Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 70593 ganger)

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #165 : 29. oktober 2008, 14:34 »

Videre er en det en haug med "TYNNINGER" her som er mer opptatt av å påpeke ett evt dopbruk enn å støtte Arild videre i sporten han har valgt. Spinkle 17-18 åringer med 100kgs benkpress og dårlige gener har vel ikke annet å ta seg til...

Mer respekt til "Spinkle 17-18 åringer med 100kgs benkpress og dårlige gener", enn til fullt voksne som er nedopet uansett hva de løfter, det er i allefall min mening.  Om genene til dere som ikke gjør annet enn å trene og spise er så mye bedre, da må det da for all del være mulig å ikke ta i bruk ulovlige hjelpemidler som dop. Strongman er et kjempekult konsept, men kommer aldri til å få noe spesielt mye oppmerksomhet når det er fullt mulig å delta der med juks uten å bli tatt.
Står mer respekt av å trene rent enn å dope seg, selv om resultatene blir mye dårligere. Og jeg håper at doperne ikke får noe mye mer medieoppmerksomhet og dermed ikke noen innflytelse på de unge håpefulle.

-Moof

Utlogget imnot2strong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #166 : 29. oktober 2008, 14:40 »
Mer respekt til "Spinkle 17-18 åringer med 100kgs benkpress og dårlige gener", enn til fullt voksne som er nedopet uansett hva de løfter, det er i allefall min mening.  Om genene til dere som ikke gjør annet enn å trene og spise er så mye bedre, da må det da for all del være mulig å ikke ta i bruk ulovlige hjelpemidler som dop. Strongman er et kjempekult konsept, men kommer aldri til å få noe spesielt mye oppmerksomhet når det er fullt mulig å delta der med juks uten å bli tatt.
Står mer respekt av å trene rent enn å dope seg, selv om resultatene blir mye dårligere. Og jeg håper at doperne ikke får noe mye mer medieoppmerksomhet og dermed ikke noen innflytelse på de unge håpefulle.

-Moof

juks?
Rocco: Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... (fra boondock saints)

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #167 : 29. oktober 2008, 14:41 »
Svend, Vegar og Tricepsmonsteret er absolutt inne på noe.

At Arild tar det valget han har tatt står det respekt av. Arild gjør det han føler er det rette. Muligheten han har fått er enestående og slike tilbud kommer ikke hver dag.

Boksing er en kompleks idrett, men utifra tilbudet Arild har fått må investorer tydeligvis se et stort potensiale. Vi får bare ønske Arild lykke til med proffboksing!

Som den strongman-entusiast som jeg er håper jeg naturligvis at Arild kommer tilbake i strongman-manesjen om noen år. Forhåpentligvis er han da raskere, mer utholden og mer sulten på WSM-tittelen enn noensinne!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #169 : 29. oktober 2008, 14:50 »
Du beviser jo helt klart hva jeg har nevnt i tidligere poster.

Jeg har ikke nevnt i noen av mine innlegg at jeg ikke ønsker Arild lykke til. Men det jeg har belyst er at det ikke skal være noen tvil om hva som er freakshow og hva som er idrett. Videre, innen homosapiens, er det IKKE er naturlig å gå fra 140-120 kg innen uker eller bære en muskelmasse på 120kg.

Kan ikke du forklare hvorfor din fysikk ikke ligner 99,9% av verdens mannlige befolkning?

Er du en spinkel 17-18 åring? Jeg tenker iom at du tar til deg innlegget mitt?

Det er noen gjengangere her uten at jeg skal nevne navn som brøler "DOPING!" uansett hva tråden skulle omhandle.

Å gå fra 140kg kveldsvekt med klær til å veie 127kg på morgenen i boksern hva cardio, mindre mat osv er ingen umulighet (kanskje for meg men....)
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #170 : 29. oktober 2008, 15:00 »
Mer respekt til "Spinkle 17-18 åringer med 100kgs benkpress og dårlige gener", enn til fullt voksne som er nedopet uansett hva de løfter, det er i allefall min mening.  Om genene til dere som ikke gjør annet enn å trene og spise er så mye bedre, da må det da for all del være mulig å ikke ta i bruk ulovlige hjelpemidler som dop. Strongman er et kjempekult konsept, men kommer aldri til å få noe spesielt mye oppmerksomhet når det er fullt mulig å delta der med juks uten å bli tatt.
Står mer respekt av å trene rent enn å dope seg, selv om resultatene blir mye dårligere. Og jeg håper at doperne ikke får noe mye mer medieoppmerksomhet og dermed ikke noen innflytelse på de unge håpefulle.

-Moof


Da er jeg også blitt innbaket i denne kategorien som "dere som ikke gjøre annet en å spise å trene" og selvsagt bruker steroider.  Takk takk.

100kg i benken er ikke dårlig til å være en 17-18 åring så jeg må moderere den litt.
Det sitter folk her som har løftet vekter i ett kvarter som uttaler seg i hytt og gevær

Du skriver det må da være mulig å trene uten å bruke dop? Men hva vet du og andre om hvem som doper seg? Å tro er en ting. Geir M referer til bilder. Å vite er en helt annen ting.

Jeg trener forøvrig 2 ganger pr uke for tiden, det meste jeg har trent er 4 ganger pr uke. Spiser gjør jeg hele dagen. Spist mye og trent hardt har jeg gjort siden jeg var 18år, dvs 12 år mer eller mindre uten større hvile perioder. Noen resultater må man kunne forvente seg etter mange år med "blodslit". Jeg reagerer veldig på at enkelte her inne uten ett år på ræva med jernløfting uttaler seg bastant om hva andre evt "trykker" i seg.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #171 : 29. oktober 2008, 15:02 »
Kanskje det kunne opprettes ett eget underforum under antidoping-seksjonen hvor folk kunne sutre og klage så mye de ville over dopingproblematikken. Sånn som det er nå, ødelegges mange tråder av ett evig dopinggnål.

Med ett eget forum kunne alle som ikke liker at det vinnes Ol-gull i alle mulige idretter, VM i Strongman og Mr Olympiatitler av potensielt dopede utøvere, klage så mye de vil over situasjonen. Da slipper vi å høre om det i annenhver tråd her ihvertfall.

La alle som får komplekser av å se enorme prestasjoner eller fysikker, få stimulert egoet sitt ved å prate om hvor bra det er at disse jævla jukserne snart dauer uansett, i sitt eget forum. Da får de fritt utløp for sin frustrasjon over at vi lever i en urettferdig verden, og treningsforum.no ville kanskje blitt ett bedre sted for å følge med på hva som skjer innenfor norsk styrkeidrett og fysikk-konkurranser.

Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #172 : 29. oktober 2008, 15:11 »
Moof: I strongman er alt av kost"tilskudd" lovlig... Så ingen jukser!

Irriterer meg også at folk går og tror at ved bruk av "ulovige" midler, så kan hvem som helst å bli verdens sterkeste mann. Slik er det dessverre ikke, skjerp dere!

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #173 : 29. oktober 2008, 15:14 »

Da er jeg også blitt innbaket i denne kategorien som "dere som ikke gjøre annet en å spise å trene" og selvsagt bruker steroider.  Takk takk.

100kg i benken er ikke dårlig til å være en 17-18 åring så jeg må moderere den litt.
Det sitter folk her som har løftet vekter i ett kvarter som uttaler seg i hytt og gevær

Du skriver det må da være mulig å trene uten å bruke dop? Men hva vet du og andre om hvem som doper seg? Å tro er en ting. Geir M referer til bilder. Å vite er en helt annen ting.

Jeg trener forøvrig 2 ganger pr uke for tiden, det meste jeg har trent er 4 ganger pr uke. Spiser gjør jeg hele dagen. Spist mye og trent hardt har jeg gjort siden jeg var 18år, dvs 12 år mer eller mindre uten større hvile perioder. Noen resultater må man kunne forvente seg etter mange år med "blodslit". Jeg reagerer veldig på at enkelte her inne uten ett år på ræva med jernløfting uttaler seg bastant om hva andre evt "trykker" i seg.



Nå har ikke jeg lest hele debatten, og vet at mange tråder ukelig blir ødelagt pga at det alt for mange ganger blir et spm om dop-ikke dop. Har ikke uttalt meg før, men reagerte på de linjene der. Kommer ikke til å bli med på en lengre dop debatt her heller. Bare så synd at f.eks Arild aldri har vært med i et stevne som har krevd dopingtest, f.eks Jærens sterkeste mann. Hvor utøverene må være i et idrettslag, og villige til å stille opp og bli testet.

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #174 : 29. oktober 2008, 15:17 »
Moof: I strongman er alt av kost"tilskudd" lovlig... Så ingen jukser!

Irriterer meg også at folk går og tror at ved bruk av "ulovige" midler, så kan hvem som helst å bli verdens sterkeste mann. Slik er det dessverre ikke, skjerp dere!

Doping er ikke kosttilskudd om du tror det, har ingenting med kost å gjøre. Og man kan vel si at doping er lovelig da det ikke er tester der, og det er dette som er så fryktelig dumt. Hvor kult hadde det ikke vært å visst hvor mye en person kunne ha løftet i en slik konkurranse og garantert vært rein.

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #175 : 29. oktober 2008, 15:17 »
Kanskje det kunne opprettes ett eget underforum under antidoping-seksjonen hvor folk kunne sutre og klage så mye de ville over dopingproblematikken. Sånn som det er nå, ødelegges mange tråder av ett evig dopinggnål.

Med ett eget forum kunne alle som ikke liker at det vinnes Ol-gull i alle mulige idretter, VM i Strongman og Mr Olympiatitler av potensielt dopede utøvere, klage så mye de vil over situasjonen. Da slipper vi å høre om det i annenhver tråd her ihvertfall.

La alle som får komplekser av å se enorme prestasjoner eller fysikker, få stimulert egoet sitt ved å prate om hvor bra det er at disse jævla jukserne snart dauer uansett, i sitt eget forum. Da får de fritt utløp for sin frustrasjon over at vi lever i en urettferdig verden, og treningsforum.no ville kanskje blitt ett bedre sted for å følge med på hva som skjer innenfor norsk styrkeidrett og fysikk-konkurranser.

....peace and love!  Kiss
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #176 : 29. oktober 2008, 15:19 »
Arild vant Jærens sterkeste mann i 2006..
Link: http://www.aftenbladet.no/lokalt/296125/Arild_er_Jaerens_sterkeste_mann.html

Derfor jeg skrev kost"tilskudd"....

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #177 : 29. oktober 2008, 15:19 »
Veide ikke Arild 150 kg for ikke mange månedene siden?

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #178 : 29. oktober 2008, 15:19 »
Skal denne dra ut i enda en; Han er dopa, du er dopa, de er dopa, sporten er dopa og alle dere som mener noe annet er dumminger, slags tråd??

Hva Arild har brukt eller ikke brukt vet jeg ikke, og for å være helt ærlig så er det noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Sålenge han følger reglene som er satt i det forbundet han skal bokse under, så er det vel greit da? Og bryter han de, så blir han kastet ut og får ikke lov å bokse der mer. For det er nemlig sånn det fungerer Wink Er alle fornøyd da?

Bruk heller tiden på å ønske en dyktig, norsk atlet lykke til på veien  Smiley


Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #179 : 29. oktober 2008, 15:20 »
Moof: I strongman er alt av kost"tilskudd" lovlig... Så ingen jukser!

Irriterer meg også at folk går og tror at ved bruk av "ulovige" midler, så kan hvem som helst å bli verdens sterkeste mann. Slik er det dessverre ikke, skjerp dere!
"Det er ikke på noen måte lovlig å dope seg under Strong Man, sier Karlsen."
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=529772
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!