Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 70905 ganger)


Utlogget Arild "Hulk" Haugen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #61 : 26. oktober 2008, 09:36 »
Først av alt: HELSA mi er Jævlig bra. ingen skader, ingen problemer innvendig, krampene har blitt borte og har aldri følt meg beder. Så VÆR jævlig forsiktig med å slenge rundt med leppa og spre slike rykter, for det blir personlig å litt over streken.

Ja jeg kunne blitt wsw. Men hva faen er poenget? hva får jeg ut av det?Huh tittel ja men der stopper det. ingen penger, å ikke kom og si ære. for den bitte lille æren er i et jævlig lite miljø. samtidig så skal vi ikke glemme at strongman er sannsynligvis en av sporten som er hardest for helsa. glem ikke det. på lang sikt tror jeg det er mye gunstigere med nesten alt annet.

Hadde jeg ikke trodd jeg kunne bli god i sporten hadde jeg så klart ikke gått over. jeg driver kun med idrett som jeg tror jeg kan hevde meg i toppen. og jeg er ikke født i går, så klart innebærer dette helt nye treningsmetoder og jeg må tilpasse kroppen til en helt og totalt annen type trening.
Jeg kommer sannsynligvis til å veie 120 kg +- og satse på å bli en teknisk god bokser som går for knock outs. vekta idag er 127 kg og kondisjonen er forbedret noe heelt jævlig. sprag 10 km i går og 45 min cardio på skimaskin ++.

Men Tusen takk til dere som forstår meg og valget. til dere andre har jeg bare en til å si: det er jævlig lett å dømme, mene og syns noe om andre når du ikke er der selv. Tror alle må ta sine valg. Og jeg tørr å satse rimelig mye penger på at jeg skal bli en god bokser innen 2009.

Og Jeg har alltid styrt mitt liv fra A til Å. det vet hvertfall alle som kjenner meg godt. ingen kan påvirke meg eller mine valg. men kan nok lett gjøre meg forbannet;) men det er noe annet.

(kjenner gilberg motiverer til knock out;)) takk

Å en ting til, Om det viser seg at ja arild rett og slett ikke trives eller gjør det bra i det hele tatt.. ja da kan jeg gå tilbake til strongman og forsette som det. er ikke for seint å begynne med strongman når du er 25 eller 30 år. men i boksing går klokka fort, til og med for en på 22.

Uanstt så skal jeg følge med å bakke up strongman sporten, blir spennende fremover. håper også dere tar en titt når jeg kommer meg i ringen.

Takk


Norges Sterkeste Mann 2007 og 2008

Min hjemmeside: www.arildhaugen.com

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #62 : 26. oktober 2008, 10:16 »
Gleder til å se deg i ringen!

men ja, verden har mistet en skikkelig strongman...

Utlogget Mr T76

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 166
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #63 : 26. oktober 2008, 10:33 »
Han følger egne drømmer og ikke andres drømmer. Er jo sånn det skal være. Blir spennende dette her. Stå på, Arild. Og du kan alltid slenge deg på et NSM om ti år hvis det skulle friste.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #64 : 26. oktober 2008, 10:54 »
hva er nå dette strongman dere prater om?

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #65 : 26. oktober 2008, 11:22 »
Først av alt: HELSA mi er Jævlig bra. ingen skader, ingen problemer innvendig, krampene har blitt borte og har aldri følt meg beder. Så VÆR jævlig forsiktig med å slenge rundt med leppa og spre slike rykter, for det blir personlig å litt over streken.

Nå skriver du faktisk selv på hjemmesiden din: " Det er en tøff sport som får dessverre for lite oppmerksomhet og det er vanskelig å kunne leve av sporten samtidig som det er en enorm belastning for helsen."

Da er det vel ikke så rart at folk siterer deg på det, er det?

Sitat
Og jeg tørr å satse rimelig mye penger på at jeg skal bli en god bokser innen 2009.

Innen to måneder?

Sitat
Å en ting til, Om det viser seg at ja arild rett og slett ikke trives eller gjør det bra i det hele tatt.. ja da kan jeg gå tilbake til strongman og forsette som det. er ikke for seint å begynne med strongman når du er 25 eller 30 år. men i boksing går klokka fort, til og med for en på 22.

Det er sant. Pudzianowski hadde et langt avbrekk fra strongman før han kom tilbake og gjorde det stort. Han satt riktignok i fengsel, men dog Smiley.

Uansett blir det spennende å se hvordan det går med boksingen. Lykke til!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #66 : 26. oktober 2008, 11:52 »
Jeg er ikke veldig glad i boksing, men jeg finnes ikke i tvil om at når sjansen byr seg til å se Arild i ringen så skal jeg det!

Fantastisk bilde fra Ironmind:



Jeg er helt sikker på at Arild gir like mye av seg selv i boksing som han har gjort i strongman.  Smile



Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #67 : 26. oktober 2008, 11:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=BewJ0gFA47M

"Ein dag så er eg verdens sterkaste, eller så er eg død, for eg gir meg ikkje."


:/
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #68 : 26. oktober 2008, 12:10 »
Veldig bra Arild Smiley Jeg ga deg en honnør for det siste innlegget Smiley Lykke til Arild. Og det mener jeg Smiley (altså ikke med gille-knockout, men med boksekarrieren forøvrig) Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #69 : 26. oktober 2008, 12:16 »
Ingen penger av å være WSM mester? Trodde det var millioner der jeg. Mariusz er jo millionær?

Svend K hadde vel strongman som levebrød når han holdt på?

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #70 : 26. oktober 2008, 12:23 »
Lykke til med boksingen Arild, uten tvil et tap for strongman at du gir deg Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #71 : 26. oktober 2008, 12:26 »
Ingen penger av å være WSM mester? Trodde det var millioner der jeg. Mariusz er jo millionær?

Svend K hadde vel strongman som levebrød når han holdt på?

Mariusz er vel millionær på grunn av alt annet enn strongman. Han jobber 24/7, tar på seg enorme mengder reklameoppdrag, etc, og etter som jeg har skjønt så er det det han tjener mesteparten av pengene sine på.

Svend korrigerer meg sikkert om jeg tar feil, men jeg tror ikke han sto oppført som millionær i skattelistene da han holdt på ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #72 : 26. oktober 2008, 12:29 »
Først av alt: HELSA mi er Jævlig bra. ingen skader, ingen problemer innvendig, krampene har blitt borte og har aldri følt meg beder. Så VÆR jævlig forsiktig med å slenge rundt med leppa og spre slike rykter, for det blir personlig å litt over streken.

Ja jeg kunne blitt wsw. Men hva faen er poenget? hva får jeg ut av det?Huh tittel ja men der stopper det. ingen penger, å ikke kom og si ære. for den bitte lille æren er i et jævlig lite miljø. samtidig så skal vi ikke glemme at strongman er sannsynligvis en av sporten som er hardest for helsa. glem ikke det. på lang sikt tror jeg det er mye gunstigere med nesten alt annet.

Hadde jeg ikke trodd jeg kunne bli god i sporten hadde jeg så klart ikke gått over. jeg driver kun med idrett som jeg tror jeg kan hevde meg i toppen. og jeg er ikke født i går, så klart innebærer dette helt nye treningsmetoder og jeg må tilpasse kroppen til en helt og totalt annen type trening.
Jeg kommer sannsynligvis til å veie 120 kg +- og satse på å bli en teknisk god bokser som går for knock outs. vekta idag er 127 kg og kondisjonen er forbedret noe heelt jævlig. sprag 10 km i går og 45 min cardio på skimaskin ++.

Men Tusen takk til dere som forstår meg og valget. til dere andre har jeg bare en til å si: det er jævlig lett å dømme, mene og syns noe om andre når du ikke er der selv. Tror alle må ta sine valg. Og jeg tørr å satse rimelig mye penger på at jeg skal bli en god bokser innen 2009.

Og Jeg har alltid styrt mitt liv fra A til Å. det vet hvertfall alle som kjenner meg godt. ingen kan påvirke meg eller mine valg. men kan nok lett gjøre meg forbannet;) men det er noe annet.

(kjenner gilberg motiverer til knock out;)) takk

Å en ting til, Om det viser seg at ja arild rett og slett ikke trives eller gjør det bra i det hele tatt.. ja da kan jeg gå tilbake til strongman og forsette som det. er ikke for seint å begynne med strongman når du er 25 eller 30 år. men i boksing går klokka fort, til og med for en på 22.

Uanstt så skal jeg følge med å bakke up strongman sporten, blir spennende fremover. håper også dere tar en titt når jeg kommer meg i ringen.

Takk

Selvfølgelig skal vi se deg i ringen, Arild!  Smiley Det tror jeg de fleste enes om! Også kan du komme på NSM og rope "Tjukken!" til alle utøverne!!  Grin
Lykke til med boksinga, blir som den sangen; "Eye of the Haugen", eller... var det... jaja; lykke til!  Wink

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #73 : 26. oktober 2008, 12:31 »
Mariusz er vel millionær på grunn av alt annet enn strongman. Han jobber 24/7, tar på seg enorme mengder reklameoppdrag, etc, og etter som jeg har skjønt så er det det han tjener mesteparten av pengene sine på.

Svend korrigerer meg sikkert om jeg tar feil, men jeg tror ikke han sto oppført som millionær i skattelistene da han holdt på ...

Men det er vel fordi det er gave og ikke føres opp på skattelistene? Skattefritt.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #74 : 26. oktober 2008, 12:54 »
hvis helsa di er 100%,så blir det enda mer uforståelig hvorfor du slutta Cool
kan ikke forstå at du som elska denne sporten,plutselig tverrsnur og omtaler strongman nermest som
en ubetydelig "fillesport"

ikke så smart av deg å gjøre det for strongmanmiljøet som trenger rekrutering Wink

jeg mener at at strongman blir bedre dekt i media,enn veldig mange kampsportformer,for ikke å si alle her i norge ;)og dem er bare i startgropa Wink
etterhvert som årene går,så kommer det nok helt sikkert til å blir mer tv-inntekter,og da vil det dryppe inn mer på utøverene
med din råe fysikk,så tviler jeg ikke et sekund på at du kommer til å bli norges beste tungvektsbokser,hvis du har litt  teft i løpet av få år,men her får jeg nermest et inntrykk av at du skal bli verdensmester i løpet av få år,og det kommer  nok aldri til å skje Cool

at penger lokker mer enn ære,er virkelig en svakhet jeg ikke trodde du hadde ;)er det sånn at du kommer til å slutte å bokse,hvis du plutselig får et bedre tilbud fra stabæk fotballklubb:-):-)
og da rett etterpå si at boksing bare er tull,for at det ikke er nok penger og ære i sporten i forhold til stabæk fotballklubb:-):-)

hvis det er penger som er virkelig tingen for deg,så kan jeg fortelle deg om en måte du kan tjene gode penger på l( ca 500-600 tusen på ca ca 25 timers fleksibel jobbing i uka )

men nå sitter du vel i saksa med en kontrakt som vil koste deg et lite hus,hvis du bryter den Cool

 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!