Skrevet av Emne: Trenger hjelp med tips til å øke i forskjellige øvelser  (Lest 783 ganger)

Utlogget Sepirose

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 84

Hei, jeg er en gutt på 15år er ca.180cm høy og veier rundt 68-70kg. Jeg har trent i cirka en måned nå.

Jeg tar 25kg i benkpress men jeg klarer det kun to ganger så jeg tar 20kg istedenfor. Jeg pleier å ta 4reps 12ganger.. vet ikke hvordan jeg skal skrive det xD. Jeg har gjerne lyst til å øke i benk fort som mulig så jeg lurte på om dere har noen tips til meg? Cheesy

Også var det triceps... jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det men når jeg tar triceps øvelesen så skjenner jeg det i bicepsen... jeg gjør alt helt riktig men skjønner ikke:S. Jeg har også lyst til å øke i tricepsen der tar jeg 15kg 4reps 12ganger.. Har dere noe tips til det?

Da var det magen:P jeg kan skjenne kulene bak fettet xD... det er litt fett som henger over magen og jeg har gjerne lyst til å fjerne det... Så jeg lurte på om dere har noen tips til det også???

burde jeg følge noe kostholds program eller noe sånt får å øke i alt ?

Utlogget Sepirose

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 84

please kan noen hjelpe meg? gi meg noen tips? treningsprogram får å øke i alt det fort som mulig?

Utlogget MariusW

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 061
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 061

ta en time med veileder eller personlig trener.


Sponset av: Bodypower

Konkurrerende utøver i Fitness Fysikk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!