Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 535858 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3285 : 20. november 2011, 00:36 »
Gratulerer!
Men kondisen din er ikke helt på topp... Du var den beste fighteren og har mye mer inne enn dette her. Med bedre kondis er du blant de beste i verden!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3286 : 20. november 2011, 00:54 »
Bra fight, gratulerer:)

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3287 : 20. november 2011, 01:09 »
Bra jobba, du var litt uheldig i begynnelsen og ble litt gassa (så det ut som)
Men fint med litt familie vennlige kamper også, spesielt siden jeg så den sammen med pappa Wink

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3288 : 20. november 2011, 01:19 »
Bra fight, gratulerer:)
Tusen takk for spoiler...
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3289 : 20. november 2011, 02:02 »
Dette var knall Emil. Trodde du hadde tapt da Nico hadde deg nede store deler av fighten. Så "kauka" litt ekstra da du vant. Madammen ba meg ta det med ro under fighten, så dette var morro.

Når jeg ser over kampen, så jobbet du godt da du lå på rygg. Så regner med du vant da du fikk inn en del slag da du lå nede samt at du aldri ga opp. Du var et beast de gangene du sto oppreist og fikk inn slag komboer. Du var også nære med submission. Hadde kampen vært 10-20 sec lengre, hadde du knocka han ned.

Litt mer cardio, samt defense på nedtagning så lover dette bra!! Du så sliten ut etter 1 runde.

Dette var skøy.


 buttrock

095378 tror du skal ta det litt med ro, Emil har langt igjen før han er blant de beste i verden. Han er et utrolig talent, så den praten kan vi ta om noen år.

Smil med det smilet du har.

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3290 : 20. november 2011, 03:50 »
Tusen takk for spoiler...

Etter at link til kampen er blitt lagt ut, så må du da tåle at folk diskuterer utfallet. Eller skulle vi venta til du gav klarsignal om at du hadde sett den?

God kamp Emil, som det er nevnt tidligere så ser det ut som du gassa deg litt ut mot slutten i første runde. Noen komentarer med tanke på dette, har det vært lite fokus på kondisjon i treningen din f.eks? Til tross for dette, så kjempet du resten av kampen, og fikk dommerne med deg. Ikke værst det på bortebane Tongue
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3291 : 20. november 2011, 11:44 »
Etter at link til kampen er blitt lagt ut, så må du da tåle at folk diskuterer utfallet. Eller skulle vi venta til du gav klarsignal om at du hadde sett den?
Jeg tåler at folk diskuterer utfallet, men det er lov å tenke litt å ta hensyn til at ikke alle kan få sett kampen umiddelbart etter at det er blitt delt link. Gi det ihvertfall 1 døgn før en utdeler gratulasjoner.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3292 : 20. november 2011, 13:21 »
Jeg tåler at folk diskuterer utfallet, men det er lov å tenke litt å ta hensyn til at ikke alle kan få sett kampen umiddelbart etter at det er blitt delt link. Gi det ihvertfall 1 døgn før en utdeler gratulasjoner.
<<<<<<<<<<<<

Da får du huske til neste gang at du ikke skal sjekke loggen til Emil før 24 timer etter kampen  Tongue

Problem solved!
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3293 : 20. november 2011, 13:45 »
<<<<<<<<<<<<

Da får du huske til neste gang at du ikke skal sjekke loggen til Emil før 24 timer etter kampen  Tongue

Problem solved!
Du mener før det har gått 24 timer.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3294 : 20. november 2011, 15:13 »
Du mener før det har gått 24 timer.

Selfølgelig Smiley 
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3295 : 22. november 2011, 01:59 »
Siden Emil ikke er så aktiv her på Tf lengre, så tar jeg meg friheten til å poste noen linker til diverse artikkler og videoer som har kommet etter kampen.

Hvorfor Emil ikke er så aktiv her lengre vet jeg ikke, men kjipt er det, da facebook er langt fra like bra som tf da det kommer til diskusjon og snakk rundt kampene til Emil.

Vet det er en del her som følger loggen/blogen hans her på tf.

-Nyhetssak fra stevnet der kampen til Emil er i fokus siden det var den beste kampen. 

http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=10568

-Referat fra kampene. Også Emil sin. http://mmaforum.dk/nyhed.php?id=353&=Post-fight

-Enda et referat fra kampene. http://fightfan.dk/cage-fight-live-2-preliminary-fights.html#comments

Emil har også uttalt at han syntes han fikk vist seg fra en dårlig side i denne kampen, så det vi har i vente til neste kamp gleder jeg meg stort til.

Fortsetter Emil med sin lidenskap som han har for mma så er jeg overbevist om at han vil få et større navn innnen mma innen noen år.
Smil med det smilet du har.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3296 : 22. november 2011, 04:59 »
Hehe, her var det mye rart..

1 Jeg gassa som fuck etter 1 runde paga jeg slet meg IHJEL etter kimora forsøkene.. Dumt av og og dårlig arbeidsøkonomi... Brukte 2 runden til å komme til hektene igjen...

Jeg har GOD cardio, så det er ikke det som spilte inn, det er hvordan jeg bruker den... Nico var en større og tynngre fighter enn meg selv, så jeg er veldig fornøyd med utfallet..

Ble litt over ivrig på standupen, så ble tatt ned et par gangen unødvending..

Hvis du mener at jeg tapte første runden, vet du desverre ikke hva du snakker om! Nico var på topp og fikk en god takedown, men jeg gjorde deffinitivt mest skade, hadde flest submission forsøk, 90% av tiden jeg var nede måtte nico forsvare for kimoraen, jeg fikk sweepet han og jobbet litt gnp. Rystet han godt stående.

2 runde dominerte nico meg på bakken, men fikk inn lite skade..

3 runde fikk jeg hentet meg litt inn etterhvert som tiden jeg , jeg ut bokset nico og landet mest, og holdte på å avslutte kampen..

Jeg vet selv at jeg er bedre enn det jeg viste der. og lærte veldig mye av kampen.

Selv om dette er min syvende mma kamp og jeg har vunnet alt annet, varte denne ene kampen lengre enn 5 kamper sammenlagt... Viktig med ring erfaring.


Og før dere diskuterer cardioen min, anbefaler jeg dere å gå en MMA kamp selv, it ain't easy.... Som dere ser, SELV om jeg trener cardio 2 ganger i uken, trener mma 6 gager og styrke 2 ganger så er det mulig å gasse.. Til neste gang blir jeg flinkere til å disponere kreftene mine.

Da jeg trente på team hellboy siste uken før kamp fikk jeg MASSE skryt for at jeg hadde god cardio!


Syns det er mye rare utsagt her.. Andre plass? wtf?


Spoiler? dere kunne jo se den live??!


Så gassa dan henderson i shogun kampen ? Fuck yes, har han dårlig cardio av den grunn, hell no...

Har hendo bra take down defense? Fuck yes, klarte shogun å ta han ned,yes sir!

Smiley

Takk for gratulasjoner uansett!:)



Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3297 : 22. november 2011, 05:00 »
Hvis du skal opp mot han du var avbilda sammen med så kicker du ass`en hans lett! Du ser på karen at han ikke har kjangs mot deg og aggressiviteten din. Dette burde du vinne!!
ossen i alle dager kan du se det??.....

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3298 : 22. november 2011, 05:01 »
Bra kamp
Bra jobba, du var litt uheldig i begynnelsen og ble litt gassa (så det ut som)
Men fint med litt familie vennlige kamper også, spesielt siden jeg så den sammen med pappa Wink
Bra fight, gratulerer:)
fy søren å bra kamp!

Tuuusen takk!!:D

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3299 : 22. november 2011, 13:42 »
ossen i alle dager kan du se det??.....
Jeg vet ikke. Jeg bare visste du ville få til denne kampen. Ikke fordi jeg tror du er gud innen mma, men han så ikke like "fighter" ut i fjeset hvis du skjønner. Noe sånt ihvertfall, jeg vet bare at jeg hadde rett.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!