Skrevet av Emne: Hva er riktig og gjøre?  (Lest 17713 ganger)

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #15 : 08. oktober 2008, 15:38 »
Helt feil.
Hevn fungerer desidert best hvis du venter til personen er 100% trygg på at du ikke kommer til å gjøre noe, og når hevnen i seg selv er utøvd langt grovere enn han noensinne kunne forestille seg.

Og det mener du han ikke hadde klart når personen hadde hatt en betydelig promille?
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #16 : 08. oktober 2008, 15:39 »
Gjør vondere å få deng når du er edru.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #17 : 08. oktober 2008, 15:47 »
Gjør vondere å få deng når du er edru.

Tror jaggu jeg må bite i det sure eplet å si meg enig med deg der, MEN det er enklere å få inn en skikkelig deng når personen er drua Wink
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget fantombjarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #18 : 08. oktober 2008, 15:49 »
få me deg en kopis. å lat som du ikke har grenser. foreksempel lat som du skal knekke fingern på han. du går ganske langt bak så får du kompisn din til å stoppe deg. då tror han at du e livs farlig å vil få frykt over deg.

Syns ikke dette er noe god ide men viss du absolutt skal gjøre noe annbafaler jeg dette. då vil du få han til å frykte deg. for han tror at du ikke har grenser som han har. meget effektivt. har en kompis som e dobbelt så stor som meg. å han liker å kødde litt med meg, utfordre meg på styrke å slikt. Jeg gjore slik å han slutta tvært. fordi når jeg gjor det var jeg bare irritert, å han er liv redd for å se meg sint. på grunn av at han tror at jeg ikke har grenser. Litt arti egentlig

Vil ikke annbafale å gjøre noe som helst, men dette e den "minst voldlige" måten.

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #19 : 08. oktober 2008, 15:57 »
Det du også kan gjøre i disse Halloween tider, er å gå inn på nærmeste leketøys butikk og kjøpe fake-blood og sminke.. Få en kompis til å male deg så du ser ut som en psykotisk person eller en deformert terminator. Funker som bare fy, har selv prøvd det. Evt. an du kjøpe skumleste maska de har, og gi han en skikkelig støkk Wink
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #20 : 08. oktober 2008, 15:59 »
.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #21 : 08. oktober 2008, 16:08 »
Riktig nok en ganske høy og kraftig kar men mener jeg kan sende han ned for telling lett.

Hva skal jeg gjøre, greier bare ikke å se den kødden gå rundt og tro han er konge av verden lengere etter dette. Vurderer sterk og sette han på plass men vil jo ikke få bråk med verken purken eller skolen.
Takk for svar

Folk trenger ikke å være en "lett" match selv om du tror det. Her er det lett å brenne seg (tro du meg). Men for all del, det er kun en måte å finne det ut på. Og så er det like greit å ta det i edru tilstand, på den måten så skjønner han alvoret. Men hvis du ikke er kompis med fyren så ser jeg ikke vitsen. Hvorfor skulle han bry seg hvis dere ikke er venner? Det er jo tross alt et åpent marked.

Når det gjelder dama di så bør hu dumpes umiddelbart. Skjønner meg ikke på folk som tilgir og tror at det skal bedre seg. Spør du meg så er det bortkasta tid og være sammen med noen som ikke er seriøs. For min egen del er det nulltolleranse som gjelder, da vet de hva som skjer om de skulle drite seg ut. Slå for all del opp mens dritten fremdeles er nogen lunde fersk.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #22 : 08. oktober 2008, 16:18 »
Dersom du skal denge en fyr to uker etter en hendelse taper du soleklart i livet.

Hvor i alle dager har folk fått dette fra? Hevn nytest best med kaldt blod. Punktum utropstegn.!

Og ellers, å spørre om slike ting på TF, er som å stille spørsmål om positive effekter av cannabis på et Ungdom Mot Narkotika møte. Wink
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #23 : 08. oktober 2008, 16:39 »
Hvor i alle dager har folk fått dette fra? Hevn nytest best med kaldt blod. Punktum utropstegn.!

Og ellers, å spørre om slike ting på TF, er som å stille spørsmål om positive effekter av cannabis på et Ungdom Mot Narkotika møte. Wink

Ville bare høre med dere svøøøre gutta hva som bør gjøres, ikke noe mer, sorry o,O
In Flames - Only for the weak!

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #24 : 08. oktober 2008, 17:00 »
Hva har hendt med "Fylla har skylda?"  what
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #25 : 08. oktober 2008, 17:01 »
Skal du denge alle løstøsdama di roter med kommer du til å få juling en vakker dag.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #26 : 08. oktober 2008, 17:11 »
Lær deg å se ei horefitte før du blir sammen med dem, slik blir livet mye enklere.
Enten så forteller du kjerringa at det er over, eller så tilgir du henne og glemmer det. Fatter ikke hvorfor du skal banke han fyren, da han ikke har gjort så mye galt. Det er damas ansvar å være trofast, ikke en singel fyr.
Sa brura

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #27 : 08. oktober 2008, 17:18 »
Det er dette som suger med kristendommen, følger du det gamel testamente så er det riktig å skambanke han, helst drepe'n, og steine dama di til døde, følger du det nye testamente derimot så er det riktig å gi begge en varm klem...

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #28 : 08. oktober 2008, 17:25 »
Lær deg å se ei horefitte før du blir sammen med dem, slik blir livet mye enklere.
Enten så forteller du kjerringa at det er over, eller så tilgir du henne og glemmer det. Fatter ikke hvorfor du skal banke han fyren, da han ikke har gjort så mye galt. Det er damas ansvar å være trofast, ikke en singel fyr.

Ikke alle er like lette og lese vettu US. Er hu ei "horefitte" så er det jo bare å kaste a på dør. Hun har jo tross alt bedt om det. Som oftest så er det de frigjorte damene som er mest gøy, er de for pripne så får jeg avsmak.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #29 : 08. oktober 2008, 17:30 »
For 2 uker siden var dama på fest der hun ble riktig nok så full og ende opp med og små kysse litt med en dude der.
Hvor har du dette fra egentlig? Hvis det er hun selv som sier det, skjedde det GARANTERT mer på den festen. Det må du bare lære med en gang. Dump dama!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!