Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 536395 ganger)

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Har endelig fått sett kampene dine. Kanon moro, likte første kampen best faktisk. Herlig intensitet, han fikk ikke mye å puste på. Merket at du er i form, fantastisk bra energi!

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Bra blogginnlegg, Emil! Du berører temaer som definitivt interesserer meg Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Har endelig fått sett kampene dine. Kanon moro, likte første kampen best faktisk. Herlig intensitet, han fikk ikke mye å puste på. Merket at du er i form, fantastisk bra energi!

Takk for det!: )

Bra blogginnlegg, Emil! Du berører temaer som definitivt interesserer meg Smiley

Godt å høre:D!

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Du bare fortsetter å imponere, gratulerer med to nye seire og et belte!
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Tusen takk for det:)!  Blir jo kjedelig om jeg slutter å immponere ;s

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Endelig er jeg i normal trening igjen etter kampen!
Det har vært altfor mye  stillesitting og altfor mye feit mat!
Er oppe på latterlige 91 kg nå, og ser ut som et badebasseng!

Må få fram rutene igjen i løpet av en uke eller to..

Blir en del fokus på styrke framover håper jeg, siden jeg har bort prioritert det under hver oppkjøring (noe som er 100% rett og gjøre, bare litt kjipt).

Frontbøy


20 x 10
40 x 5
60 x 5
80 x 5
90 x 5
100 x 5

Har så og si aldri kjørt frontbøy før, men har fått en god innførelse av teknikk. Sliter med albuene av alle ting når jeg kjører vanlig bøy, så blir en del frontbøy framover tenker jeg

Bulgarsk utfall med en manual

6 x 10
20 x 8
28 x 8
32 x 8

Stangroing

20 x 10
60 x 8
80 x 8
90 x 8

Nedtrekk

3 sett something

Chins

5+5+4+3+2+1

Helt latterlig dårlig chins form......

Biceps cørl

14 x 8
16 x 8
16 x 8

Enarms 14 x 12

Planke

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
hey har vært litt busy i det siste men GRATULERER MED SEIER og SEIER OSV Cheesy Belte er awsome! Wink

fin trening, stå på videre! Cheesy
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Gratulerer! Banka dritten ut av han!

BTW kjøpte meg ny hjelm igår etter å ha lest din anbefaling på websiden =)

( så best for deg at den er bra, for å si det sånn )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
woa, 91kg igjen haha Smiley du er en svamp Grin

men du har vell ruter alikevell, er vell heller du som er blitt litt kresen på hva som kan kalles ruter Cheesy hehe.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
hey har vært litt busy i det siste men GRATULERER MED SEIER og SEIER OSV Cheesy Belte er awsome! Wink

fin trening, stå på videre! Cheesy

Thanx:) Nei er helt rævva trening:P haha! men må vel komme meg ordentlig i gang neste uke:)!
Gratulerer! Banka dritten ut av han!

BTW kjøpte meg ny hjelm igår etter å ha lest din anbefaling på websiden =)

( så best for deg at den er bra, for å si det sånn )

Aha, kenka hjelmen da:)?
Jeg syns den er bra ihvertfall, men jeg hater å gå med hjelm, er så mye enklere å bli truffet for du får jo 5 cm større hue i alle rettninger:P

woa, 91kg igjen haha Smiley du er en svamp Grin

men du har vell ruter alikevell, er vell heller du som er blitt litt kresen på hva som kan kalles ruter Cheesy hehe.

92,6 i morrest _;o

nei tro meg, er ikke det minste snev av ruter; o

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Aha, kenka hjelmen da:)?
Jeg syns den er bra ihvertfall, men jeg hater å gå med hjelm, er så mye enklere å bli truffet for du får jo 5 cm større hue i alle rettninger:P

Jepp, det stemmer. Virker bra den, men liker best å gå uten selv av samme grunn. Blir nok til at man bytter litt på.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
FUUUUUUUUUCK.....


Her kommer en av de innleggene jeg aldri aldri aldri trodde jeg kom til å skrive! Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver det, delvis fordi jeg syns det er lettere å behandle problemer når andre vet om det, noe fordi jeg realiserer problemene mine bedre når jeg har skrevet de ned men mest fordi jeg har lyst å skjerpe meg...

Siden kampen 19 Juni har alt vært helt fucked up. ALT av trening, kosthold, rutiner og egentlig  livet mitt som det var er borte.

Dama og jeg gjorde det slutt i starten av juni, og jeg flyttet ut av leiligheta 1 juli.
Etter 19 juni har egentlig alt vært bare piss...

Jeg har vært ensom, avsossial, trøste(?) spist, overspist, latet meg, kjedet meg, og rett og slett kastet bort livet mitt..

Jeg har for tredje gang i år KASTET bort formen min, og jeg klarer ikke å tilgi meg selv for det før jeg skjerper meg skikkelig igjen.

Jeg har vært igjennom mange mange diskusjoner med meg selv om jeg faktisk har det som skal til for å leve som en fighter. Har jeg egenskapene, har jeg disiplin, har jeg vilje, VIL jeg dette, har jeg nok indre motivasjon for å fortsette, er det virkelig dette jeg vil???

Som dere ser har jeg gravd meg ned i et dypt fuckings hull med alt av uvaner, unnskyldinger og piss..
Har diagnosert meg selv med spise forstyllelsen
"
Binge eating is a pattern of disordered eating which consists of episodes of uncontrollable eating. It is sometimes as a symptom of binge eating disorder. During such binges, a person rapidly consumes an excessive amount of food. Most people who have eating binges try to hide this behaviour from others, and often feel ashamed about being overweight or depressed about their overeating. Eating binges can be followed by so-called compensatory behaviour, acts by which the person tries to compensate for the effects of overeating. Examples of such acts are purging (induced vomiting or laxative abuse), fasting, and heavy exercising."


Mange av dere tenker sikkert "haha, han spiser sikkert bare litt drit og føler seg tjukk" men kan gi et eksempel på en dag med spising..

150 g bacon 3 egg, 4 rundstykker med sjokade, 400 gram yoghurt med musli.
Lett styrke økt
333 grams bacon cheese burger med chips
Smil sjokolade
2 epler
250 grams biff på bighorn med hvitløk/oste gratinerte poteter, med hvitløksbrød, kremet sopp og bernesaus.
Snickers is
Dobbel bacon cheesemeny på Burgerking med sjokolade milkshake og mini pannekaker
1 stor kako med meeengder av sukker krem og marshmwllows og sjokoladekake
1.5 store plate med sjokolade
mini pose med smash


Du kan tenke deg det blir kallori overskudd over 28 dager.... Fuck..

Fra og med i morgen Mandag gir jeg meg selv et løfte om å skjepe meg, virkelig skjerpe meg..
Jeg sitter nå og planlegger kostholdsplan og trening framover.

I need this, trenger å finne den indremotivasjonen min igjen, den som har drevet meg igjennom ALT! Jeg TRENGER å VITE at det er dette jeg VIL HA og at det er DETTE jeg TRENGER å gjøre med livet mitt! Ikke fordi jeg må, men fordi det skal drive meg igjenom time etter time med trening! Og at jeg setter pris på de timene jeg er på gymmet og trener, ikke at jeg ser på klokka og tenker "nå er det 30 min igjen" det er ikke meg!

Jeg trenger å finne meg selv!!



Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Webah| So you want the truth? s.212
« #3163 : 11. juli 2011, 05:01 »
Du er ikke alene.. Verken hva angår rævva kosthold eller håpløshet på damefronten..
Det er jevla kjipt men det er alltid lys i enden av tunnelen, det høres kanskje klisjeaktig ut, men kun fordi det er et faktum.  Cool

Du vet selv hva som bor i deg Emil.. Så hent det frem igjen. Cheesy Stå på!  Kiss

240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Webah| So you want the truth? s.212
« #3164 : 11. juli 2011, 11:12 »
Slo opp med dama i mai jeg, helt siden det har alt vært litt drit. Fortsatt ikke kommet tilbake til sånn som det var. Når man er vant til å hele tiden være sammen med noen føler man seg brått litt ensom og aleine når det blir slutt.. Har vært skikkelig deppa til tider! GAY SAGT, MEN THATS THE TRUTH!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!