Skrevet av Emne: Verdens sterkeste markløftgrep?  (Lest 34866 ganger)

Utlogget Mari Asp

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 464

Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #105 : 29. oktober 2008, 23:20 »
Landsforæder OG cheater!!? Men i alle dager, Mari. Man løfter da ikke fordi det er morro!!!???  Shocked
Ryktene sier at det er noen ramme bilder av deg i et av bodybuilderbladene om dagen? Hørte det var Jeff Eversons Planet Muscle. Hvis det stemmer, så bør det postes! Har du dem?

Hege.......jeg lofter kun for den putekrigen etter paa jeg altsaa!! For det KAN bli sa morro at det ikke kan prates om her. lol  Grin

Ja Hegemor det stemmer det......kom ut for et par dager siden, sa rykende ferske bilder.
Og vips.....der var landsforederen pa 2 sider......men det sies at hun er Norwegian Valhalla on Earth.
Kanskje pa tide a la  Ragnarok begynne?



Mari Asp
Personlig trener
Hoyde 157 cm
Vekt 56kg

WPC Verdensmester i Benkpress 2008, 2009
WPF Verdensmester i Benkpress 2009, 2011

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #106 : 29. oktober 2008, 23:22 »
Greie bilder Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #107 : 30. oktober 2008, 23:36 »
til egil, jeg har sett broren min stå og holde 240 med overhåndsgrep uten tommel under pekefinger, og han har aldri prøvd dette før. det var samme dagen jeg gjorde 420. med styrkeløftgrep(en over, en under) ingen problem. han er bare sånn. født kjekk, som broren sin;p

til han andre, du vrenger på det jeg skrev: jeg sa at jeg greide 150 lett, tar sikkert over 200. jeg sa ikke at jeg tok 150, tar sikkert over 200 lett. så ikke prøv deg:)

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #108 : 30. oktober 2008, 23:37 »
og du, hege, det går vel såpass bra bare fordi du liker all julinga;) haha

Utlogget Hege N

Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #109 : 31. oktober 2008, 00:17 »
og du, hege, det går vel såpass bra bare fordi du liker all julinga;) haha

Ja, erru gæær'n!! "Den man elsker tukter mann", tenker jeg, før jeg gir en skikkelig springskalle tilbake.   >Cheesy

Utlogget Hege N

Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #110 : 31. oktober 2008, 00:20 »
Hege.......jeg lofter kun for den putekrigen etter paa jeg altsaa!! For det KAN bli sa morro at det ikke kan prates om her. lol  Grin

Ja Hegemor det stemmer det......kom ut for et par dager siden, sa rykende ferske bilder.
Og vips.....der var landsforederen pa 2 sider......men det sies at hun er Norwegian Valhalla on Earth.
Kanskje pa tide a la  Ragnarok begynne?




Lykke til med benkpresskonkuransen, Mari!! Du får holde oss oppdatert med resultatene. Bildene var flotte, bare så synd at du er så feit på magen!  Shocked

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #111 : 31. oktober 2008, 00:43 »
David, flekk ut en film der du holder mye vekter i marken. Jeg vil gjerne se det og det tror jeg mange andre ønsker også. Og klarer du å holde så mye som du sier så er jeg sikker på at du vil vise det også Smiley Jeg prøvde å løfte 350 kg i går og syntes det var fantastisk tungt. Ikke bare til grepet, som hos meg er dårlig, men også både til ben,rygg og ikke minst samarbeidet mellom disse to muskelgruppene. Det var rett og slett veldig vanskelig å locke ut. Hadde kanskje vært lettere, parodisk nok, om jeg hadde startet lavere fordi da hadde jeg fått brukt mere benstyrke og kunne timet synkroniseringen mellom ben og rygg bedre. Uansett så opererer du med sinnsyke tall og jeg har sett Olaf feile på 450 kg i mark fra over knær. Klubbrekorden på KK er visstnok Birger Caspersen som står for på 500 kg. Kom med video og vis oss. Jeg er svært nysgjerrig på å se.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget EirikOut89

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 824

  • 178cm, 92kg
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #112 : 31. oktober 2008, 00:50 »
David, flekk ut en film der du holder mye vekter i marken. Jeg vil gjerne se det og det tror jeg mange andre ønsker også. Og klarer du å holde så mye som du sier så er jeg sikker på at du vil vise det også Smiley Jeg prøvde å løfte 350 kg i går og syntes det var fantastisk tungt. Ikke bare til grepet, som hos meg er dårlig, men også både til ben,rygg og ikke minst samarbeidet mellom disse to muskelgruppene. Det var rett og slett veldig vanskelig å locke ut. Hadde kanskje vært lettere, parodisk nok, om jeg hadde startet lavere fordi da hadde jeg fått brukt mere benstyrke og kunne timet synkroniseringen mellom ben og rygg bedre. Uansett så opererer du med sinnsyke tall og jeg har sett Olaf feile på 450 kg i mark fra over knær. Klubbrekorden på KK er visstnok Birger Caspersen som står for på 500 kg. Kom med video og vis oss. Jeg er svært nysgjerrig på å se.
Helt enig, kom med en video!! Smiley
Bøy: 2x160kg (4x155kg)
Benk: 1x130kg (8x105kg)
Mark: 1x210kg  (7x180kg)
Militær: 1x80kg (7x70kg)
Chins: 13 stk. (5x+20kg)
Dips: 32 stk.
Stangroing: 5x120kg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=30529.0

"I could do this aaall day!"

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #113 : 31. oktober 2008, 00:56 »
jeg skjønner gutter.
skal prøve å få til noe for dere. må bare få komme litt i form først da.
jeg er ærlig om det jeg løfter, gidder ikke skryte på meg, sjøl om jeg kan legge på litt noen ganger;)
det er lenge siden jeg har drevet og løfta sånne vekter, men som sagt så tenker jeg å begynne å trene tyngre framover. kan sikkert prøve å få filma noe etterhvert. jeg presiserer at det er lettere å holde så mye kg i sumo rett og slett fordi det er en mye mer kontrollert form enn klassisk, og vekta holdes stadig mye nærmere kroppen
jeg drar sikkert ikke i nærheten av så mye kg som olaf i klassisk halvmark, har aldri prøvd det engang. men i sumo har jeg liksom dreisen;) hehe

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #114 : 31. oktober 2008, 01:00 »
Jeg skjønner David. Er helt sikker på at det er lettere i sumo, men må si jeg vil bli imponert av 500 kg i sumolockout også jeg. Selv uten å være i form tror jeg du kan legge ut en liten teaser til oss Smiley Når Siders ikke er i form så tar han sikkert 400 kg i knebøy likevel og det vil imponere de fleste selv om 450 kg såklart er mer imponerende Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #115 : 31. oktober 2008, 01:03 »
jeg skylder dere vel å nevne at jeg har en nevneverdig fordel med mine tre ben;P
men jeg skal prøve. som sagt er jeg en ærlig løfter, og jeg kommer til å løfte minst like mye etterhvert som jeg får vent meg til det igjen, så ikke beskyld meg for løgn hvis jeg ikke orker så mye med en gang. kan prøve i morra, da har jeg sumo. ok?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #116 : 31. oktober 2008, 01:05 »
Jeg har lest dette med tre ben tidligere, men har ikke forstått hva du mener. Har du 3 ben eller har du treben? Smiley Kan du forklare nærmere? Uansett er det helt ok å prøve i morgen. Du skylder jo ikke noen noe, men det er bare artig å se med egne øyne.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #117 : 31. oktober 2008, 01:08 »
dere skal nok fåse mer av meg. det er bare en elendig vits om tissen min som er på størrelse med de to andre bena mine.

dave the brave

  • Gjest
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #118 : 31. oktober 2008, 01:36 »
fin holdning forresten gilberg. jeg regner med jeg en dag kommer innom kk og løfter litt, da håper jeg du er der så vi kan hilse og sånn...

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Verdens sterkeste markløftgrep?
« #119 : 31. oktober 2008, 01:58 »
Kommer du i besøkstiden som er 18-23 mandag, onsdag og fredag så er jeg der uansett hvilken dato det er.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!