Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142779 ganger)

Utlogget Tonje_86

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 167

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #270 : 18. juli 2005, 00:55 »
Hehe, mye morsomme historier her. Skjer ikke særlig mye på gymmet der jeg trener.
Bruker bare å riste på hodet av alle jentene og damene som såvidt tør å ta i når dem trener.
Noen dager tilbake var det tre nye jenter som trente knebøy, og diskuterte hvor flaut det var.

Ellers en gang på sykkelrommet kom det inn en dame i 20årene med en liten topp som gikk rett under puppene og hotpants.
Hun satt seg på en sykkel, trødde såvidt rundt og skrev i en bok eller noe.
Jeg forstår ikke helt hva det skulle være godt for.... Huh
Høyde: 160 cm
Vekt: 58kg

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #271 : 18. juli 2005, 03:20 »
tja, de flest som bruker ergometersyklene på TIS leser avis eller lignende.. Smiley skal du sykle 45-60 minutter er det greit å ha noe å finne på så lenge...


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Frukten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #272 : 18. juli 2005, 13:49 »
Kameratene mine som alltid skryter av at de tar så utrolig mye i benk, og dem trener aldri. De er bare tøffe, så kommer dem til senteret og tar ihvertfall 20kg mindre en hva dem har sakt.
Da ler jeg bare, og spør "Klarte ikke du 80kg a ?".. da holder dem som regel kjeft Cheesy
Honda NSR <3

SterkePer

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #273 : 18. juli 2005, 21:50 »
Hadde en litt morsom opplevelse i dag på gymmet. Det sto en gammal fyr på sikkert bortimot 70 år og tok en interessant variant av hammercurl for å si det mildt. Han dro begge hantlene (som forresten var på max 10 kg eller noe) opp samtidig og jukka voldsomt med ryggen for å få de ca halvveis opp. Når han da var ferdig med det tok han sidehev med noen bitesmå hantler og henta også her rimelig mye fart med ryggen og stort sett hele kroppen for å få de sånn ca halvveis opp. Broren min gikk da bort til han og sa: "hvis du ikke henter så mye fart med ryggen så kanskje ryggen din holder i noen år til" Da grynta bare fyren irritert til broren min og gikk. Samme fyren tok nedtrekk en gang jeg var der også. For hver rep han tok løfta han ræva en 20 cm fra setet og heiv seg ned igjen med ryggen nesten helt flatt i enden av bevegelsen.   Bow

Lenge leve god teknikk, og gamle folk som "vet" hva de driver med sier nå jeg bare  Gull

Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #274 : 19. juli 2005, 02:02 »
Rareste er de 2 gangene jeg har vært på SATS og hatt prøvetime. Folkene der bruker jo allslags ulike teknikker. Feks kjører bicepscurl med hantler, og holder den ene armen bøyd i 90grader, slik av underarmen står rett ut, liksom holder vekta statisk, mens de curler med den andre, og bytter om etterhvert. De har de aller beste teoriene i verden om allslags treningsteknikker, og så er 99.9999% av dem små som fyrstikker. Men når jeg tar markløft, så står alle bare og glor på meg og lurer på hva i alle dager slags øvelse jeg holder på med!

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #275 : 20. juli 2005, 00:12 »
Mobiltelefoner på treninng er jo rimelig latterlig. Jeg så en dame som pratet i en time i mobil med noen mens hun trente. Først på stairMaster og så mens hun rodde!! Da klarer ikke jeg ta folk seriøst... Så en 14 åring som skrev sms mens han drev på. Synes også det er fint med folk som drikker brus!!! på trening:)

SterkePer

  • Gjest
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #276 : 20. juli 2005, 13:03 »
Hihihi. Brus på trening er nice... Var forresten litt morro å se tryne på noen fjortiser når jeg sto å dro T-bar rows  biggrin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #277 : 24. juli 2005, 00:41 »
Det dummeste jeg har opplevd på et treningssenter, sto jeg selv bak. Dette var i desember, og jeg skulle trene triceps-extensions med 16-kg tunge manualer i skråbenk. Det var første gang jeg trente på nevnte treningssenter, så jeg var ikke vant med åpne- og lukkemekanismen på benkene når man justerer helningen. Midt i settet mitt falt plutselig benken ned fra 30-40 grader til vannrett stillingen, og jeg fikk den ene manualen i knollen.

Dette er relativt vanlig egentlig. Har sett det flere ganger. Gjorde det samme selv en gang i skråbenk med tunge hantler, men fikk heldigvis ikke hantlene i knollen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #278 : 24. juli 2005, 00:51 »
Når jeg trente i Molde så var det en fyr med Downs syndrom som var innom og trente av og til. De har jo det karakteristiske måneansiktet, og ganske mye flesk på kroppen. Han trente med både bukse og overdel i skinnende spandex i str medium, selv om han selv var minst XL. Det bulet ut valker over alt og han så ut som et sprekkeferdig pølseskinn. I tillegg trente han med hagehansker. Når han trente t-bar roing så hadde han helt rund rygg med hodet lavere enn rompa. Han kjørte med tunge vekter og huiet og skreik på hver rep. Noe av det artigste jeg har sett!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #279 : 25. juli 2005, 02:44 »
har sett en dow syndrow ta gull ferdighetsmerke i boksing, det var gøy det.

for ikke å snakke når vi leier ut ring, dommere og full stevne pakke til utdrikknings lag.

synet av 15,feite,hårete, drita fulle 30åringer i ringen er ubetalelig.
 spesielt i pausen hvor man vanligvis gir råd som hev guarde eller han er åpen i kroppen osv, mye morsomme med brautende menn som gauler mere øl mere øl-
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #280 : 25. juli 2005, 21:39 »
I dag satt brusmannen og sov på innside lår "treningen" sin. Dette er forøvrig den eneste maskinen han bruker.. Folk har forskjellige behov og det kan hende han MÅ jobbe masse med dette pga skade etc, men å sove er vel ikke helt ok vel. Hvertfall ikke på apparatet så ingen andre får trent Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #281 : 12. august 2005, 01:18 »
Det desidert dummeste jeg har opplevd skjedde for noen år siden på et ikke-navngitt-gym et sted i Norges landstrakte land. En kar ba meg om hjelp på lårpressen. Han så ikke noe spesiellt kraftig ut, men hadde lesset på et sted mellom 3 og 4 hundre kilo. "Greit, han er sikkert sterkere enn han ser ut til å være" tenkte jeg ... og vurderte ikke situasjonen noe videre der og da. Ikke sa han at dette skulle være et 1-rep sett heller.

Han løfter vekten opp, fjerner støttehakene på lårpressmaskinen, bena knekker sammen som fyrstikker og hverken jeg eller han (sammen) klarer å presse vekten opp igjen. (Var ikke som om jeg var forberedt på å løfte 300-400 kg FOR ham).

Deretter skjeller han meg huden full om hvorfor jeg ikke var med og hvorfor jeg ikke løfter mer. Hallo? For det første: Hvis en skal ha pers løft, så bør en jaggu si fra i starten. For det andre: Han hadde ikke skamvett til å være flau heller og virket legge skylden på meg for at han ikke klarte å beregne en korrekt treningsvekt.

Sånn bortsett fra det så er det nest tåpelige jeg ser ... folk som kjører 10 reps i benken med spotter bak og hvor du aldri klarer å bestemme deg for hvem som anstrenger seg mest. Hallo folkens: Brystmusklene dine får ikke økt treningseffekt av 200 kg på stangen hvis partneren din må løfte 100 av dem. Det blir en slags absurd kombinasjon av benk og markløft.

 Weightlifter2

Utlogget Tonje_86

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 167

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #282 : 12. august 2005, 01:42 »
Atter en gang på sykkelrommet var det ei som leste i et ukeblad...Greit nok, men å lese på kakeoppskriftene. Litt ironisk hehe
Høyde: 160 cm
Vekt: 58kg

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #283 : 12. august 2005, 12:15 »
Det dummeste jeg har sett i gymmen var på barneskolen når vi klatret i tau, og så var det en som fikk brannsår på pungen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #284 : 12. august 2005, 14:23 »
Det verste jeg ser i gymmen er de eldste og meste hjernevaska av alle på gymmet. De kjører sånn benhev (mageøvelse) med ryggstøtte. Og sparker beina så fort opp de bare klarer, for så å slippe beina tilbake, hente mere fart, og sparke beina enda fortere opp.. Kjører kanskje 30 reps, tror de gjør det rett, og forventer mest sannsynlig å få noe ut av det! ARGH  furious La meg bli en instruktør som faktisk forteller folk når de gjør noe galt  No no
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!