som sto for det verste sviket og såret deg mest.
Var en lignende tråd tildigere hvor jeg sa akkurat det samme; har kjæresten din vært utro er det han/hun som har vært svikefull (med mindre den han/hun var utro med er en venn av deg), den andre parten har faktisk bare gjort som de fleste av oss ville gjort, nemlig benyttet seg av en mulighet.
Snakk med kjæresten din og fortell i klare ordelag hvor uakseptabelt dette er (dog, jenter i den alderen tar alt du sier med knusende ro og det biter kanskje ikke på) for deg og hvor såret du ble, alkohol er ingen unnskyldning, alt for mange som slipper unna med alt for mye på grunn av rus/promille. Hvem har ansvaret for promille nivået? Jo, det er den som drikker, så jeg skulle ønske folk sluttet med denne barnslige dritten og tok ansvar for egne handlinger.
Igjen, snakk med henne, ellers er veien kort til neste "uhell" i fylla!

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #13 : 08. oktober 2008, 15:29 »
.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #14 : 08. oktober 2008, 15:33 »
Hadde helt klart dengt kuken på stedet, men å vente i to uker etter hendelsen er bare patetisk..

Helt feil.
Hevn fungerer desidert best hvis du venter til personen er 100% trygg på at du ikke kommer til å gjøre noe, og når hevnen i seg selv er utøvd langt grovere enn han noensinne kunne forestille seg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!