Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 534926 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2640 : 26. januar 2011, 10:44 »
Hvorfor faen driver de å trekker seg egentlig? Redd for bank, eller skader?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2641 : 26. januar 2011, 14:37 »
Hvorfor faen driver de å trekker seg egentlig? Redd for bank, eller skader?

nei det er vel litt forskjellige grunner...
Som jeg skrev i bloggen velger jeg å tro på at han er skadet og ikke trekker seg i "fryjkt" .

Jeg vet at min forrige motstander i fightergalla ikke ville fighte meg etter han så trenings videoen min fra thailand..... I amatør mma er det veldig psykisk hardt å fighte, fordi du ikek er vant til det, hvis da motstanderen din SER imposing ut og du frykter han FØR du går i buret, er det det dårlig tegn...

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2642 : 26. januar 2011, 15:02 »
Da er det vel bare å hoppe uti det, og prøve seg på en pro kamp  Tongue

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2643 : 26. januar 2011, 20:15 »
Hei igjen, ser ut til at det går bra her, synd med motstandarane som trekk seg. Tenkt på å kontakte UFC ang deltakelse på TUF? Et udiskutabelt talent, og litt "eksotisk" med en nordmann Wink
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2644 : 26. januar 2011, 21:44 »
Da er det vel bare å hoppe uti det, og prøve seg på en pro kamp  Tongue

Jeg satser på å få en karriere innen MMA, om jeg ville kunne jeg ha gått pro kamp, og kanskje vunnet et par, men jeg vil ha noen ordentlige fighter før jeg går opp et nivå. Til nå har det jo vært "plankekjøring" , lite motstand og lette kamper. Jeg trenger å få en tøff fight der jeg får testet meg selv i virkelige dårlige situasjoner... og mer tid i buret...

Om ting går som planlagt og jeg får kamp 12 februar, skal jeg gå ny  12 mars(mer om det senere) og etter det prøver vi å få matchet meg og Martin Dideriksen igjen 9 april... etter dette ønsker jeg å ta litt fri fra kamp oppkjøring og trene en del teknikk og roe kroppen.

Forså og gå en turnering i england der jeg kanskje får 2 kamper på en dag samt et belte. etter dette vil jeg mest sannsynlig gå proff:)

Hei igjen, ser ut til at det går bra her, synd med motstandarane som trekk seg. Tenkt på å kontakte UFC ang deltakelse på TUF? Et udiskutabelt talent, og litt "eksotisk" med en nordmann Wink

hehe, som jeg har nevnt tidligere må jeg har 3 proff kamper for å melde meg på tuf.. Når jeg får det skal jeg helt klart prøve å komme meg på tryouts:)

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2645 : 27. januar 2011, 10:18 »
Åja, lenge siden jeg har fulgt med her, men då skjønar eg. Får stå på, har vell 3 proffkamper iløpet av 2012 då? Smiley
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2646 : 27. januar 2011, 13:31 »
Ikke for å være frekk , men TUF er høgt nivå !

Skal man komme seg inn der uten å være veldig dyktig , blir det isåfall
på personlighet

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2647 : 28. januar 2011, 01:15 »
Ikke for å være frekk , men TUF er høgt nivå !

Skal man komme seg inn der uten å være veldig dyktig , blir det isåfall
på personlighet
Faktisk er nivået svært varierende på TUF, og stadig fallende. Det blir stadig færre som virkelig gjør det skarpt nå i forhold til tidligere sesonger. Delvis fordi de beste kom med i de tidligere sesongene og delvis fordi lovende fightere tidligere blir snappet opp av organisasjoner med langsiktige kontrakter. Selv om det selvsagt finnes en del unntak.

Han sier jo også selv at dette må bli etter han har gått minst 3 proffkamper, og da ligger det jo åpenbart et stykke frem i tid. Hvis han fortsetter utviklingen sin i dette tempoet tror jeg fort han kan sikre en plass på TUF en gang i fremtiden. Selv om WW er en ekstremt vanskelig vektklasse med veldig hard konkurranse.

There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2648 : 28. januar 2011, 14:26 »
Faktisk er nivået svært varierende på TUF, og stadig fallende. Det blir stadig færre som virkelig gjør det skarpt nå i forhold til tidligere sesonger. Delvis fordi de beste kom med i de tidligere sesongene og delvis fordi lovende fightere tidligere blir snappet opp av organisasjoner med langsiktige kontrakter. Selv om det selvsagt finnes en del unntak.

Han sier jo også selv at dette må bli etter han har gått minst 3 proffkamper, og da ligger det jo åpenbart et stykke frem i tid. Hvis han fortsetter utviklingen sin i dette tempoet tror jeg fort han kan sikre en plass på TUF en gang i fremtiden. Selv om WW er en ekstremt vanskelig vektklasse med veldig hard konkurranse.


Enig med Geir. De første sesongene av Tuf var desidert de beste fighterne. Sett mye middelmådig de siste sesongene. Er vel ikke så mange som er med i Tuf fra de siste sesongene?

Om Emil fortsetter som han har gjort til nå med utviklingen i samme retning mot 2013 så er Tuf absolutt ingen umulighet. Virker som om du har personligheten til det også Smiley
Smil med det smilet du har.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2649 : 30. januar 2011, 20:29 »
Takk for det gutter:)

Er enig med dere,om jeg fortsetter i dette tempoet føler jeg selv at jeg har noe å gjøre der om 1-2 år.

Syns nivået uten om et par stykker i år var relativt lavt. Og jeg vet at jeg har trent med dyktigere folk enn det!

Men det er helt klart beintøfft!
Jeg føler selv at jeg er veldig realistisk når det kommer til min egen framgang, form, og ting jeg kan oppnå enten om det er negativt eller ikke!

Jeg regner med jeg får en tøff kamp i england 12 mars, siden promoteroene sier det er vanskelig å matche meg paga ingen vil møte meg etter thailand film/bilder osv. i quote " It's gonna be hard matching you, your an animal"

Det er jo gøy å høre. men... veldig kipt når folk trekker seg osv..

Fikk i meg litt kake i helga, var godt men føler meg oppblåst som en balong! Satser enda på å få kamp i fg 18 12 februar. men ser litt mørkt ut!

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2650 : 31. januar 2011, 13:21 »
Åja, lenge siden jeg har fulgt med her, men då skjønar eg. Får stå på, har vell 3 proffkamper iløpet av 2012 då? Smiley

hehe, det er lov:)
ja om alt går etter planen (som det aldri gjøre i mma) så skal jeg gå min første proff kamp i sluitten av 2011 eller starten av 2012!

Forutseer at jeg får meg en ca 5 amatør kamper !

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2651 : 31. januar 2011, 18:46 »
Hadde du giddet å skrive (enten her eller på bloggen) litt om hvordan du kombinerer mma og trening med vekter? Hvordan du legger opp styrketreningen med tanke på å beholde muskelmasse, siden det blir mye kondisjonstrening og stor belastning på musklene?
 :Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2652 : 31. januar 2011, 21:35 »
TIPS: Photoshoot hvor du ser helt jævlig ut!!!! Smink vekk sixpacken, prøv å bule ut magen og rett og slett bare se så utrent ut du bare klarer!!!!!!!!!!

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2653 : 01. februar 2011, 20:55 »
TIPS: Photoshoot hvor du ser helt jævlig ut!!!! Smink vekk sixpacken, prøv å bule ut magen og rett og slett bare se så utrent ut du bare klarer!!!!!!!!!!

Haha, motstanderne hadde nok begynt å lure når actionman kom opp i ringen Tongue
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2654 : 01. februar 2011, 22:17 »
Hadde du giddet å skrive (enten her eller på bloggen) litt om hvordan du kombinerer mma og trening med vekter? Hvordan du legger opp styrketreningen med tanke på å beholde muskelmasse, siden det blir mye kondisjonstrening og stor belastning på musklene?
 :Smiley


Jeg kan skrive litt grunnleggende om det en gang.. Men det er jo noe jeg prøver å "make a living" på . Så jeg vil ikke si så altfor mye..  Du får jo en del gratis ved å lese loggen min da! Smiley
Om du er virkelig interessert kan du jo sende meg en pm og se om jeg kan sette opp et program for deg og dine mål og forutsettinger:)

TIPS: Photoshoot hvor du ser helt jævlig ut!!!! Smink vekk sixpacken, prøv å bule ut magen og rett og slett bare se så utrent ut du bare klarer!!!!!!!!!!

heheheh, ja , får bli neste gang da;) det som er dumt er at det ikke er like attraktivt og ha meg der som fighter heller :p Stygt og si det, men om du ser fit ut er du veeeeldig mye mer markedsfør bar, hadde det ikke vært for sixpacken min så tror jeg ikke at jeg hadde hatt TN som sponsor:p

Haha, motstanderne hadde nok begynt å lure når actionman kom opp i ringen Tongue

hahahaha;) jævlig bra! Action man likte jeg:D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!