Skrevet av Emne: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!  (Lest 4833 ganger)

Utlogget (slettet)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« : 12. oktober 2008, 12:29 »
(slettet)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #1 : 12. oktober 2008, 12:35 »
Herregud - nå har du fått en 4-siders tråd på et annet forum om hva du skal gjøre også poster du den her også...hva er det egentlig du lurer på???
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #2 : 12. oktober 2008, 13:23 »
Jeg har sett litt på tråden på det andre forumet og selv om du har fått mange svar så ønsker jeg å komme med mitt bidrag. Dette er en veldig vanskelig situasjon som likevel ikke har så mange alternative løsninger.

Løsningsalternativ 1: Forbli sammen med dama di, bli pappa og kutt kontakten med gymdama.
Løsningsalternativ 2: Forbli sammen med dama di, bli pappa og ha et forhold på si.
Løsningsalternativ 3: Hvis fosteret ikke er så mange uker på vei ; ta abort, gjør det slutt med dama og utlev dine fantasier med gymdama.
Løsningsalternativ 4: Bli pappa, gjør det slutt med dama og utlev dine fantasier med gymdama.

Nå kan man sikkert blande alternativene litt og si f.eks. "Forbli sammen med dama, ta abort og se forholdet ann før man evt. prøver å bli foreldre igjen" eller noe slikt men det føler jeg ikke er relevant her.

Så hva skal du gjøre? Det kan ingen andre enn deg bestemme. Vi kan imidlertid fortelle hva som er normalt. Og den måten du tenker på er normal. Fullstendig normal. Og det er denne tankegangen som dreper nesten alle forhold som blir drept. Fordi i alle forhold du noensinne vil komme i så vil du alltid kunne møte noen som du kan få følelser for på én eller annen måte. Det er fristelser over alt. Så lenge man er klar over det så vet man at hvis man her det bra så er det bedre enn hva de fleste faktisk har det selv om det virker som om alle hele tiden er lykkelige.

Fasiten:
Hvis du har det bra så trenger du ikke å søke det å få det bedre. Det er et sjansespill hvor du, hvis du først prøver å gå dette løpet, alltid vil lure på om du kan få det bedre. Og det kommer hele tiden nye utfordringer ; det som var det irriterende med den gamle dama ble kanskje bra med den nye - men den nye har irriterende ting som den gamle ikke hadde. Ingen er perfekte og det perfekte forhold finnes ikke.

Hvis du flørter mye med andre damer så kan du risikere å få positiv respons på flørtingen. Og da setter du deg selv i en vanskelig situasjon, spesielt hvis du har kontakt over lengre tid på regelmessig basis som du har hatt med denne gymdama. Du får et tilbud du føler du må forholde deg til og vurdere og derfor drømmer du om dette alternative livet i forhold til det reelle - det du er i akkurat nå.

Fasiten:
Aldri prøv å bli venner med en ny av det motsatte kjønn. Man kan være høflig og man kan være snill og god - men ikke innled et vennskapelig forhold som innebærer å gå på café og sende daglige flørtesms'er. Dama di vil helt sikkert ikke like det selv om du mener det er uskyldig. Og du vil, selv om du ser på det som uskyldig, raskt finne ut at det blir et problem. For følelsene kommer før du aner det. Og det er ikke fordi den dama du er venn med er verdens mest perfekte, men det er fordi hun er en fristelse. Ikke led deg inn i fristelse sier Bibelen tror jeg. Sier tror fordi jeg aldri har lest den samt at jeg hadde livssyn i mange år på skolen mens de andre spiste godteri i kristendomstimene.

Det å ha et forhold på si synes jeg er det verste alternativet av de fire jeg ramset opp. Så jeg håper ikke, og det ser heller ikke ut som, at du vurderer dét.

Hva du skal velge finnes det altså ingen fasit på. Det må være ditt valg, men så lenge du har det bra med dama di så vil livet få en ny dimensjon med eget barn. Det er helt ubeskrivelig deilig å ha et eget barn som sier "Glad i deg pappa!". Den følelsen er ikke noe du vil gå glipp av. Og du trenger såklart ikke gå glipp av det hvis du dropper dama og forsøker å få barn med den neste, men ettersom Fasitsvar nummer 1 sier at du aldri vil finne den perfekte dama så vil det være en umulig oppgave å bestemme seg for hvilken dame du skal få barn med. Derfor kan du like så godt få barn med den dama du nå holder på å få barn med. For du har det jo bra med henne.

Min anbefaling blir derfor å gjøre som i løsningsalternativ 1: "Forbli sammen dama di, bli pappa og kutt kontakten med gymdama". Dette ene og alene fordi du har det bra med dama di. Hadde du ikke hatt det bra (det teller ikke at det frister noe jævlig å bli sugd av gymdama) så hadde rådet vært å forlate henne uansett abort eller ikke, men så lenge du har det bra - ja, da skal du ta vare på og forbedre forholdet hvis du føler det er litt nede i en bølgedal. Ta dere en ferie og plei forholdet.

Nå slipper du å få flere svar.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget (slettet)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #3 : 12. oktober 2008, 14:34 »
(slettet)

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #4 : 12. oktober 2008, 14:47 »
Få kjerringa til å ta abort også stikker du av med gymjenta Wink
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget (slettet)

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #5 : 12. oktober 2008, 15:02 »
(slettet)

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #6 : 12. oktober 2008, 15:05 »
Litt sent for abort nå da,eller? Kun 3 mnd til termin  Undecided

Neida, bare dra til utlandet (mer spesifikt Nederland).

Utlogget smith

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #7 : 12. oktober 2008, 15:11 »
aj,aj....men det med at gnisten forsvinner, trenger ikke å være et fare signal i forholdet, er klart at følelsene javner seg litt ut gjennom så mange år, men gnisten kan også lett komme tilbake, kansje det med at dere får en unge nå, kan gjøre at gnisten kommer tilbake..ingen som veit..men jeg har hvertfall opplevd å miste heilt følelsen for ei jente, så å få de på "topp" igjen Tongue
detter gjelder da ex'en Tongue men hun er og blir en enhjørning
"I just dont trust anything that bleeds
for five days and doesn't die"

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #8 : 12. oktober 2008, 15:59 »
Hvis du har hatt sex med gymjenta så vet jeg ikke hvor stort dette problemet egentlig er? Da sier du til din samboer at du har funnet en ny som du har hatt sex med. Hvis du ikke har sagt det allerede vil nok samboeren din gjøre det slutt for deg. Så da slipper du å velge mellom alternativer.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #9 : 12. oktober 2008, 17:16 »
Det er faen ikke et lett valg. Anyway, barnet burde vært avlyst. Så kunne du ansett hvem du ville tilbringe livet med, og hatt TID til å velge.

På den andre siden har du en samboer, snart far! osv... Og absolutt ikke sikkert du er en dårlig far! Farsinstinktene har jeg tro på at kommer først når barnet har kommet. Kanskje du og samboern skal prøve å gå til noen som kan hjelpe dere med å få forholdet på beina igjen. Du vet faen ikke hva som kommer til å skje med gymdama, et knull er ingenting! Du hadde da kjemien med denne samboeren for 6-7 år siden og?

Kan ikke si bombesikkert hva jeg ville gjort, men er mer for å bli med dama, ta noe form forholdspsykologi(eller hva faen ordet var) og se lyst på det med barnet! Ta deg tid til småen, så ender alt flott skal du se Smiley Og jo, du har tid til barnet.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #10 : 12. oktober 2008, 18:23 »
Litt sent for abort nå da,eller? Kun 3 mnd til termin  Undecided

og du fikk først vite dette nå? :O

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: HJELP JEG SKAL BLI PAPPA!!!
« #11 : 12. oktober 2008, 18:50 »
Man kan trygt si at det er et dilemma. Min personlige mening er at du bør holde sammen med din samboer gjennom svargerskapet og se hvordan situasjonen blir etter barnet blir født. Det er mye som forandres når man får et barn. Gamle følelser kan vekkes og dere kan finne tilbake gnisten. - og gjør dere ikke det så har dere forsøkt. Da får man bare bite i det sure eple..

Tenk på det da, om du gjør det slutt med dama di, hun får babyen.. Plutselig kommer savnet og du er veldig glad i barnet mens din nåværende kjæreste kanskje har funnet en ny, som skal være "far" til ditt barn!

Syns du skal prøve å få det til å fungere jeg. Ta dere en ferie sammen, planlegg litt ekstra hygge og prøv å finne gnisten. Gå til rådgiver?

Men, hvis du føler i hjertet ditt at du er sikker på at dette forholdet ikke har noe mer og gi bør du jo selvsagt gå.. Likevel, når man får en baby blir jo alt annerledes.

Lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!