Skrevet av Emne: Hva er riktig og gjøre?  (Lest 17652 ganger)

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #75 : 10. oktober 2008, 14:35 »
Klart du må det Knut, det er jo noe alle veit. Så fort du ikke vil være med dama på fest, er det bare å gjøre det slutt umiddelbart.

Sant, og hvis kjerringa skal på "dameparty" skal du følge etter i en svart skiltløs SUV med sota ruter, og ta med nattkikkert, kamera osv.

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #76 : 10. oktober 2008, 14:46 »
når du er så lite interessert i dama at du ikke gidder bli med på fest (ikke engang prøv å si du er lei, for så mange fester har du ikke vært på)  så får du faen meg ta konsekvensene og. Tenk litt mer på hvorfor du, ikke så mye på å tøffe deg på forumet her. Hadde du faktisk vært "tøff" hadde du ikke sagt noenting, bare gjort det du følte for og holdt kjeft. De som må snakke om alt er stort sett de største pinglene. Er de som trenger backing hele tida..

Grunnen til at jeg ikke drar på fest så ofte er at jeg prøver og nå målet mitt med trening og jo mer jeg fester jo lengere tid vil det ta. Drar bare på fest hvis jeg har ordentlig lyst. Er jeg ikke interessert i dama pga jeg ikke alltid blir med hun på fest? neimen da så :S

Mulig jeg er pingle, sier ikke noe imot det, men hva betyr egentlig pingle? at du spør andre om råd? Syns det er mer positivt enn pinglete, kanskje ikke på ett offentlig forum men jeg gjorde av mitt eget valg, pingle eller ei.

Motar trussler fra vennene til denne gutten nå der dem sier at jeg er ferdig og du bør aldri føle deg trygg, Lurer på hvem jeg skal gå til. Skolen og få han kastet ut eller politiet.
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #77 : 10. oktober 2008, 14:51 »
Hvem skole går du på Jørgen?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #78 : 10. oktober 2008, 14:55 »
Møtte han på bussholde plassen i dag, gikk rett bort til han og han ble piss redd og sa han ikke viste at hun hadde kjærste og angerer skikkelig, han var nesten på gråten så lot stakkarn være...

Nå blir det mer fokus på hva dama!
Se der ja. Det hjelper å skremme han litt ser du Wink

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #79 : 10. oktober 2008, 15:16 »
Hmm... Trusler og repressalier. NÅ ER DET KRIG SOM FAEN! , eller ikke. Bruk dette juridisk mot de nissene. Desverre er Norges rettsvesen like håpløst som en 80-årig dame som skal føde. Men prøv det ut, kanskje du får vennene utvist. Han har jo desverre ikke kommet med truslene, men vennan.

Kunne jeg spørre om hvilken skole dette er, eller er du redd for å miste din anonymitet?

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #80 : 10. oktober 2008, 16:09 »
Haha, det var jo du som startet truslene her på TF... Hvordan har kammeratene hans funnet ut at du skal "ta ham"(noe du feiget ut på) ?
Desto mer drama du har stelt i stand, desto flere har fått vite at han fyren kysset kvinnfolket ditt.


Feiget ut, eller tatt til fornuft?

 Må si jeg har medfølelse med Jørgen her. Er faen ikke enkelt å vite hva en skal gjøre hvis en finner ut at madammen har rotet rundt heller. Det at trådstarter er rådvill og ikke vet hva en skal gjøre er da helt naturlig. Skjønner også godt at hevn er en av de første tankene som slår inn i huet hannes. En må huske på at det å klinke fyren nødvendigvis ikke bare er for å straffe han typen. Men også for å sette et eksempel overfor dama, slik at neste gang hun er utro så vet hun at det går ut over idioten hun roter med.
   Folk må jo vite at en persons handlinger får konsekvenser, og når ingen andre trår til; så får en ordne opp selv. Enkelt og greit.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #81 : 10. oktober 2008, 16:28 »
Haha, det var jo du som startet truslene her på TF... Hvordan har kammeratene hans funnet ut at du skal "ta ham"(noe du feiget ut på) ?
Desto mer drama du har stelt i stand, desto flere har fått vite at han fyren kysset kvinnfolket ditt.

Feiget ut? Tatt til fornuft heter det Wink

 Har du noen gang vært 17 år og fått vite at dama di rota med en ukjent fyr på fest? Det er ikke alltid så lett og ta til fornuft å droppa dama og glemme at fyren rota med hu. Spesielt ikke siden han går på samme skole og sannsynligvis ser han på skolen hver dag.  I slike tilfeller så blir en ganske frustrert og rasende inne i seg. Vi vet jo ikke åssen forhold han hadde til dama si føre dette skjedde.
Alle innleggene dine i denne tråden  er rettet mot Jørgan som om han er en 10 år gammel og har ennå ikke sluttet å tisse i senga om natta. Og spar deg for de "dust,klovn" kommentarene dine er du snill.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #82 : 10. oktober 2008, 17:17 »
Grunnen til at jeg ikke drar på fest så ofte er at jeg prøver og nå målet mitt med trening og jo mer jeg fester jo lengere tid vil det ta. Drar bare på fest hvis jeg har ordentlig lyst. Er jeg ikke interessert i dama pga jeg ikke alltid blir med hun på fest? neimen da så :S

Mulig jeg er pingle, sier ikke noe imot det, men hva betyr egentlig pingle? at du spør andre om råd? Syns det er mer positivt enn pinglete, kanskje ikke på ett offentlig forum men jeg gjorde av mitt eget valg, pingle eller ei.

Motar trussler fra vennene til denne gutten nå der dem sier at jeg er ferdig og du bør aldri føle deg trygg, Lurer på hvem jeg skal gå til. Skolen og få han kastet ut eller politiet.

Helt seriøst da må du skremme dem noe jævlig! Gå å kjøp et sverd og hold pusten og stir som faen på dem, viss ikke det fynker har du gjort noe feil.

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #83 : 10. oktober 2008, 17:30 »
Går på en skole i Oslo, vil egentlig ikke si så mye mer men den har ikke ett godt rykte, tror noen veit hvilken jeg mener : >

Nå så har jeg egentlig bare glemt hele saken inntil videre, Ettersom dem sendte drapstrussler så spurte jeg dem hvem de vil helst ha problemer med, skolen eller politiet, eller for den saks skyld begge... Så jeg tror ikke jeg vil høre så mye mer ifra dem. Å hvis jeg i dette tilfellet raporterer dette så kan det i værste fall gå skikkelig ille hvis dem vil ha hevn. Ikke de smarteste folka å tulle med så lar det forbli slik som det er nå fremover
In Flames - Only for the weak!

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #84 : 10. oktober 2008, 18:02 »
få me deg en kopis. å lat som du ikke har grenser. foreksempel lat som du skal knekke fingern på han.

HAHAHAHHA ja da er du jammen grenseløs, fyy faen... HARDKÅRE!







Nei, mitt råd er å gi'n en dobbel venstre etterfulgt av en skikkelig høyre, knulle bestevenninna til dama di og holde deg ute av fremtidige forhold Smiley
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #85 : 10. oktober 2008, 18:19 »
Nah, kommer til og fortsatt være med hun. : >
In Flames - Only for the weak!

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #86 : 10. oktober 2008, 18:23 »
Nah, kommer til og fortsatt være med hun. : >

Hun har sikkert en fin venninne du kan knulle forde da
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #87 : 10. oktober 2008, 18:32 »
Nah, kommer til og fortsatt være med hun. : >

Jøss, trodde ikke du skulle klare å toppe det, men jaggu meg klarte du det! Gratulerer!
P.S: Neste gang du har et problem i kjærlighetslivet, ikke lag en tråd om det. Iallefall når du ikke tar til deg alle de supre rådene som strømmet inn. Du store alpakka! Smiley
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #88 : 10. oktober 2008, 22:00 »
Trokke jeg gjør det men syns det var spennende og høre hva folk hadde gjort i min situasjon selvom jeg tror 5 av 10 ikke hadde gjort det dem sier : >
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #89 : 11. oktober 2008, 00:11 »
Hvorfor i helvette tok du ikke trippel dose Cell tech hardcore?!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!