Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142795 ganger)

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #45 : 14. mars 2004, 09:34 »
Så en som tok hoppende knebøy i dag. Skikkelig morsomt å se på... trodde jeg skulle daue av latter.

Tja, vil ikke si det er så dumt om han visste hva han gjorde. Flere som trener spenst på den måten.
Snakket med han. Han skulle bygge muskler... Det var mer febrilsk hopping enn spenst hopping... Det var den beste måten ifølge han da.

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #46 : 14. mars 2004, 10:37 »
Så en som tok hoppende knebøy i dag. Skikkelig morsomt å se på... trodde jeg skulle daue av latter.


Tja, vil ikke si det er så dumt om han visste hva han gjorde. Flere som trener spenst på den måten.
Snakket med han. Han skulle bygge muskler... Det var mer febrilsk hopping enn spenst hopping... Det var den beste måten ifølge han da.


Jeg har sett øvelsen i flere magasiner, men si bare at jeg har aldri prøvd den og kommer aldri til å gjøre det heller
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget saphiens

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #47 : 14. mars 2004, 11:05 »
Dummeste jeg ser er folk som konstant er mer opptatt av vekta på staga, isteden for utførelsen av løftet!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #48 : 14. mars 2004, 13:28 »
presterte å riste proteinshaken min uten kork idag... Ble no skikkelig søl...

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #49 : 14. mars 2004, 16:32 »
presterte å riste proteinshaken min uten kork idag... Ble no skikkelig søl...
For å si det sånn, du er ikke alene i verden som har gjort det Wink

Utlogget Viper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 495
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 495

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #50 : 16. mars 2004, 22:18 »
hehe!

been there bro Grin

det tar ofte 1 godt sekund, før jeg skjønner hva jeg har gjort, og hva som egentlig traff meg i trynet Smiley
Our greatest glory is not in never falling,
but in rising everytime we fall...

-Confucius-

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #51 : 16. mars 2004, 23:16 »
Så en som tok hoppende knebøy i dag. Skikkelig morsomt å se på... trodde jeg skulle daue av latter.
Det hender at eg og tar det, men med veldig lette vekter da. En annen sak blir det om dette er hovedøvelsen i beinprogrammet hans. Men berre flir du  Cheesy
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #52 : 19. mars 2004, 22:47 »
Jeg Jobber på 3T, så jeg har sett en del 'morro'!  Wink
Det som oftest skjer er gamle damer som skal ta nedtrekk! De reiser seg opp for og ta tak i stangen, og setter seg ned alt for langt bak, og går rett i bakken. bommer faktisk på 'stolen'! på tur ned holder de i stangen og venter på stolen som aldri kommer, men et hardt gulv. Og akkurat når gulvet kommer, så smeller vektene opp i aparatet! Et forfærdelig brak!

Haha! Akkurat dette skjedde i dag, men det var ikke noen gammel dame, men ei driiit fin blondie med de (o)(o), ja du skjønner.. Wink Jeg klappa og lo når det skjedde, har aldri sett noe sånt før..

Har faktisk nesten aldri sett noe dumt i gymmen, men jeg var i Lillehammer hos broren min her om dagen og testa ut et treningsstudio.. Det var helt stille der og ikke mange som trente der.. så ingen svære eller seriøse folk der.. MEN.. jeg så en tynn pakkistaner som stirret på meg hele tiden og så på hva jeg gjorde.. Så etter jeg hadde gjort ferdig et sett med Curl m stang gjorde han akkurat det samme bare med en vekt som veide 7.5Kg, Lol! Etter det kjørte jeg Franskpress og nok en gang gjorde han det samme som meg bare Helt Feil! Han hadde strake armer ut når han løftet opp stangen, og han brukte 7.5kg stangen der og.. Trodde vel han bygde muskler da, Lol!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Metatron_

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • auditor fortuna juvat
Re: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #53 : 22. mars 2004, 21:08 »
Det dumeste jeg ser er gutter på 16-17 år som kommer inn, går rett bort til benken og prøver på max løft. Men ikke nok med det, de snakker om trening som om de skulle ha trent i 20 år... Good going guys..!

NOT!
Auditor fortuna juvat_

MXDC.com    -- Klær

Ducati S2R 800

Perro de Presa Canario - My dog will eat your dog alive




Konkurrerende utøver i Classic Bodybuilding

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #54 : 22. mars 2004, 21:27 »
Så to av våre nye landsmennn på 15-16 år skulle trene benk. Han ene har jeg sett mange ganger. Trener kun benk... han andre var ny.
Når han nye skulle varme opp med stanga, gjorde han repsa så fort han overhodet klarte og vingla no jævlig. Etter to sånne oppvarmingssett skulle han legge fra seg stanga i stativet og bomma, traff seg selv i hodet. Hva faen er feil med denne stanga skreik han... hehe.

Etterpå skulle kameraten hans makse i benk... som han gjør på hver trening. Han legger på 55kg og løfter stanga halvveis opp. Plutselig kollapser høyre armen hans og stanga dundrer i gulvet. He he...  Da lo jeg høyt ja. Afro
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #55 : 22. mars 2004, 21:46 »
Nå skal ikke dere legge ut fordommer mot 15-17 åringer.. Er mange som er det her på forumet veit du..  Grin Mange er nok "benkaholics", men mange er seriøse og da .. hehe

<<<<<< 17 år >>>>>>>   :Smiley
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #56 : 22. mars 2004, 21:51 »
Skjønner ikke hvorfor alle ungdommer er så opptatt av benk. Hver gang jeg blir spurt hvor mye jeg tar i benken svarer jeg: Nok til at jeg synes det er tungt. Og etterpå spør jeg om hva de tar i markløft og knebøy. Da ser det bare på meg med et stort spørsmåltegn og svarer: markløft og knebøy, hva er det for noe? Da gir jeg opp og går...  Afro

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #57 : 22. mars 2004, 21:57 »
Btw når vi snakker om benken. En venn av meg presterte å ta stangen ned litt for fort så den gikk rett i panna. Skikkelig morsomt da folk spurte han om hvordan han klarte å få den kulen i panna.  Grin Grin Grin

For en stund var det en ungdom som skulle ta benken. Uten oppvarming skulle han prøve maksløftet sitt. Han klarte å få stanga over halsen så han holdte på å bli kvalt... Trodde jeg skulle daue av latter. Var så morsomt å se han ligge der å prøve febrilsk få bort stanga med beina veivende i lufta. Var snill nok til å hjelpe han å få den opp. Har ikke sett han siden.  Grin

Utlogget larsern_4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 405
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 405

  • Morn!
Re: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #58 : 23. mars 2004, 11:11 »
En kamerat glemte å låse igjen døren når han skulle på do og drite, og selvfølgelig var det en til som måtte på do og han gikk rett inn og fikk øye på kameraten min som satt med buksa nede.. Begge fikk naturligvis sjokk og kameraten min er flau hver  gang han fyren er på gymmet samtidig som han..

når en figur på gymmet trener push down med tau og strake armer og står altfor langt bak og lett belastning. Ser ut som om han går på ski..

Tren og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor store muskler du får:)

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #59 : 23. mars 2004, 20:48 »
. MEN.. jeg så en tynn pakkistaner som stirret på meg hele tiden og så på hva jeg gjorde.. Så etter jeg hadde gjort ferdig et sett med Curl m stang gjorde han akkurat det samme bare med en vekt som veide 7.5Kg, Lol! Etter det kjørte jeg Franskpress og nok en gang gjorde han det samme som meg bare Helt Feil! Han hadde strake armer ut når han løftet opp stangen, og han brukte 7.5kg stangen der og.. Trodde vel han bygde muskler da, Lol!
Kanskje han bare ville sjå kva slags øvelsar han kunne gjere? Han hadde jo ikkje peiling....
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!