Skrevet av Emne: klarer ikke holde kjeft lenger:-)  (Lest 11258 ganger)

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #30 : 13. oktober 2008, 14:41 »
Helt sikkert, så derfor vil jeg ha meg en paraplymann! Smiley



Må bare vinne i Lotto så jeg kan stille først..

Edit: Et nyyyydelig eksemplar av arten paraplymann....  dry



Tror nok jeg er villig til å BETALE for å ikke ha en paraply hengende over meg hvis det er alternativet...

Helt fantastisk!!!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #31 : 13. oktober 2008, 14:46 »


hahaha, du må ha sett ekstremt lite avkledde "normale" jenter i ditt liv som tørr våge deg på å starte en sånn tråd Wink Gå en tur på byen å kle av noen damer. Tror du vil få deg en stor overaskelse i fysikkforskjellen mellom BF-damene og den gjennomsnittlige dama med "fin" kropp Smiley

gå på byen og kle av damer? jeg visste ikke at det var en mulighet engang... vel dette setter jo hele kjøttmarkedet i et helt nytt lys... slutt på traurige startreplikker og dyre drinker
Heavy Stupid

Utlogget Orion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #32 : 13. oktober 2008, 14:53 »
Var ment som å gå på byen å få med deg ei dame hjem å se hvordan hu ser ut da vettu!!! Og det tror jeg du skjønte...

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #33 : 13. oktober 2008, 15:02 »
:-) takker for at så mange er så engasjerte. er det ingen som har fått med seg at poenget med det hele er at det nettopp er kroppen som skal være i fokus, og at kriteriene for å stille i bf blir helt feil. om tea f.eks (som forøvrig har en fantastisk fysikk m.flere) hadde stilt i en bikini/badedrakt eller sko som ikke faller i smak så blir dette trukket ned og man mister plasseringer. derfor mener jeg fokus bør rettes mot de rette tingene og ikke effekter. derfor kan man faktisk uten fysiske forutsetninger og med minimal trening komme høyt opp i denne sammenheng. og de fleste må vel si seg enig at det blir totalt feil om en person som tea snart må slutte å trene for at hun ikke skal vippe over et fysisk nivå som blir for bra og deretter blir trukket ned i forhold til en med hengerumpe. beklager å i det hele tatt trekke inn navn i denne sammenheng, men nødvendig for poengets del. og ja, poenget er å provosere frem en reaksjon. Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #34 : 13. oktober 2008, 15:07 »
slutt på traurige startreplikker og dyre drinker

Bare klubb de ned og hiv de over skulderen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #35 : 13. oktober 2008, 15:40 »
Må innrømme at jeg er dødelig nysjerrig på fysikken til trådstarter - den må være formidabel siden han tydeligvis har funnet et treningsopplegg som kan gjøre ham scenklar anytime!

Så - sleng ut noen bilder av deg selv i tarzanunderbukse!


barnslig kommentar.

Man kan kommentere politikk uten å ha sittet på stortinget, klage på fotballlaget uten at man selv har spillt proff, og helt likt kan man kommentere kvinnelig BF uten å ha bra fysikk selv.



Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #36 : 13. oktober 2008, 15:46 »
Jeg er helt enig i at det blir feil at bikini/drakt, sko, negler, sminke, etc skal ha såpass stor betydning for bedømmingen som det det har, så der gir jeg deg et poeng elrey. Sånn sett blir det litt for mye missekonkurransepreg over BF-konkurranser.

Neste gang bør du kanskje prøve å formulere deg litt tydligere ... og bruke stor bokstav etter punktum slik at det blir lettere å lese innleggene dine. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #37 : 13. oktober 2008, 15:56 »
og for å spe på innlegg ytterligere så tror jeg vi ser begynnelsen på slutten for bf. tror bb for kvinner og af kommer til å blomstre opp igjen og at atleter med fysikk som nettopp tea og jorun blir og se i disse grener. bf har blitt som jeg har nevnt for kommersielt og enkelt å hevde seg i uten spesielle forutsetninger og dette tror jeg irriterer de som legger ned mye arbeid i treningen sin. bf som gren blir for uforutsigbart og vil som sagt forsvinne på lik linje med gamle fitness dans.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #38 : 13. oktober 2008, 16:01 »
og for å spe på innlegg ytterligere så tror jeg vi ser begynnelsen på slutten for bf. tror bb for kvinner og af kommer til å blomstre opp igjen og at atleter med fysikk som nettopp tea og jorun blir og se i disse grener. bf har blitt som jeg har nevnt for kommersielt og enkelt å hevde seg i uten spesielle forutsetninger og dette tror jeg irriterer de som legger ned mye arbeid i treningen sin. bf som gren blir for uforutsigbart og vil som sagt forsvinne på lik linje med gamle fitness dans.

Eller - så bidrar "misse"-preget til økt interesse utenfor vårt gaspbelagte land. Fokuset endres, og vi får flere mennesker på stevnene.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #39 : 13. oktober 2008, 20:24 »

barnslig kommentar.
Man kan kommentere politikk uten å ha sittet på stortinget, klage på fotballlaget uten at man selv har spillt proff, og helt likt kan man kommentere kvinnelig BF uten å ha bra fysikk selv.

Vel - den baserte seg på følgende utsagn:

poenget her er at nivået er så lavt at om du gir meg en lettere overvektig sofagris å jobbe med, så ville jeg fått henne i form til pallplass nm 2009. og det har jeg forsåvidt også gjort, og kommer også til å gjøre i tiden fremover. men nivået er fortsatt så lavt at det er en dårlig skjønnhetskonkuranse.

Siden du mente det var såpass lett å oppnå den formen jentene du trakk frem har regner jeg med at du er i lignende form selv. Hvis ikke har du egentlig ikke så mye du skulle ha sagt angående hvor lett det er. Jeg regner med at du ikke er utdannet trener eller noe - fordi du da ville visst hvor vanskelig det er.

Forøvrig er jeg enig med deg i det siste poenget ditt - hvis det blir for mye fokus på utseendet utover det fysiske - forsvinner noe av poenget. Men nå kan jeg ikke reglene for dømming så hvorvidt dette er tilfelle vet jeg ikke.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #40 : 13. oktober 2008, 20:35 »
la meg si det slik at en viss innsikt i deff/konkuranse har jeg etter selv har vært aktiv samt sørget for at en del utøvere har høstet sine pallplasser etter mine tips gjennom de siste 20 år i miljøet:-)

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #41 : 13. oktober 2008, 20:54 »
Min syn i saken er at ingen av disse grenen ( også Mr Olympia ) ikke kan betegnes som sport.

Begrunner dette med at utøverne er på sitt absolutt svakeste når konkurransene gjennomføres.

Vil ikke si det er en stor idrettsprestasjon å vinne NM i BF, men godt gjort er det da, definiert som idrett eller ikke.

Hør hør !
Citius, Altius, Fortius

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #42 : 13. oktober 2008, 20:55 »
hahaha, du må ha sett ekstremt lite avkledde "normale" jenter i ditt liv som tørr våge deg på å starte en sånn tråd Wink Gå en tur på byen å kle av noen damer. Tror du vil få deg en stor overaskelse i fysikkforskjellen mellom BF-damene og den gjennomsnittlige dama med "fin" kropp Smiley
Ja jammen. Møtte en gammel bekjent i bryllupet til brodern nå i sommer, temmelig veldreid lita berte. Med klær på, that is. Møtte hu igjen en måneds tid etterpå, på badetur. "wattafack..!" skal vel være dekkende. Temmelig deig, for å si det sånn. Tongue Utrolig kjipt. For å si min hjertens mening, jeg kunne aldri vært sammen med ei som ikke hadde tatt en eneste rep med bøy i hele sitt liv. Hu uttalte sågar at hun hata å trene, så der var vel punktum satt. Smiley

gå på byen og kle av damer? jeg visste ikke at det var en mulighet engang... vel dette setter jo hele kjøttmarkedet i et helt nytt lys... slutt på traurige startreplikker og dyre drinker
Bare klubb de ned og hiv de over skulderen.
Hahah lo så jeg grein av de der..

For the record, Weber er _utrolig_ flott..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Asfl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #43 : 24. oktober 2008, 01:33 »
For å være helt ærlig så syns jeg ikke de der damekroppene er noe særlig pene å se på. Blir for maskulint for min del, min mening:P

Celdiir

  • Gjest
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #44 : 24. oktober 2008, 01:42 »
For å være helt ærlig så syns jeg ikke de der damekroppene er noe særlig pene å se på. Blir for maskulint for min del, min mening:P

Så utrolig lite interessant, off-topic og fornærmende da flere av de omtalte er medlemmer her på forumet. Nå kan nå alltids disse snakke for seg selv, men likevel - ingen bryr seg. Benytt deg heller av sexysexy-tråden og legg ut bilder av hva du synes er lekkert (og på denne måten gjør nytte av deg) eller hold snavla. Sånn er det. Smiley

Tilføyer at du kan ikke buse inn på et kroppsbygger og fitness-forum og forvente deg eye candy, når du ikke liker sånt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!