Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 534893 ganger)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3300 : 22. november 2011, 14:14 »
Det er jo ekstremt mye MMA fans som egentlig burde starte å se på thai boxing. Folk forstår ikke bakkekamp og grappling generelt. Veldig mye rare kommentarer.

Uansett, bra kamp Smiley Gratulerer
Njoa

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3301 : 22. november 2011, 14:59 »
Jeg vet ikke. Jeg bare visste du ville få til denne kampen. Ikke fordi jeg tror du er gud innen mma, men han så ikke like "fighter" ut i fjeset hvis du skjønner. Noe sånt ihvertfall, jeg vet bare at jeg hadde rett.

Hvordan kan du si at han IKKE var en fighter?!?! De slagene jeg traff han med vill puttet mange mange i bakken men han stod der å fightet som bare det!

Han er også i det danske militæret og har 9 confirmed kills i afganistan, han er en virkelig fighter..  Alt annet er helt feil å si.

Det er jo ekstremt mye MMA fans som egentlig burde starte å se på thai boxing. Folk forstår ikke bakkekamp og grappling generelt. Veldig mye rare kommentarer.

Uansett, bra kamp Smiley Gratulerer

Hehe, ja.. Tusen takk for det:)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3302 : 22. november 2011, 16:18 »
Må du ikke bli så sinna Emil  :Smiley. Vi andre her har lite peiling på mma tydeligvis. Cardioen din er sikkert helt grei.

MEN, ligger kampen din ute noen plass nå? Linken lengre bak her fungerer ikke lengre. Tenkte jeg skulle vise deg fram for noen kompiser.
Smil med det smilet du har.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3303 : 22. november 2011, 16:44 »
Gratulerer! absolut en av dine mer interessante kamper å se:)

Jeg vet ikke. Jeg bare visste du ville få til denne kampen. Ikke fordi jeg tror du er gud innen mma, men han så ikke like "fighter" ut i fjeset hvis du skjønner. Noe sånt ihvertfall, jeg vet bare at jeg hadde rett.
Westside disciple

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3304 : 22. november 2011, 22:38 »
Må du ikke bli så sinna Emil  :Smiley. Vi andre her har lite peiling på mma tydeligvis. Cardioen din er sikkert helt grei.

MEN, ligger kampen din ute noen plass nå? Linken lengre bak her fungerer ikke lengre. Tenkte jeg skulle vise deg fram for noen kompiser.

Er ikke sint, bare mener det er mye idiotiske utsagn her...

Du må kjøpe den for 9 dollar, kommer sikkert ut snart!

her er alt jeg har tilgang til av info om kampen http://www.mmatrondheim.com/emil-weber-meek-by-decision-unanimous/

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3305 : 22. november 2011, 22:39 »
Gratulerer! absolut en av dine mer interessante kamper å se:)
 

Enig med deg! Var mye action og fram og tilbake:)

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 751
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 751

  • Taper aldri på trening.
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3306 : 22. november 2011, 22:47 »
Er ikke sint, bare mener det er mye idiotiske utsagn her...

Du må kjøpe den for 9 dollar, kommer sikkert ut snart!

her er alt jeg har tilgang til av info om kampen http://www.mmatrondheim.com/emil-weber-meek-by-decision-unanimous/

Tror det er mange som bare har sett kamper, aldri gått selv. Nå har jeg aldri gått en MMA-kamp før, kommer aldri til å gjøre det heller. Men jeg veit veldig godt hvor sinnssykt slitsomt det kan være å gå kamper. Uansett hvor god kondisen måtte være.

Grattis med seieren! Håper kampen kommer ut. Kunne kanskje ha betalt hvis jeg hadde hatt anledning til å se den live. Ikke når jeg veit resultatet.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3307 : 22. november 2011, 22:49 »
Tror det er mange som bare har sett kamper, aldri gått selv. Nå har jeg aldri gått en MMA-kamp før, kommer aldri til å gjøre det heller. Men jeg veit veldig godt hvor sinnssykt slitsomt det kan være å gå kamper. Uansett hvor god kondisen måtte være.

Grattis med seieren! Håper kampen kommer ut. Kunne kanskje ha betalt hvis jeg hadde hatt anledning til å se den live. Ikke når jeg veit resultatet.


Takk for det! Riktig som du sier!

Skal legge den ut når den blir redigert:) Men foreløpig er det bare ppv!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3308 : 22. november 2011, 22:59 »
Herlig!! Gratulerer med seier. Digg at du setter dansken på plass!

All credz til deg, fra og gå fra fult fokus fra styrkeløft, til fult fokus i MMA. Beviser jo bare hvor sterk vilje du har. Stå på!!

Husker du kom deg ganske fort i styrke når jeg leste loggen din den første tiden, da du løfta mest vekter. Nå er du plutselig en fighter Tongue hehe
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3309 : 23. november 2011, 01:24 »
Hvordan kan du si at han IKKE var en fighter?!?! De slagene jeg traff han med vill puttet mange mange i bakken men han stod der å fightet som bare det!

Han er også i det danske militæret og har 9 confirmed kills i afganistan, han er en virkelig fighter..  Alt annet er helt feil å si.
For det første har jeg aldri sagt at han ikke så ut som en fighter. Jeg sa du så mer fighter ut i ansiktet.
At han har drept folk i Afghanistan driter jeg en lang mars i. Hvis han skryter eller hva han enn nå gjør om kills kan man lure på moralen til personen.


Kraftige kjevebein, "bredt" fjes og tett bygning. Jeg tror denne mannen gjør det bra i buret. Bare fordi han smiler på bildet og ser komfortabel ut er han en helt annen person med hansker på. Du skjønner ikke måten jeg tenker på.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3310 : 23. november 2011, 01:38 »
HardCoreBakken du har en diagnose, den kalles; Dunning–Kruger effect og du kan lese mer om den her: http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3311 : 23. november 2011, 01:41 »
HardCoreBakken du har en diagnose, den kalles; Dunning–Kruger effect og du kan lese mer om den her: http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
Nei, det er bare du med flere som nekter å se innleggene mine fra mer enn 1 side. Dere hater HardCoreBakken, og det er deres egen trangsynthet som lar det forbli slik så jeg driter i det.
Motstanderen til Emil hadde banket livskiten ut av meg, så jeg sier ikke han ikke kan å slåss. Jeg sa bare han ikke så like fighter ut i fjeset som Emil og at nevnte person ville vinne kampen. Jeg hadde rett.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3312 : 23. november 2011, 01:52 »
Det hele begynte vel med at HardCoreBakken ville gi et lite kompliment, som ikke kom helt frem.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3313 : 23. november 2011, 01:57 »
Det hele begynte vel med at HardCoreBakken ville gi et lite kompliment, som ikke kom helt frem.
Det var det jeg prøvde på ja. Emil trodde vell jeg skreiv nedsettende om motstanderen hans, noe som ikke var intensjonen.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Ny MMA Kamp i Helga!
« #3314 : 23. november 2011, 10:11 »
Nei, det er bare du med flere som nekter å se innleggene mine fra mer enn 1 side. Dere hater HardCoreBakken, og det er deres egen trangsynthet som lar det forbli slik så jeg driter i det.
Motstanderen til Emil hadde banket livskiten ut av meg, så jeg sier ikke han ikke kan å slåss. Jeg sa bare han ikke så like fighter ut i fjeset som Emil og at nevnte person ville vinne kampen. Jeg hadde rett.

Nå hadde vel de fleste som er større enn en maur vasket gulvet med deg mini Cheesy?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!