Her en dag jeg kom på gymmet og skulle skifte i garderoben så opplevde jeg noe sinnsvake greier..
En av "guttan" satt der i garderoben med rosa metro tskjorte på og var på tur å sniffe red kick i det jeg var på tur inn. Han så at jeg kom men fortsatte likevel..
Like fort som han sniffet inn red kicken kom det rett i retur igjen men med mye blod...
Jeg spurte etter han hadde summet seg litt hvorfor i alle dager han gjorde det der
Og da kunne vedkommende si at han hadde hørt at folk som er speeda er knall sterke og helt umulig å banke siden de går på speed så han ville speede seg opp på litt koffein før treningen slik at han kunne løfte mer. Han kunne også forklare at koffein var kjemisk likt effedrin som e kjemisk likt ritalin som e kjemisk likt amfetamin som i bunn og grunn e speed. Så når han oppdaget at det var koffein i red kicken ville ha sniffe det for maksimal effekt. Dette siden enkelte substanser tatt nasalt virker hurtigere enn tatt oralt.
Etter å ha prøvd seg på et par sett måtte han bare forlate gymmen forde han blødde så fra nesen og de dryppet jo rundt om kring hvor han gikk så det ble desverre ingen supermann trening på han den dagen..
Synd å si det men jeg har drad på smilebandet mange gang i ettertid av utrykket hans når han sniffet det der greiene....
Red kick inneholder jo ikke bare koffein men maltodextrin, fyllemidel, aroma og annet som definitivt ikke er beregnet for å gå opp nesen..
Håper han lærte, men litt morsomt var det lell....