Skrevet av Emne: Doggcrapp Widowmaker filmer - Ikke for de med svakt hjerte.  (Lest 11525 ganger)

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Er en kar jeg prater litt med på Doggcrapp forumet som kaller seg Bruno som er ivrig på å legge ut youtube filmer av treninga si.

Ikke alle har det som skal til for å trene Doggcrapp, han her har det. Så tenkte jeg skulle linke de har for morro skyld.

Hack Squat Widowmaker 59 reps!

http://www.youtube.com/watch?v=BRaqPbZFI5c

Beinpress Widowmaker 23 reps

http://www.youtube.com/watch?v=mY-dLem-pPM

Knebøy Widowmaker <--- Jesus!
http://www.youtube.com/watch?v=LzeFGf1_ljc

Det er alt for nå... skal se om jeg kan oppdatere mer etterhvert.

PS: Det er ikke alltid størrelsen har noe å si, det er hva man gjør for å bli større.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Det er SÅNN høyreps lårtrening skal se ut, og ikke wham-bam-thank-you-mam-reps med lette vekter!
Hackliften hadde en nydelig avslutning! Grin

Har også kost meg med widdowmakers den siste tiden. 50 reps pr fot med gående utfall rundt ballparketten i sommer, 40 reppere i hackliften. På fredag er det sumo beinpress og jeg gleder meg. Det er alltids plass til 20+ reps i beintreninga! Cheesy

Hehe, hadde lyst til å gi deg honnør Celdiir, men du vil vel ha honnør antallet slik det er nå eller hva? Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Honnørantallet endrer seg sikkert om noen dager, så gjør hva du føler for! Wink

Nå er det på 1001 allerede så da får det stå til.

Har du trent DC forresten Celdiir? Bare nysgjerrig...

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Nei, har ikke trent DC. Venter med det enn så lenge, men vil tippe at jeg hiver meg på bølgen en gang i framtiden når framgangen går tregere/jeg har dårligere tid til trening og må trene 3 ganger i uka. For øyeblikket er jeg såpass glad i knebøy at jeg må ha med øvelsen to ganger i uka. Wink

Men jeg har derimot lest alt som står i stickyene her et par ganger og titter innom intensemuscle med jevne mellomrom. Stickyene her var noe av det første jeg leste om trening og påvirket meg i retning av å heller forsøke å bli sterkere og slå den derre loggboka istedet for å være fancy og trene triple dropsets i hantelcurl med stopp og vri mens treningspartneren pisker meg på rumpa med et belte for å gjøre "sjokket større" og whatnot. Tongue
Det er mye nyttig informasjon å hente der selv om man ikke trener DC. Har bl.a. benyttet med av et par øvelser stortsett bare DC'ere bruker, slengt inn widdowmakers, samt benyttet meg av rest-pausing med hell på isolasjonsøvelser for å spare tid, så noen av elementene er kjente og kjære.

Kult... er vel samme hvordan man trener egentlig bare man ikke ligger å peser på de samme vektene måned etter måned...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!