Skrevet av Emne: Selvforsvar har en grense.  (Lest 13500 ganger)

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #30 : 16. oktober 2008, 16:27 »
En ting som funker hver gang er følgende. Når noen begynner å fiske etter bråk gir du de langt mer enn de hadde forventet. Sug fatt i halsen på nærmeste, bit kraftig i nesen og insister på at du skal spise hele jæveln.

En kompis av meg gjorde nettopp dette og jeg har aldri sett så mange tøffe gutter grepet av panikk. Synet av kompisen min med blod rennende ut av munnviken og et sulten smil om munnen ble for mye for politiet også, men det er en annen historie.

Husk bare at alt under 100kg egentlig bare er mat.
Heavy Stupid

Utlogget Extreme_18

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #31 : 16. oktober 2008, 16:42 »
Hehe, ja, men en av tingene jeg prøvde å få frem i denne posten var hvor grensen vil gå ved selvforsvar. Vil ikke ikke påføre personen som terger meg skader som vil gjøre at jeg kommer i kontakt med politiet eller fysiske skader som han kommer til å dra med seg videre i livet.

Skjønner at folk ser veldig forskjellig på dette. Men flott med innblikk fra alle:)

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #32 : 16. oktober 2008, 17:07 »
Var innom et lite sted som drev med kampsport. På slutten av timen lærte de seg den mest effektive selvforsvarsmetoden.

Med instruktøren i front:

EYEJABS, SPARK I BALLA!

Cheesy
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #33 : 16. oktober 2008, 17:13 »
Var innom et lite sted som drev med kampsport. På slutten av timen lærte de seg den mest effektive selvforsvarsmetoden.

Med instruktøren i front:

EYEJABS, SPARK I BALLA!

Cheesy

Krav Maga? Hørtes kjent ut!  Grin

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #34 : 16. oktober 2008, 17:57 »
Hver gang det er snakk om slåssing så kommer noen med kommentarer om pakkiser.
Ingen av dere har noen gang tenkt at de andre ypper seg og. Det har ingenting med nasjonalitet å gjøre, ungdommer har det i blodet sitt, de tror dette er veien til å hevde seg over andre. Det har ingenting å gjøre med hvor du kommer fra.

 I det siste så har jeg leste minst to ganger der nordmenn har stikket ned flere utlendinger. Skal jeg da kommentere på alle forumer at alle nordmenn er feige, stikker ned folk og er kriminelle??

Hvor ofte hører du om etniske norske som drar med seg 15 stykk mot èn pakkis kontra en pakkis som drar med seg 15 stykk mot èn etnisk norsk?
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #35 : 16. oktober 2008, 17:59 »
Hehe, ja, men en av tingene jeg prøvde å få frem i denne posten var hvor grensen vil gå ved selvforsvar. Vil ikke ikke påføre personen som terger meg skader som vil gjøre at jeg kommer i kontakt med politiet eller fysiske skader som han kommer til å dra med seg videre i livet.

Skjønner at folk ser veldig forskjellig på dette. Men flott med innblikk fra alle:)

Sålenge han overlever er det vel OK..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #36 : 16. oktober 2008, 20:28 »
Hvor ofte hører du om etniske norske som drar med seg 15 stykk mot èn pakkis kontra en pakkis som drar med seg 15 stykk mot èn etnisk norsk?

Det  har ingenting å si. Hvis du skal vinne et slagsmål så må du utnytte de fordelene du har. En etnisk norsk kan ikke dra med seg 15 stykker for det er ingen som vil stå for han. Det er det som er forskjellen skjønner du Wink

Og forresten for et par uker siden var jeg ute med mange kompisser (norske) og to av dem øddla en sånn skilt utenfor et kebab kjappe, da eieren (utlednding) hadde fått vite kjørte han med engang ditt. Helt alene stå han der omringet av 20-25 norske ungdommer alt i fra 15-25 år, som var keen på bråkk.  Da han løp ut av bilen ropte han jævlig høyt plutselig kunne du se alle ble islkalde, ingen ville lenger ha bråkke. Noen av dem gikk til å med presenterte seg og lata som om de ikke hadde noe i mot han. Før det så sa dem alle; "han er bare en, vi tar han lett".
Der og da fant jeg ut at størrelse og megde har lite å si. Frykt er noe som alltid funker. 
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #37 : 16. oktober 2008, 20:35 »
Pleier bare å dra ned buksa mi jeg... Mennene løper og damene blir Grin
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #38 : 16. oktober 2008, 20:47 »
Sikker på det ikkje var omvendt ?
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #39 : 16. oktober 2008, 21:36 »
Det  har ingenting å si. Hvis du skal vinne et slagsmål så må du utnytte de fordelene du har. En etnisk norsk kan ikke dra med seg 15 stykker for det er ingen som vil stå for han. Det er det som er forskjellen skjønner du Wink

Og forresten for et par uker siden var jeg ute med mange kompisser (norske) og to av dem øddla en sånn skilt utenfor et kebab kjappe, da eieren (utlednding) hadde fått vite kjørte han med engang ditt. Helt alene stå han der omringet av 20-25 norske ungdommer alt i fra 15-25 år, som var keen på bråkk.  Da han løp ut av bilen ropte han jævlig høyt plutselig kunne du se alle ble islkalde, ingen ville lenger ha bråkke. Noen av dem gikk til å med presenterte seg og lata som om de ikke hadde noe i mot han. Før det så sa dem alle; "han er bare en, vi tar han lett".
Der og da fant jeg ut at størrelse og megde har lite å si. Frykt er noe som alltid funker. 

Skal være forsiktig med å leke forståsegpåer, men høres ut som du trenger nye kompiser...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #40 : 16. oktober 2008, 21:39 »
Skal være forsiktig med å leke forståsegpåer, men høres ut som du trenger nye kompiser...

Bryr meg ikke noe særlig. De er bare noen jeg møter lørdags kvelder. Ellers så er vi ikke akkurat venner. Mine ekte venner er som meg (utlendinger), noen som stiller opp for meg Wink
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #41 : 16. oktober 2008, 21:51 »
Hvis du skal vinne et slagsmål så må du utnytte de fordelene du har. En etnisk norsk kan ikke dra med seg 15 stykker for det er ingen som vil stå for han.

I denne sammenhengen blir 15 arbeidsledige kompiser faktisk sett på som en kjempefordel..
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #42 : 16. oktober 2008, 21:52 »
hahahaha
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #43 : 16. oktober 2008, 22:08 »
I denne sammenhengen blir 15 arbeidsledige kompiser faktisk sett på som en kjempefordel..

Ja.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget utryggve

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

  • No Pain - All Gain
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #44 : 16. oktober 2008, 23:37 »
Det er mer flaut å bli banka opp enn å bli sprunget ifra, derfor; Tren styrke å selvforsvar!:D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!