Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142760 ganger)

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #30 : 22. februar 2004, 15:36 »
Dette var før min tid, så har bare blitt gjenfortalt det. Det var da mitt faderlige opphav gikk på NTH i tr.heim. Han var visstnok utrolig slapp om morgenen, noe som jeg antakeligvis har etter han. En kveld, mens han var ute med en gjeng kammerater, ble han oppfordra til å vise seg i gymmen tidlig neste morgen.

Det viste seg at han faktisk greide å møte opp til avtalt tid, til de andres store forbauselse. Men da han la sg på benken og grep rundt stanga, sovna han bare.  :Smiley

La meg da også påpeke at jeg er noe mer intensiv i treninga enn min far noen sinne har vært  Tongue

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #31 : 02. mars 2004, 18:44 »
Tessa - Om du var en mann hadde du nok ikkje tenkt så mykje på seriøsiteten i treninga hennar. Grin

Alltid kjekt med slike i gymmen...

Ikkje når de e 60år!!

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget eon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 127

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #32 : 02. mars 2004, 20:08 »
Eg datt på ei tredemøll ein gong, eg jobba på tredemølla og så kom det ein kamerat av meg å drog av meg buksa, å eg fekk heilt panikk å stoppa og jogga for å dra opp bukso. Og så for eg rett ner på rullebåndet så holdt eg fast i ei stong men eg låg oppå rullebåndet, har ingenaning koffor eg gjor da men når eg slapp så for eg rett inn i noko spinning sykla og blei liggande der ei lita stund for meg sjøl.

Utlogget Tessa

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 325

  • ' Wannabe..
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #33 : 02. mars 2004, 20:14 »


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Firmasider: Thema Nutrition og personlige sider: Thereses Net

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #34 : 03. mars 2004, 00:17 »
Sitat
Folk som tryner på tredemøllene er bare det latterligste!Har sett det en gang.
Kamerat av meg faktisk, som hadde løpefart. Så klarte han å tråkke ved siden av båndet. Så han tryna fremover å slo hodet i den computersaken og ble skyti bakover av rullebåndet. Hehe tror jeg aldri har ledd så godt!


Hehe, kjenner til dette litt for godt selv. Sprang en gang på tredemøllen, når en venn kom bort for å snakke med meg. Og iogmed at jeg løp så greide jeg ikke å høre hva han sa, så jeg stoppet rett opp.. Hehe, glemte uheldigvis å stoppe møllen før jeg stoppet. Jeg gikk på trynet, landet på båndet og ble sendt rett bak i en vegg. Der lå jeg og skrattlo en stund.

Presterte også å ta Incline Hantelpress her hjemme. Brukte da Metallstenger, med "stangen" som stikker ut på hver sin ende. Fylte på 28kg og prøvde meg, men fikk det ikke helt til. Så jeg fikk faren min til å hjelpe meg ved å dytte veldig lite på albuen. Dette resulterte i at jeg fikk armen litt opp, da venstrearmen plutselig kollapset rett i hodet mitt. Hehe, da bar det rett på sykehuset Grin Tongue
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #35 : 03. mars 2004, 15:28 »
hehehe, han jeg trente med før klarte å miste benkpressstangen i hodet.. han la den ikke helt inn på kanten så den datt rett ned i trynet hans... heldigvis varmet han bare opp så det var ikke så mye på.. men uansett det kunne gått veldig galt.,.. men morsomt  Grin

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #36 : 04. mars 2004, 09:02 »
Må vel ta meg selv først,

Trente knebøy for ikke så lenge siden nå under dietten og tar da bare ett sett med knebøy før jeg tar neste øvelse. Det ene settet besto av 17 reps og var rimelig svimmel og sliten etter å ha lagt fra meg stanga. Går rett til den ene siden og begynner å ta av vektene, og ta av vekter, og ta av vekter, og.....*BANG* så gikk hele stanga inn i skivestativet på andre siden gitt. Sånn kan det gå når man er sliten....

En gang for lenge siden når jeg og en kamerat begynte med dette å trene med vekter, så brukte i en pianokrakk til å ha ryggen på og en vanligkrakk til å ha rumpa på. Altså ikke noe stativ til stanga. Vi løftet den opp til hverandre for hvert sett og måtte legge den ned igjen for hverandre også. Et sett virker kameraten min i god form og jeg tror at han skal ta en rep til når han mumler et eller annet og jeg svarer bare ja, mens han da tror at jeg svarer ja på at jeg tar stanga...... Gjett om de 70kg'ene satt godt plantet i brystet hans da... Fikk seg en liten støkk i et ribbein han da....

På det gymmet jeg trener nå så er det en kar som alltid skal rulle opp armene på t-skjortene sine. Har bare så inderølig lyst til å si til han athan like godt kan kjøpe seg en singlet altså.... :rofl:

Soje

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #37 : 05. mars 2004, 20:35 »
hehe..mange morsomme historier her ja!
selv trener jeg på et lite lokale, hvor det som regel bare er meg, treningspartneren min og et par andre. men noe morsomt har da skjedd. En kamerat skulle ta dips, og på siste repitisjonen skulle han tøffe seg litt og ta beina over hele "dippstativet", som kanskje er 120cm over bakken. Dette gikk altså ikke og beina ble hengende igjen, dette resulterte i at han forsvant på ryggen&nakken rett ned i betonggulvet.

Etter det har han ikke vært så bråkjekk Wink
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Utlogget Kovenant

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 979
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 979

  • Kongen av skriveleif
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #38 : 10. mars 2004, 00:23 »
Jeg Jobber på 3T, så jeg har sett en del 'morro'!  Wink
Det som oftest skjer er gamle damer som skal ta nedtrekk! De reiser seg opp for og ta tak i stangen, og setter seg ned alt for langt bak, og går rett i bakken. bommer faktisk på 'stolen'! på tur ned holder de i stangen og venter på stolen som aldri kommer, men et hardt gulv. Og akkurat når gulvet kommer, så smeller vektene opp i aparatet! Et forfærdelig brak!

Vi har også hengelås-system på skapene i garderobene, det de gammle damene ofte greier er og legge tingene sine i et skap, og for så og LÅSE det skapet på siden! Eller et skap som alerede er opptatt, men ikke låst! Så de låser inn andre sine klær, og husker ikke hvor sitt skap er. Så det blir en del kapping av hengelåser! PBS. Damene bli helt sinsykt sint nårr de finner ut at noen har 'Stjælt' tingene i skapet! hehe  Cheesy

Tullinger!.
(beklager skrivefeil)  Smiley
Benkpress: 1x195kg
Markløft: 1x230kg 15x180kg
Militærpress: 10x100kg
93kg - 183cm

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #39 : 10. mars 2004, 23:20 »
en gang jeg trente på treningsstudio forvilla det seg plutselig en liten spurv inn gjennom vinduet. Den ble selvssagt redd, og hva skjer når fugler blir redde? jo,de driter! og den dreit OVERALT. Utrolig så mye bæsj et så lite vesen kan gi fra seg....
sjokk og vantro

Utlogget MP

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

  • 19 år 165cm 65kg
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #40 : 11. mars 2004, 11:57 »
En kompis av meg skulle se hvor fort han kunne løpe på tredemølla og etter å ha fått mølla opp i toppfartså jeg hvordan han sakte men sikkert nærmet seg kanten. Han falt av og falt med hodet på båndet som"brant" av hud på haka hans! Ganske brutalt, men veldig moro for oss andre som sto å så på!

En annen ting jeg har sett er folk som ligger å soverpå mattene der folk tøyer ut og tar situps. Greit å ikke stresse på trening, men... Smiley
no pain, no gain...

1RM Benk: 95kg (i fjor)
Dips: 40
Chins: 20

Dette er bare starten...

Utlogget Bardal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #41 : 11. mars 2004, 12:06 »
au, hørtes deilig ut! hehe, har sett mange som har sovet selv jeg, er ikke akkurat noe som kunne hendt meg!

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #42 : 11. mars 2004, 14:33 »
Nok en historie: En kamerat av meg kom inn i studioet med ei avis og en cola. Han gikk rett bort til ergometersyklene, satte seg på setet og løfta føttene opp på styret, bretta ut avisa og koste seg med den og colaen. Dette skjedde også på den tida der syklene ble mye brukt, og det var en del som rynka på nesa av det de så  Grin

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #43 : 13. mars 2004, 19:13 »
Så en som tok hoppende knebøy i dag. Skikkelig morsomt å se på... trodde jeg skulle daue av latter.

Utlogget codey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 229

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #44 : 13. mars 2004, 20:40 »
Så en som tok hoppende knebøy i dag. Skikkelig morsomt å se på... trodde jeg skulle daue av latter.

Tja, vil ikke si det er så dumt om han visste hva han gjorde. Flere som trener spenst på den måten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!