Skrevet av Emne: miss kitty`s vei  (Lest 6360 ganger)

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

miss kitty`s vei
« : 14. mars 2012, 13:07 »
Ja da prøver man og starte opp igjen snart da, etter et stort smell for snart et år siden, med gallestein problemer som stoppet meg i å trene, derav vekt økning.

jeg er 26 år
høyde: 166 cm
vekt: 74 kg
midje: 80cm
hofter: 95cm
lår :65cm
armer: 33cm

håper dette vil skape litt mere motivasjon til meg, slik at jeg fulfører og ser resultater selv også Smiley

Mål: slank oog sterk Cheesy
Start bilder kommer senere da jeg har littt trøbblete pc Tongue
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #1 : 15. mars 2012, 14:53 »
slik ser vi ut i dag :/
Kitty`s lille verden

Utlogget Luna Anette

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 293

Sv: miss kitty`s vei
« #2 : 15. mars 2012, 14:55 »
Godt utgangspunkt! Lykke til  biggrin
Train insane or remain the same

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119810.0

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #3 : 16. mars 2012, 09:49 »
Godt utgangspunkt! Lykke til  biggrin

takk gleder meg til jeg kan starte Smiley må begynne smått så forventer ikke de største resultatene i starten men Smiley
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #4 : 05. april 2012, 17:33 »
da er man fit for figth  Grin programmet er satt, fryseren er full av kylling og nytt treningstøy med farge på etter en liten harry tur. Tongue  klarsignal fra legen om at jeg kan starte kom også denne uka. glede seg til i morgen Smiley
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #5 : 06. april 2012, 14:41 »
da var dagens økt i dag over, testet litt i dag siden det er en stund siden jeg var der....
så 30 min cardio og 1time styrke ble det i dag Shocked

så det trengs jobbing med rygg, mage og skuldre  Ohmy

da er det bare å lete frem et passe program og fortsette Cheesy
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #6 : 11. april 2012, 19:27 »
har anskaffet seg et "program" har trent 4 ganger i uka 2 dager styke 2 dager cardio/ forbrenning, vet at man ikke skal forvente resultater på en uke bare men er ganske motivert på trenings delen..

Derimot matveien sliter jeg..... har begynt med frokost igjen noe jeg er rimelig dårlig på men skogsbær yougurt og axa 4 korn i, det går ned, håper bare det fortsetter.
har masse proteinpulver med "sjokolade smak" smaker IKKE godt selv med skummetmelk i stedet for vann bah... hvordan få det i seg... men lærer seg vel detetter hvert også...

men i dag var det cardio i en time Smiley ah såååå herlig, "hvile" dag i morgen men da er det husvasken som står for tur Smiley før styrke på fredag.
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #7 : 16. april 2012, 18:31 »
styke dag i dag Smiley men har i dag og på fredag fått smerter på venstre side i magen ved hofta når jeg skal ta situps og kun da?! noen som vet hvorfor?
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #8 : 24. april 2012, 07:20 »
Da var helgen over og mandagen har også sett sitt for å passere i en fart.

nå har jeg da holdt på i tre uker  med trening 4 ganger i uka, spist så og si normalt, bare noen enkle grep som kutt i sukker, spise fire måltider om dagen og mellommåltid om sulten skulle trenge se på, da nøtter eller frukt. masse vann, ikke minst det å spise grønt, har vert sløv på det men har lagt min elsk på wok om dagen så da er grønt et must Cheesy

Ned to kilo på tre uker, hey muskler veier mer enn fett, begynner i bli bra nå Smiley fortsette slik, litt mer ned i vekt og miste noe mere fett % så er vel alt bra....
har foresten bestilt meg fett% måler som jeg håper snart kommer, morro og se resultater.....

if not så trenger jeg vel hjelp av noen med kosthold og trening en kort periode Tongue
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #9 : 24. september 2013, 14:20 »
oi  Shocked
Alt for lenge siden jeg  har vert her inne !!!
har vert dedikert til sats og trent gjevnlig frem til ferien Tongue da skjedde det noe.. hehe
for øyeblikket går jeg på ketolyse for og minske fett% og være støttespiller for sambo Smiley har fungert de første 14 dagene så håper det fortsetter litt til, før vi er tilbake med treningen.

Tar opp yogaen igjen nå da de ikke anbefaler og trene samtidig som man går på ketolyse, da det kan ødlegge for forbrenningen.
yoga kan vel ikke være skadelig for det.....

skal se om jeg får hostet opp noen nye bilder av den "nye" kroppen min  Grin selvtillitten vokser da det ser jeg  Wink

Kitty`s lille verden

Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Sv: miss kitty`s vei
« #10 : 24. september 2013, 16:25 »
Hvor har du hørt at trening ødelegger for forbrenningen i ketose?? Tvert imot øker det forbrenningen på samme måte som om du ikke er i ketose...
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #11 : 24. september 2013, 17:13 »
Hvor har du hørt at trening ødelegger for forbrenningen i ketose?? Tvert imot øker det forbrenningen på samme måte som om du ikke er i ketose...
Boka motsier seg litt på det for de sier at morson kan være bra men hennviser til rask gange ol aktiviteter. Lenger bak i boka står det " husk advarselene for hyppig og kraftig fysisk aktivitet i forbinnelse med kuren"  derfor har jeg ikke trent styrke, i frykt for å "ødlegge" for meg selv.

(Boka er slank med ketolyse )
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #12 : 25. september 2013, 12:51 »
Resultater  Grin

ser fra når jeg startet her så var dette min kropp:

jeg er 26 år
høyde: 166 cm
vekt: 74 kg
midje: 80cm
hofter: 95cm
lår :65cm
armer: 33cm

Så startet vi på ketolyse:

Vekt    -  69,3 kg
Lår      -  63 cm
 Hofte  -  99 cm
Midje -  77 cm
Bryst  -  79 cm
 Arm   -  31 cm

resultat etter 14 dager på ketolyse:

Vekt    - 66 kg       der er - 3,3 kg     totalt siden start   - 8 kg
 Lår      - 61 cm      det er - 2   cm    totalt siden start   - 4 cm
 Hofte   - 90 cm     det er - 9   cm     totalt siden start   - 5 cm ( har hatt opp og ned her ser jeg)
Midje  - 73 cm     det er - 4    cm      totalt siden start   - 7 cm
 Bryst   - 77,5 cm  det er - 1,5 cm     totalt siden start   - 2,5 cm
Arm    - 30 cm     det er  - 1   cm      totalt siden start   - 3 cm

herre land, nå er det bare begynne og bygge snart så syntes muskelene bedre og Smiley eneste som hadde vet spennende og se er hva fett % er nå. vet at den var over 30 har ingen konkrete mål på det men uansett.
 

Får ikke inn bilde akkurat nå men konner senere Smiley
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #13 : 13. mai 2015, 19:22 »
Etter en lang pause med trening av forskjellige grunner startet jeg og jogge høsten 2014, av alle ting det var det jeg trodde aldri skulle starte med. men jeg trives, jobber sakte men sikkert mot lengre og lengre jogge tider. klarer max to min før et min pause men går fremover.
Itillegg har jeg startet på TABTA?! trening to ganger i uka. så utrolig godt og være tilbake.
om jeg fortsatt klarer dette til høsten skal jeg trolig belønne meg med et abonoment på studio for og starte med tung styrketrening igjen Cheesy gleder meg Cheesy

Ketolysen fikk meg raskt med men nesten like raskt opp. jobber nå med endring av kosthold, sakte....

Problemet tidligere er at jeg har ville hatt raske resultater selv om jeg vet at de sakte er best... så da gir vi 2015 muligheten til og bli det året.

Om noen har tips til kosthold og eller motivasjon på trening taes de i mot med takk.
ikke alltid like motiverende og trene alene  Grin
Kitty`s lille verden

Utlogget miss kitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

Sv: miss kitty`s vei
« #14 : 27. mai 2015, 15:09 »
følte meg litt demotivert etter dagens raske " formsjekk" vet jo at etter ketose kur går man noe opp i vekt og etter at jeg ble operert og var tvungen innaktiv i over 6 mnd.
Det er magen som i hovedsak har vert mitt problem så er det jeg oftest har målt. så om jeg tar målene som jeg hadde 31/08/14 ( rett etter sydenferie) gikk opp for meg hvor mye jeg har latt kroppen forfalle.. Det var da jeg bestemte meg for og prøve på nytt, uten treningsstudio først for har en tendens til og falle av... Begynte og gå raskt/ jogge er jo i hovedsak kondisjon og fett som jeg vil ha rettet på først, samt rumpeløft Smiley

Mål er tatt ca 2cm under navelen (hofte)
31/08/14 mål 98 cm
16/11/14 mål 95 cm
27/05/15 mål 93 cm

Så på 9 mnd er det jo faktisk 5 cm ned og det er mest bevegelse som dette går på, har forsøkt og bli flinkere i matveien også men ikke alltid like lett..
De siste 15 dagene har jeg og vert med på en rumpe challengs og denne følger jeg, glemte og ta før bilder men kjenner at den virker ja Smiley
Så får vi håpe at denne sakte fremgangen motiverer til og fullføre mot noe Smiley
Kitty`s lille verden

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!