Skrevet av Emne: Comando Krav maga.  (Lest 2504 ganger)

Utlogget atoere

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Comando Krav maga.
« : 21. oktober 2008, 12:40 »
Når det gjelder Moni Aizik.Israel(nå Candada).Så har det vert en meget heftig diskusjon angående hans bakgrunn og instruktør erfaring og grad.Moni har iallefall drevet med instruksjon i krav maga helt til bake i fra 1975.(i Tel Aviv!) i israel.Han har drevet med judo og jiu jitsu(7,ganger israelsk mester).Og har tydeligvis trent og gradert seg i japan(kodokan).Under oppføring i registret til martial arts of the world. står han oppført med 8,dan. i isralei martial arts( judo/jiu jitsu)og co-founder of krav maga&an israeli counterterrorist commando.

Her er noen bilder av han!.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Comando Krav maga.
« #1 : 21. oktober 2008, 12:41 »
Det er flott å vite! Smiley

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Comando Krav maga.
« #2 : 21. oktober 2008, 12:57 »
Spørsmålet her er vel heller hvorfor i all verden du har printet ut og så scannet en nettside som fortsatt er oppe.

Bildene viser uansett ikke noe instruktørsertifikat...
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget atoere

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Comando Krav maga.
« #3 : 21. oktober 2008, 13:17 »

He!.Hvis du ser på bildet så ser du faktisk at det er et sertifikat(israelsk).Dere på slutte å kritisere andre selforsvarsystemer!.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Comando Krav maga.
« #4 : 21. oktober 2008, 13:19 »
Altså har noen her inne egentlig sagt noe annet? Du posta det jo bare, attpåtil i Best of treningforum Tongue

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Comando Krav maga.
« #5 : 21. oktober 2008, 13:42 »
He!.Hvis du ser på bildet så ser du faktisk at det er et sertifikat(israelsk).Dere på slutte å kritisere andre selforsvarsystemer!.
Nei.
Det første bildet er et visittkort.
Det andre er en reklame.
Og bilde nr. 3 er en timeplan.

Det står jo tilogmed på bildene...
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Comando Krav maga.
« #6 : 21. oktober 2008, 13:51 »
Nei.
Det første bildet er et visittkort.
Det andre er en reklame.
Og bilde nr. 3 er en timeplan.

Det står jo tilogmed på bildene...

HAHA faen så bra Tongue ahaha

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Comando Krav maga.
« #7 : 21. oktober 2008, 14:09 »
Når det gjelder Moni Aizik.Israel(nå Candada).Så har det vert en meget heftig diskusjon angående hans bakgrunn og instruktør erfaring og grad.Moni har iallefall drevet med instruksjon i krav maga helt til bake i fra 1977.(i Tel Aviv!) i israel.Han har drevet med judo og jiu jitsu(7,ganger israelsk mester).

Er er bilde av hans instruktør sertifikat i fra israel.

Han lille snila der hadde jeg skamgrisa med henda på nakken.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Comando Krav maga.
« #8 : 21. oktober 2008, 14:17 »
Jeg var på frontline og snakka om diverse kampsporter og kampkunster. Ingenting frembragte så mye himing med øynene og latter som Krav Maga.
Jeg kan derimot absolutt ingenting om det.

Hvis det er bra, så bruker vel de beste fighterne det? eller er det hemmelige teknikker som bare hemmelige fightere kan?

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Comando Krav maga.
« #9 : 21. oktober 2008, 14:19 »
Jeg var på frontline og snakka om diverse kampsporter og kampkunster. Ingenting frembragte så mye himing med øynene og latter som Krav Maga.
Jeg kan derimot absolutt ingenting om det.

Hvis det er bra, så bruker vel de beste fighterne det? eller er det hemmelige teknikker som bare hemmelige fightere kan?
Er vel ikke så populært med ballespark i MMA..... Krav Maga er først og fremst ment som selvforsvar, ikke til bruk i sport.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Comando Krav maga.
« #10 : 14. november 2008, 01:08 »
Jeg var på frontline og snakka om diverse kampsporter og kampkunster. Ingenting frembragte så mye himing med øynene og latter som Krav Maga.
Jeg kan derimot absolutt ingenting om det.

Hvis det er bra, så bruker vel de beste fighterne det? eller er det hemmelige teknikker som bare hemmelige fightere kan?

Røsker litt opp i denne tråden jeg biggrin

Hehe Egil Wink Jeg også har vært en av de som har himlet med øya over dette med Krav Maga i mange år. Av en grunn!  ;)Kunne ingenting om det, og trodde dette var en litt "pusete" utgave av en type selvforsvar. Begynte å sjekke opp litt da en kompis av meg har trent Krav Maga i ni år, og er nå blitt min trener. Jeg ga det en sjans for en liten stund siden. Det jeg kan fortelle er at dette er det mest brutale og effektive jeg noengang har vært borti, og jeg har vært borti en del!(uten å være noen utpreget ekspert). Dette er noe av det mest effektive man kan få bruk for i en realistisk livstruende situasjon, uten tvil Cheesy Her er det ikke snakk om å gå runder på tre minutter, hehe... Det er snakk om å avgjøre i løpet av sekunder. Meget brutalt, ja, men også meget effektivt i det virkelige livet hvor ting ikke dreier seg om sport når man blir angrepet Grin Det er en grunn til at Krav Maga ikke er en kampsport, for det ville ikke gått an da en av utøverene sannsyneligvis ville ligget død i løpet av sekunder woot

EDIT: Men han fyren over her med visittkortene aner jeg ingenting om Grin



www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Comando Krav maga.
« #11 : 14. november 2008, 01:51 »
Jeg var på frontline og snakka om diverse kampsporter og kampkunster. Ingenting frembragte så mye himing med øynene og latter som Krav Maga.
Jeg kan derimot absolutt ingenting om det.

Hvis det er bra, så bruker vel de beste fighterne det? eller er det hemmelige teknikker som bare hemmelige fightere kan?

Thyve snakket bare varmt om KM. Og han trener jo på Frontline og er ganske dreven.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Comando Krav maga.
« #12 : 14. november 2008, 15:11 »
KM er effektivt og bra, fordi det IKKE er en masse dilldall og fjas men enkle, effektive teknikker som det drilles på.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!