Skrevet av Emne: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?  (Lest 5592 ganger)

Utlogget 095378

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Hvor mange anmerkninger gir nedsatt i orden?
« #30 : 05. november 2008, 18:43 »
Jeg går Vg1 Naturbruk på Søve i Telemark.(best skole forresten)

Vi fikk utdelt ett ark første skoledag hvor det sto hvilken handling som gav x antall anmerkninger.

Orden:                                                           Adferd:
For sen til time - 1 anmerkning.                        Forstyrrer medelev - 1 anmerkning.
Glemt utstyr - 1 anmerkning.                            Skulk - 3 anmerkninger.
Manglende innlevering - 2 anmerkninger.           Juks på prøve - 3 anmerkninger.
For sein innlevering - 1 anmerkning.                  Juks på innlevering- 2 anmerkninger.
Annet(lol) - 1 anmerkning.                                Alkoholbruk - 3 anmerkinger.
                                                                      Røyk/snusmisbruk - 2 anmerkninger.
                                                                      Diverse negativ språkbruk - 1 anmerkning.
                                                                      Mobbing - 10 anmerkninger.

"Etter 10 anmerkninger vil det bli gitt skriftlig varsel om fare for nedsatt karakter i orden og adferd"
"Etter 15 anmerkninger vil karakteren i orden og adferd settes ned"

Jeg har 2 anmerkninger.
husker jeg var gammel nok til å snuse på slutten av ungdomsskolen! 16-årsgrense på lettøl og tobakk, det var tider det!
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.