Skrevet av Emne: Har DU kuttet ut...  (Lest 19669 ganger)

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Har DU kuttet ut...
« #45 : 10. mai 2009, 12:02 »
Spiser for tiden aldri noe som er utenom dietten, som består av kun rent kjøtt, grønnsaker, frukt, egg, kornprodukter og sunne fettsyrer. Heller ikke i helgene... synes det ene eplet jeg spiser om dagen sammen med spiseskjeen peanøttsmør tilfredsstiller smaksløkene bedre enn en burger eller en pizza. 

Det å ligge "ahead of my game" i livsstilen er en god feeling som gir mental tilfredsstillelse og treningsglede. De svake med fordommer vil kalle det tvangstanker eller mani.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

kingkris3

  • Gjest
Sv: Har DU kuttet ut...
« #46 : 10. mai 2009, 15:22 »
Spiser bare snop på lørdag. Det hender jeg kansje tar en ørliten sjokolade en gang i blandt utenom lørdag å da. Bru har jeg slutta helt med, har ikke en gang lyst på det mer. Ellers så prøver jeg å få i meg mest mulig sunn mat.

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Har DU kuttet ut...
« #47 : 10. mai 2009, 15:30 »
Jeg spiser kanskje en halv kjekspakke på lørdager. Ellers bare sunt.
Har heller ingen verdens problemer med det heller. Føler meg mye sunnere og bedre av det.

Utlogget frank85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: Har DU kuttet ut...
« #48 : 10. mai 2009, 15:36 »
jeg har ikke kuttet ut snop og brus fordi jeg ser ikke noe poeng med å leve hvis jeg ikke skal kunne unne meg noe godt. lever heller litt kortere og lykkeligere, enn lenge og mindre lykkelig Smiley

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Har DU kuttet ut...
« #49 : 10. mai 2009, 15:45 »
jeg har ikke kuttet ut snop og brus fordi jeg ser ikke noe poeng med å leve hvis jeg ikke skal kunne unne meg noe godt. lever heller litt kortere og lykkeligere, enn lenge og mindre lykkelig Smiley

Det er en selv som definerer hva som er godt eller ikke. For meg f.eks gir det større glede å unnlate å spise snop og brus, og heller ta meg en sinnsyk treningsøkt med bare gode nutrienter innablods. Spørs hva kroppen og hodet er vant med også. Hvis du har laget deg en forestilling i hodet ditt som sier at snop er godt, og det igjen understøttes av kroppen sitt sug etter sukker, så vil det også være godt å imøtekomme dette suget. Jeg har vært såpass lenge uten sukker nå at jeg blir småslapp og ufokusert når jeg spiser det, før så var det jo sukker i det meste jeg spiste så jeg følte meg sånn hele tiden og trodde det var mitt normalnivå mentalt og fysisk. Nå er imidlertid standarden en annen, føler meg veldig fokusert i hodet og fin i kroppen med et kosthold uten sukker og annen drittmat.

For å sette det på spissen så kunne alle spist murstein som lørdagsgodt hvis de ble avlet opp med det.   
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Har DU kuttet ut...
« #50 : 07. mars 2011, 08:51 »
Oiii, lenge siden dette var postet men måtte bare si HONNØR HeatoN85!
Har du klart og halde deg til no ? Smiley

Utlogget GunZa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Sv: Har DU kuttet ut...
« #51 : 05. april 2011, 10:04 »
Jeg kutta ut brus ved årskiftet, har ikke savna det et kvekk. Selv om jeg kanskje drikker brus i alkoholdrikker, er det ikke noe jeg på noen måte kjenner et sug etter.

Men hovedgrunnen er nok ikke kroppsmessig, så mye som tannhelsemessig. Har merka det veldig godt på formen og, men det er bare en bonus.
Common sense is not that common...

Utlogget SKH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 31

  • Hver dag er en ny dag
Sv: Har DU kuttet ut...
« #52 : 16. juni 2011, 19:46 »
Brus gjør en bare mer tørst, så jeg dropper det. Tåler ikke godteri heller (blir svimmel osv.), så for meg er det ganske enkelt Smiley

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Har DU kuttet ut...
« #53 : 04. juli 2011, 15:09 »
Ja er rart det der, når du først bytter ut snop og drit med sunn mat, så tar det ikke lang tid før du ikke har lyst på det i det heletatt.

Eneste anledningene jeg spiser dritt, er når en klovn på jobben har tatt med noe greier, så er det ok å være litt høflig...men hvis jeg først kjøper meg en halvliter cola og en lion, får jeg jævla lyst på det et par timer senere og Tongue men da er jeg heldigvis ikke i butikken.

Samme gjelder trening, hvis jeg først begynner å trene, blir jeg hekta med en gang, men med en gang jeg har 2-3 dager pause, mister jeg all lysta, og det blir et ork å sette igang..derfor jeg prøver å trene så ofte som mulig.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Har DU kuttet ut...
« #54 : 04. juli 2011, 15:15 »
Kan ikke skryte av at jeg har kutta helt ut. MEN jeg har kutta junk, type lette ferdigretter, halvfabrikater, snop o.l med 95%. Før da jeg kom hjem fra jobb var det lett en pytti panne (kjøpt), pizza eller kylling o.l MEN det virkelig ille var vell det senere, gikk lett ned en sjokoladebolle pose o.l Vil nesten si jeg har/hadde problemer med overspising for jeg klarer ikke kose meg med noe, jeg spiser til jeg blir ødelagt og mett. Så jeg måtte kutte ut, og lever ett TIPP TOPP liv Smiley Unner med feks mamma sin hjemmelagde sjokoladekake hvis hu lager, men veier alltid opp med en flott tur i skogen.

Utlogget NicolaiH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Har DU kuttet ut...
« #55 : 05. juli 2011, 19:20 »
Etter sommeren er det 5 år siden jeg kuttet ut alt som heter brus, sjokolade, is og kaker. Et ikke-eksisterende sukkersug er det greit å leve med. Smiley

Utlogget fixi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

Sv: Har DU kuttet ut...
« #56 : 24. juli 2011, 10:46 »
Jeg spiser snop og drikker brus de dagene jeg føler for det, heldigvis er det veldig sjelden jeg har lyst på:) Men blir gjerne hamburger,kebab o.l en gang i uken.Smiley
Knebøy 140x3.
Markløft 160 ++   18år, vekt 88kg ned til 85.
Benk 110/100 5x3
MP 65 5x5

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Har DU kuttet ut...
« #57 : 23. september 2011, 16:03 »
For 5 år siden gikk jeg på følgende:

Brødskiver, pølser, hamburgere, 2 sjokoladeplater (yes, thats right) i uken, snickers, energybars, ca. 2-3 red bulls om dagen og 2 liter kaffe, 1 liter cola. Hver dag. Hver uke. Hver måned. Røyka ca. 20 rullings pr dag i tillegg. Rough life.

Idag (og ca 20kg tyngre):
Røykfri, ikke brus (ikke sukkerfri engang), kun Farris, ikke sjokolade, ikke noe søtt, lite salt.
Spiser masse salat og kylling, nøtter og havregryn, spiser også frukt når jeg har lyst på noe søtt. Ikke red bull, men kaffe er her enda :p

Maks fokus på proteiner og carbs, trening 2-3 dager i uka (noe ala X-Fit og cardio) og kaloriunderskudd hver dag Smiley Gikk ned 2kg på 2 uker. Satt mål til å bli "shredded/ripped" om 2 år. Yupp, det er bare å begynne.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget junkfood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Har DU kuttet ut...
« #58 : 23. september 2011, 16:08 »
Drikker så mye brus jeg kan.

Utlogget Klausmachine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

Sv: Har DU kuttet ut...
« #59 : 28. september 2011, 12:57 »
Har kuttet ut en god del brus og godteri, fra bortimot 3l cola i uken til muligens 1l cola i måneden (på det mest kritiske), og når det gjelder godteri blir det aldri - ALDRI - gjort innkjøp av slikt. Har hele livet mitt vært en liten, chubby gutt, og jeg gikk rett og slett lei av det. Tok tak og kuttet godteri-/brusinntak helt, og angrer ikke på det. Smiley Ettersom tiden gikk glemte jeg det rett og slett, og velger heller å hente "glede" hos junkfood istedenfor godteri/brus, ettersom jeg prøver å få i meg fett, heller enn karbohydrater. Cheesy
Mulig det høres "nazi" ut, men det funket for meg, og jeg angrer ikke på det.
Gjør deg selv en tjeneste; unn deg litt godteri eller litt brus innimellom, få deg en spisedag der du kan unne deg dette uten å få dårlig samvittighet! Som det har blitt nevnt flere ganger tidligere, så skader det ikke med brus og godteri i moderate mengder.  :Smiley
Liten og søt, hard og bløt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!