Skrevet av Emne: Ed Coan benk cycle  (Lest 913 ganger)

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Ed Coan benk cycle
« : 25. oktober 2008, 16:43 »
Etter laber respons på forrige post så jeg meg nødt til å søke på egenhånd:p
Kom over  "Ed Coan Bench Press Training Cycle"( http://www.joeskopec.com/edcoanbench.html )som jeg nå har et par spm til:
*Noen som har prøvd, ser det bra ut?
* Jeg er ingen stor fan av 12 ukers programmer, da det har en tendens til å skli ut litt for meg (blir skadet, syk, andre ting som ødelegger) som resulterer i at jeg gjerne ikke får fullført et så langt program ordentlig, og dermed ikke kan evaluere det skikkelig heller. Så lurte på: hvilke av de 12 ukene kan kuttes uten at det blir kluss med tanken bak programmet?

 Skulle helst hatt ned i 8 uker, tenkte at jeg hvertfall kunne droppe første og siste økt (ingen plan om å makse) så da gjenstår to økter å kutte hvis det er mulig:)

*Hvor avhengig er programmet av intensitet på rygg og bein? Er det viktig at resten av kroppen kjøres med ca. samme intensitet til en hver tid, eller kan dette programmet kjøres mer standalone, sammen med mer byggeraktig trening på de andre muskelgruppene, uten å tape seg?

Sikkert noe mer jeg lurer på, men får ta det etter hvert hvis noen gidder hjelpe:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!